මහින්ද රාජපක්ෂ ගේ අවසානය සහ සිංහල මිනිහා

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    at anuradha2009 saha anik siyalu elakiri wasiyan wetha...

    මොකද මේ Herozan කියන nick එකේ සබැ අයිති කරය එය..
    මම කියන්නම් උබට මචන් මම UNP කාරයෙක් නෙවේ.මගේ
    මුළු පවුලම ශ්‍රී ලංකා කාරයෝ , එත් මහින්ද අවට පස්සේ එක වෙනස් ..උන.ඔන්න ඕකයි උනේ මිනිහගේ වංචා දහින් දැක්කට පස්සේ.එත්
    මම UNPwath JVPwath නෙවේ.අන්න එක පටල ගන්න එපා..මම
    ලංකාව වෙනුවෙන් මෙතනත් පුද්ගලික ජීවිතෙත් ඕන තරම් ඒවා කරලා
    හිනාව, එත් ලංකාව පිටින්, සිංහල කම පිටින්, බව්ද්ධ කම පිටින්
    දල තමන්ගේ බද ගොස්තරේ පුරවා ගන්න හදන උන්ට ඉඩ දෙන්නේ
    නැහැ..මම මැරෙනකම් එහෙමයි..මට වැඩක් න මිනිස්සු මට මොනවා
    කිව්වත්, කව්රු ම එක්ක තරහ උනත්.ඉතින් මට වැඩක් න, මම ඉන්න
    මතේ කව්රු නිසාවත් වෙනස් වෙන්නේ නැහැ..
     
    Last edited:

    dragon-fighter

    Well-known member
  • Jan 13, 2010
    7,237
    1,205
    113
    42
    Hell
    youtu.be
    අපෝ මේ දේශපාලන ටොපික් වලට කොමන්ට් කරනවට වඩා හොදයි නිකන් ඉන්න එක... :(:dull::no: ඇත්ත කියනකොට රෙප් කපනවා:angry::angry:
    රෙප් කපපු එකාට කියන්නේ.. මම කොහ්වත් කියලා නෑ මහින්ද තනියෙන් යුද්ද කලා කියලා.. මම ත්‍රිවිධ හමුදාව ගැන විතරයි කියුවේ:oo:
    මහින්ද ගැන කියනවානම් එයාගේ දේශපාලන නායකත්වය නොතිබෙන්න අදටත් යුද්දේ ඉවර නෑ...
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    at anuradha2009 saha anik siyalu elakiri wasiyan wetha...

    මොකද මේ Herozan කියන nick එකේ සබැ අයිති කරය එය..
    මම කියන්නම් උබට මචන් මම UNP කාරයෙක් නෙවේ.මගේ
    මුළු පවුලම ශ්‍රී ලංකා කාරයෝ , එත් මහින්ද අවට පස්සේ එක වෙනස් ..උන.ඔන්න ඕකයි උනේ මිනිහගේ වංචා දහින් දැක්කට පස්සේ.එත්
    මම UNPwath JVPwath නෙවේ.අන්න එක පටල ගන්න එපා..මම
    ලංකාව වෙනුවෙන් මෙතනත් පුද්ගලික ජීවිතෙත් ඕන තරම් ඒවා කරලා
    හිනාව, එත් ලංකාව පිටින්, සිංහල කම පිටින්, බව්ද්ධ කම පිටින්
    දල තමන්ගේ බද ගොස්තරේ පුරවා ගන්න හදන උන්ට ඉඩ දෙන්නේ
    නැහැ..මම මැරෙනකම් එහෙමයි..මට වැඩක් න මිනිස්සු මට මොනවා
    කිව්වත්, කව්රු ම එක්ක තරහ උනත්.ඉතින් මට වැඩක් න, මම ඉන්න
    මතේ කව්රු නිසාවත් වෙනස් වෙන්නේ නැහැ..


    mokak oyata mole hoda nadda :lol::lol::lol::lol::lol:
    tikak baluwoth peneiiii dennam online kiyala:lol::lol::lol::lol:
    moda katha kiyavanda epa:lol::lol::lol::lol:
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    [/I]
    දත් ගලවන ගමන් පුකත් විකුනනවා වගේ.
    මේකේ තමන්ගේ වෘත්තිය විකුන විකුනා දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වෙල වලිගේ උස්සලා ගූ ගඳ ගස්සන එකෙක් තමයි දත් කිඹුලා.එලකිරි එකේ ඕනී තරම් දොස්තරලා ඇති, ප්‍රොක්ටර්ස්ලා ඇති.නමුත් ඒ අය තමන්ගේ වෘත්තිය පෙන්නගෙන මේකේ වැඩ කරන්නේ නෑ.මොකද තමන් නොදන්නා දේවල් ගැන ගොන් උත්තර දුන්නම තමන්ගේ වෘත්තියත් හෑල්ලු වෙනවා.අන්න ඒක තෙරුම් ගන්න බැරි වෘෂබයන් රටේ අභීත මාධ්‍ය වේදීන්ව හෑල්ලු කරන්නේ නෑ.තමන් දත් ගැන ත්‍රෙඩ් දානවා නම් වෘත්තිය විකුනුවාට කමක් නෑ.නමුත් දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වල ඒක පෙන්නලා වෘත්තිය ගඳ ගස්වන්න එපා

    :lol::P:lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe

    ane ban eka karana hati kiyapanko apitath..
    :lol:
    mona magulak kiyanavada mama danne naa. mama kagevath hora account neme oya kiyana porata pm ekak dala aha ganain mama danne naa .mata penne online ennava kiyana eka vitharaiii .mata kiyandadeyak naa oita vadiya
    uba mata mada gahanav nemeiii ne:angry::angry::angry:
    pissu kelinda epa:no::no::no::no:
     

    Jahoo

    Banned
    Feb 1, 2011
    185
    21
    0
    [/I]
    දත් ගලවන ගමන් පුකත් විකුනනවා වගේ.
    මේකේ තමන්ගේ වෘත්තිය විකුන විකුනා දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වෙල වලිගේ උස්සලා ගූ ගඳ ගස්සන එකෙක් තමයි දත් කිඹුලා.එලකිරි එකේ ඕනී තරම් දොස්තරලා ඇති, ප්‍රොක්ටර්ස්ලා ඇති.නමුත් ඒ අය තමන්ගේ වෘත්තිය පෙන්නගෙන මේකේ වැඩ කරන්නේ නෑ.මොකද තමන් නොදන්නා දේවල් ගැන ගොන් උත්තර දුන්නම තමන්ගේ වෘත්තියත් හෑල්ලු වෙනවා.අන්න ඒක තෙරුම් ගන්න බැරි වෘෂබයන් රටේ අභීත මාධ්‍ය වේදීන්ව හෑල්ලු කරන්නේ නෑ.තමන් දත් ගැන ත්‍රෙඩ් දානවා නම් වෘත්තිය විකුනුවාට කමක් නෑ.නමුත් දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වල ඒක පෙන්නලා වෘත්තිය ගඳ ගස්වන්න එපා
    එයා පොයින්ට් එකටම උත්තරේ දීලා තියෙනවා.මීට කලින් තමන් ඉංජිනේරුවෙක් කියලා බූරු කතා කියලා මේකේ ඒ වෘත්තියත් අවමන් කෙරුවා. මම හිතන්නේ තමන්ගේ වෘත්තීන් පැත්තක තියලා සාමාන්‍ය අය වගේ ඇවිල්ලා කතා කරන එක හොඳයි.ඉනටර්නෙට් කියන්නේ බයානක තැනක්.එක එක චරිත ඉස්මතු වෙනවා.
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    mona magulak kiyanavada mama danne naa. mama kagevath hora account neme oya kiyana porata pm ekak dala aha ganain mama danne naa .mata penne online ennava kiyana eka vitharaiii .mata kiyandadeyak naa oita vadiya
    uba mata mada gahanav nemeiii ne:angry::angry::angry:
    pissu kelinda epa:no::no::no::no:



    na machan mada gahanawa newe, eth onna oya deken
    ekak banned unoth nam mama naha hodada?:lol:
    mokada aru pul silent ne..:lol:

     

    sanath ekanayake

    Well-known member
  • Jan 13, 2009
    12,082
    1,248
    113
    සමුදුරෙන් එහා
    රට වෙනුවෙන් යුද වැදුනු සියලුම දෙනාව,ඔවුන්ට දේශපාලනමය සහය දුන් සියලුම දෙනාව අපි රැක ගන්න ඕන.චැනල්4,ජේ.ඩී.එස්,දෙමල ඩයස්පෝරා මේ කුමන්ත්‍රණ කරන්නෙ රටේ ආයෙමත් යුද වාතාවරනයක් ඇති කරන්න.එව්වට උදව් කරන උන් රට ඇතුලෙ,රටින් පිට ඒ බොරු ප්‍රචාරය කරමින් ඉන්නවා.එලකිරියෙත් එකෙක් දරුස්මාන් වාර්තාව චැනල් 4 බොරුව ගැන කෙල පෙරාගෙන පොස්ට් දැම්මා.උගෙම ෆේක් වලින් රිප්ලයි දාගත්තා.එව්වට විරුද්ධ වෙන අය ආන්ඩුවට කඩේ යනවා කියලා ලිස්ට් හැදුවා.නූගත් කම තමයි.රට ජාතිය වෙනුවෙන් කතා කරන එක දේශපාලකයින්ට කඩේ යාමක් නෙවෙයි කියලා ඒ දේශපාලන පොට්ටයින්ට තේරෙන්නෙ නෑ.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe


    na machan mada gahanawa newe, eth onna oya deken
    ekak banned unoth nam mama naha hodada?:lol:
    mokada aru pul silent ne..:lol:

    yaluva ,uva band kara ganin mata aulak naa .kisima okkk .:lol::lol: meka gana evariii vadak naa nikan
    balapan ubala karana vada mama holman vihiluvak nemeii ne :lol::lol::lol:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    [/I]
    දත් ගලවන ගමන් පුකත් විකුනනවා වගේ.
    මේකේ තමන්ගේ වෘත්තිය විකුන විකුනා දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වෙල වලිගේ උස්සලා ගූ ගඳ ගස්සන එකෙක් තමයි දත් කිඹුලා.එලකිරි එකේ ඕනී තරම් දොස්තරලා ඇති, ප්‍රොක්ටර්ස්ලා ඇති.නමුත් ඒ අය තමන්ගේ වෘත්තිය පෙන්නගෙන මේකේ වැඩ කරන්නේ නෑ.මොකද තමන් නොදන්නා දේවල් ගැන ගොන් උත්තර දුන්නම තමන්ගේ වෘත්තියත් හෑල්ලු වෙනවා.අන්න ඒක තෙරුම් ගන්න බැරි වෘෂබයන් රටේ අභීත මාධ්‍ය වේදීන්ව හෑල්ලු කරන්නේ නෑ.තමන් දත් ගැන ත්‍රෙඩ් දානවා නම් වෘත්තිය විකුනුවාට කමක් නෑ.නමුත් දේශපාලන ත්‍රෙඩ් වල ඒක පෙන්නලා වෘත්තිය ගඳ ගස්වන්න එපා

    මම වෙන ත්‍රෙඩ් එකකට දාපු රිප්ලයි එකක් මෙතනට අතඇරල තියෙන්නේ දේශපාලන සවිඥානක භාවය පෙන්නන්න වෙන්න ඇති නේද???හික්ස්.....!!!!

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?p=10462405#post10462405

    මට මේ ත්‍රෙඩ් එකට රිප්ලයි කරන්න උවමනාවක් නෑ හේතුව මට මේක සමග ගැටීමක් තියන එක......
    මගේ කශේරුකාව තියනවා...ඒ නිසා මට මගේ වෘත්තිය ගැන කියන්න පුළුවන්.......එහෙම සමහරු නොකියන්නේ මේ වගේ වෘෂභයන්ට උත්තර වෘත්තියේ ගරුත්වය රුක ගෙන දෙන්න බැරි නිසා.......
    පෙන්නනවද බලන්න මම මොන දේශපාලන රිප්ලයි එකේ ද කියල මගේ වෘත්තිය පෙන්නලා තියෙන්නේ......????????
    නිකන් ඉල්ලං කිච වෙන්න එපා සහෝදරයා.......!!!!!මගේ රිප්ලයි එකට උත්තර ඒ ත්‍රෙඩ් එකේම දාන්න ....මේකට ඔය රිප්ලයි එක අදාල නෑනේ....!!!!!!
    දැන් හැමෝම බලන්නේ නැතුව මේක කොට් කරල ආතල් ගන්න.....මට දුක සහනුත් මේ වගේ හැසිරීම...මගේ කලින් කියවීම උනේ සහන් මධ්‍යස්ථ කෙනෙක් සහ කරුණු හොයල බලලා කතා කරන කෙනෙක් කියලයි....!!!!
    කලින් ෆේක් වලින් අම්බානක් ඇවිත් අම්බානක් නා ගත්ත නරි මම දන්නවා...දැන් තරහ පිරිමහන්නේ ඒ ෆේක් බෑන් කරන්න මම මූලික වුණා කියල වෙන්න ඇති.....මොනව කරන්න ද ??දන්නෝ දනිති......
     
    මම වෙන ත්‍රෙඩ් එකකට දාපු රිප්ලයි එකක් මෙතනට අතඇරල තියෙන්නේ දේශපාලන සවිඥානක භාවය පෙන්නන්න වෙන්න ඇති නේද???හික්ස්.....!!!!

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?p=10462405#post10462405

    මට මේ ත්‍රෙඩ් එකට රිප්ලයි කරන්න උවමනාවක් නෑ හේතුව මට මේක සමග ගැටීමක් තියන එක......
    මගේ කශේරුකාව තියනවා...ඒ නිසා මට මගේ වෘත්තිය ගැන කියන්න පුළුවන්.......එහෙම සමහරු නොකියන්නේ මේ වගේ වෘෂභයන්ට උත්තර වෘත්තියේ ගරුත්වය රුක ගෙන දෙන්න බැරි නිසා.......
    පෙන්නනවද බලන්න මම මොන දේශපාලන රිප්ලයි එකේ ද කියල මගේ වෘත්තිය පෙන්නලා තියෙන්නේ......????????
    නිකන් ඉල්ලං කිච වෙන්න එපා සහෝදරයා.......!!!!!මගේ රිප්ලයි එකට උත්තර ඒ ත්‍රෙඩ් එකේම දාන්න ....මේකට ඔය රිප්ලයි එක අදාල නෑනේ....!!!!!!
    දැන් හැමෝම බලන්නේ නැතුව මේක කොට් කරල ආතල් ගන්න.....මට දුක සහනුත් මේ වගේ හැසිරීම...මගේ කලින් කියවීම උනේ සහන් මධ්‍යස්ථ කෙනෙක් සහ කරුණු හොයල බලලා කතා කරන කෙනෙක් කියලයි....!!!!
    කලින් ෆේක් වලින් අම්බානක් ඇවිත් අම්බානක් නා ගත්ත නරි මම දන්නවා...දැන් තරහ පිරිමහන්නේ ඒ ෆේක් බෑන් කරන්න මම මූලික වුණා කියල වෙන්න ඇති.....මොනව කරන්න ද ??දන්නෝ දනිති......


    කට උත්තර නැති වෙන්න කාපු උන්ට මොන තර්කද බන් මූ වෙලාවකට කියනවා මං ආණ්ඩුවෙ මඩ හෝදනවලු මං ආණ්ඩුව හොදයි කියපු තැනක් පෙන්නපං කිව්වම බල්ලා වගේ නැට්ට කකුල් දෙකේ ගහගෙන පැත්තකට ගිහින් ආණ්ඩුව දූෂිතයි කියනවා යන්නේ කොහෙද මල්ලේ පොල් ආණ්ඩුව දූෂිත හොරුන්ගෙන් පිරිච්ච එකක් කියලා ඌ මට කියා දෙන්න ඕනේ නෑ ඒවගේම කෙලින් අහන දේකට උත්තරයක් දීගන්නත් බෑ කාලයක් සමහර උන් කිව්වා සයිලන්ට් සහන් මම කියලා සමහර උන් තාමත් කියනවා මං ඌ කියලා :lol::rofl: ඌයි මායි විතරයි දන්නේ අපි දෙන්නෙක්ය කියලා ඒ වගේ තමා මූ මුට තියෙන්නේ මුගේ ෆේක් ටික බෑන් වුන එකේ තරහා ෆේක් හදාගෙන කෙලපු කෙලි ගැන ඇඩ්මින් කියපු ඒවට උත්තර දීපන් කිව්වාම මූ මට කියනවා ආණ්ඩුව ගැන. ආණ්ඩුවයි අහපු ප්‍රශ්ණෙයි අතරේ සම්බන්ධයක් තියෙනවද :lol: මූ ෆේල් වෙච්ච බූරුවෙක් මුට තර්කයක් නෑ මූ අසාර්තක වෙච්ච බූරුවෙක් මුන්ට උත්තර දීලා වැඩක් නෑ උත්සහය අපතේ යෑමක් විතරයි
     

    Jahoo

    Banned
    Feb 1, 2011
    185
    21
    0
    මට මේ ත්‍රෙඩ් එකට රිප්ලයි කරන්න උවමනාවක් නෑ හේතුව මට මේක සමග ගැටීමක් තියන එක......
    මගේ කශේරුකාව තියනවා
    මේකයි මචන්.
    ඕන බූරුවෙකුට ඇවිල්ලා ආණ්ඩුවට පක්ෂව කෑ ගහන්න පුලුවන්.මොකද කාගෙන්වත් තර්ජනයක් නෑ.නමුත් මේ ලංකාඊ නිවුස් වගේ අය ලංකාවේ ඉඳන්ම කරන්නේ ජීවිතයත් මරණයත් අතර සටනක්.මේ අයගේ එක මාධ්‍යවේදියෙක් එක්නෑලිගොඩ මරලා තියෙද්දිත් බයක් නැතිව ආණ්ඩුවේ දූෂන එලිකරන්න ලොකු කශෙරුකාවක් ඕනී.ඒක තියෙන අය බොහොම ටිකයි ඉන්නේ.ඊ නිවුස් කියන්නේ දවසකට ලක්ෂයක් විතර එන සයිට් එකක් .කොටින්ට කඩේ යනවනම් මේ අයගේ සිංහල සයිට් එකට මෙච්චර හිට්ස් වදීද?
    මේකේ කුඩු දුමින්දයාට, මැර මර්වින්ට කොච්චර බැනලා තියෙනවද?ඇමති කෙනෙක්ගේ ඕනම හොරකමක් එලි කරනවා.
    නමුත් මේ රටේ දෙමල අහිංසක වැසියන් ගැන මේ අය කතා කරනවා.ඒකම නිසා කොටි ලේබලය අලවන්න බෑ.
     

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    මම වෙන ත්‍රෙඩ් එකකට දාපු රිප්ලයි එකක් මෙතනට අතඇරල තියෙන්නේ දේශපාලන සවිඥානක භාවය පෙන්නන්න වෙන්න ඇති නේද???හික්ස්.....!!!!

    http://elakiri.com/forum/showthread.php?p=10462405#post10462405

    මට මේ ත්‍රෙඩ් එකට රිප්ලයි කරන්න උවමනාවක් නෑ හේතුව මට මේක සමග ගැටීමක් තියන එක......
    මගේ කශේරුකාව තියනවා...ඒ නිසා මට මගේ වෘත්තිය ගැන කියන්න පුළුවන්.......එහෙම සමහරු නොකියන්නේ මේ වගේ වෘෂභයන්ට උත්තර වෘත්තියේ ගරුත්වය රුක ගෙන දෙන්න බැරි නිසා.......
    පෙන්නනවද බලන්න මම මොන දේශපාලන රිප්ලයි එකේ ද කියල මගේ වෘත්තිය පෙන්නලා තියෙන්නේ......????????
    නිකන් ඉල්ලං කිච වෙන්න එපා සහෝදරයා.......!!!!!මගේ රිප්ලයි එකට උත්තර ඒ ත්‍රෙඩ් එකේම දාන්න ....මේකට ඔය රිප්ලයි එක අදාල නෑනේ....!!!!!!
    දැන් හැමෝම බලන්නේ නැතුව මේක කොට් කරල ආතල් ගන්න.....මට දුක සහනුත් මේ වගේ හැසිරීම...මගේ කලින් කියවීම උනේ සහන් මධ්‍යස්ථ කෙනෙක් සහ කරුණු හොයල බලලා කතා කරන කෙනෙක් කියලයි....!!!!
    කලින් ෆේක් වලින් අම්බානක් ඇවිත් අම්බානක් නා ගත්ත නරි මම දන්නවා...දැන් තරහ පිරිමහන්නේ ඒ ෆේක් බෑන් කරන්න මම මූලික වුණා කියල වෙන්න ඇති.....මොනව කරන්න ද ??දන්නෝ දනිති......

    Aluthen fake ID hadan proxyen awith news dana Jahoo issella oya post karana dewal wala wagakeema oya bara ganawada? Ewagema oyage ananya thawaya thahawuru karana details PM karanna. Mokada aluthen ID hadan proxy passe hangila awith katawath mada gahanna ba. Oya post dala maru wei anik minissu mewata waga kiyanna ona.

    http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=9363090&postcount=2
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya

    @ kibula

    මචන් කිබුලෝ මට එක දැක්ක ගමන් හිනා ගිය බන්.
    අන්න එකයි මම එක Quote කරේ..අවුලක් හිතන්න
    එපා බන්, මේවා මෙහෙම තම දේශපලේනෙට අවම.
    මට කොච්චර ඒවා කියනවද බන් මිනිස්සු? මම ඒවා
    ගණන් ගන්නවද? බලපන් මේ Thread එකේම උනත් මම
    හැසිරුණ විදිහ..
    මචන් අනික් දේ මම සිර්වටම මධ්‍යස්තයි, ඒ කියන්නේ ඇත්තටම. නැතුව
    පැත්තකට ඇල වෙලා " අහ් මම මධ්‍යස්තයි " කියනවා නෙවේ..
    එත් මම මචන් උබෙන් එහෙම දැකල නැහැ සමහර තැන වල.
    මම නම් වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම ස්වාදීනයි, තනි ගේම
    ගහන්නේ මම, ඒ නිසා මට අම්මගේ උනත් වැරද්දක් මූනට
    කියන්න පුළුවන්.මොකද මම කාගෙන් වත් යැපෙන්නේ නැහැ..
    අන්න ඒ නිසා මට , මගේ රටට උනත් කෙලින් වැරද්දක් තියේ
    නම් කියන්න පුළුවන්..( මම නොකියා කියන දේ උබට තේරුම් යයි..)
    මොකද මම ඒක මත වත් යැපෙන්නේ නැහැ, ඉතින් එහෙම මට
    , අසීමිත නිදහසකින් ස්වාදීනව ඉන්න පුළුවන්...
     
    මේ යුද්දේ දිනුවේ මහින්ද රාජපක්ෂ කියන පුද්ගලයාගේ දේශපාලන න්‍යාය අනුවයි :nerd:
    එක අපි මොන පක්ෂ මොන මතයේ හිටියත් පිළිගන්න ඕනි:nerd:
    ඒ වගේම දේශපාලන බලයකින් පමණක් යුද්දයක් දිනන්න බැහැ එකේ පෙරගමන් කරුවා වෙන ඔය කයිවාරු ගහන එක පින්ගුත්තරයෙක්වත් නෙවෙයි
    අපේ යුද විරුවා ජෙනරාල් ෆොන්සේකා කියන මසුශ්යයයි :frown:

    ඉතින් මහින්ද+ෆොන්සේකා මේ රට බේරගත්ත
    නමුත් මොකද්ද තත්වය දේශපාලන බලලොබිත්වය අර ශ්‍රේෂ්ට විරුවා හිර කරලා
    එටකොට අපේ රණවිරුවන් දහස් ගණනක් අමු අමුවේ මරාදැමු කරුණා අද කොහෙද Night Club වල සැප ගන්නවා :angry:

    අද ලබ්බට හෙන ගහල තියෙන්නේ
    ඉතින් ඒ අවස්ථාවේ ලබ්බේ ඇට වලට උන දේ කතා කරලා වැඩක් නැහැ
    අපි තීරණය සොබා දහමට බර දෙමු -
    download_005.jpg
     
    මේ යුද්දේ දිනුවේ මහින්ද රාජපක්ෂ කියන පුද්ගලයාගේ දේශපාලන න්‍යාය අනුවයි :nerd:
    එක අපි මොන පක්ෂ මොන මතයේ හිටියත් පිළිගන්න ඕනි:nerd:
    ඒ වගේම දේශපාලන බලයකින් පමණක් යුද්දයක් දිනන්න බැහැ එකේ පෙරගමන් කරුවා වෙන ඔය කයිවාරු ගහන එක පින්ගුත්තරයෙක්වත් නෙවෙයි
    අපේ යුද විරුවා ජෙනරාල් ෆොන්සේකා කියන මසුශ්යයයි :frown:

    ඉතින් මහින්ද+ෆොන්සේකා මේ රට බේරගත්ත
    නමුත් මොකද්ද තත්වය දේශපාලන බලලොබිත්වය අර ශ්‍රේෂ්ට විරුවා හිර කරලා
    එටකොට අපේ රණවිරුවන් දහස් ගණනක් අමු අමුවේ මරාදැමු කරුණා අද කොහෙද Night Club වල සැප ගන්නවා :angry:

    අද ලබ්බට හෙන ගහල තියෙන්නේ
    ඉතින් ඒ අවස්ථාවේ ලබ්බේ ඇට වලට උන දේ කතා කරලා වැඩක් නැහැ
    අපි තීරණය සොබා දහමට බර දෙමු -
    View attachment 31037


    සොබාදහමට තීරණය කරලා හිටියොත් සරත් මහත්තයාට මැරෙනකන්ම හිරේ තමා ඉන්න වෙන්න
    ඔය පින්තූරේ තියෙන දේ තමා බන් කාගෙත් පැතුම ඒත් මේ බලලෝභය නිසා ඒක වෙයිද කියන්න අමාරුයි
    :(
     

    thilinasb

    Well-known member
  • May 11, 2009
    4,992
    778
    113
    මහනුවර
    මචං නියමෙට ම කියල තියෙනව.මගේ පුද්ගලික මතයනං මේ යුද්ධෙ දිනන්න මූලික හේතුව මහින්ද.මගේ කෙටි දේශපාලන දැනුම තුළ ලංකාවෙ මෙතෙක් බිහිවෙච්ච හොඳම ජනාධිපති මහින්ද.මහින්ද නොහිට මේ යුද්ධෙ දිනන්න පුළුවන් කියල කවුරුහරි කියනවනං ඉතින් ඒ පුද්ගලය වෙනම මනෝ ලෝකෙක ඉන්න කෙනෙක් වෙන්න ඕනෙ.හොඳම උදාහරණෙ ඩෙන්සිල් කොබ්බෑ කඩුවලගෙ කාලෙ අපේ හමුදාව හොද සටනක් දීල යුද්ධෙ දිනන්න ඔන්න මෙන්න තියෙද්දි ජාත්‍යන්තර බලපෑම් නිසා එවකට ජනාධිපති ඒක නැවත්තුව.මේ යුද්ධෙදිත් ඊට වඩා ජාත්‍යන්තර බලපෑම් ආව.මහින්ද එව්ව ගැන නොහිතා සටන ගෙනිච්ච.ඒ කොහොම උනත් මහින්දගෙ දේශපාලන මතයට එකග ඇති,නැති සියලු දෙනාම දැන් එක් වෙන්න ඕනෙ කලය හරි:).


    mona unath eka thamai atha kathawa
     

    Jahoo

    Banned
    Feb 1, 2011
    185
    21
    0
    ඉතින් ඒ අවස්ථාවේ ලබ්බේ ඇට වලට උන දේ කතා කරලා වැඩක් නැහැ
    අපි තීරණය සොබා දහමට බර දෙමු
    මහින්ද කියලා තියෙනවා එයා බලයේ ඉන්නකම් සරත් ෆොන්සේකාව බලු කූඩුවේ තියනව කියලා.
    මමත් කියන්නේ මේක ස්වභව ධර්මයට බාර දීලා ඉමු.ඒ කියන්නේ කර්මයට බාර දෙමු.දිට්ඨ ධම්ම වේදනීය කර්ම වලින් කාටවත් ගැලවිල්ලක් නෑ.මහින්ද වැරදි කරලා නැත්නම් ඉබේම නිදහස් වෙයි.ඒක නිසා අපි බුදු දහම අනුව හිතමු. දවස් 500ක් හිරේ හිටපු ෆොන්සේකා ඉතිරි දවස් 100 ඕකේ ඉන්න එක ගේමක් නෙවෙයි.කොහොමත් අවුරුදු දෙකෙන් එලියට එන්න පුලුවන්නේ.