මහ සෙනඟක් ONMAXDT ලොක්කන්ගේ ගෙවල් වටලයි

speedmalli

Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    Tired Britney Spears GIF
     

    Rastapopoulos

    Well-known member
  • මුන් හැදෙන්නේ නෑ. තව ටික කාලයකින් තව එකෙක් මුන්ගේ සල්ලි හොරකම් කරනවා. ඒකටත් දෙනවා. නිකං ඉඳලා සල්ලි හොයන්න යන කම්මැලි කළු මිටි හැත්ත.
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,390
    1
    62,015
    113
    Mother Earth
    මුන් හැදෙන්නේ නෑ. තව ටික කාලයකින් තව එකෙක් මුන්ගේ සල්ලි හොරකම් කරනවා. ඒකටත් දෙනවා. නිකං ඉඳලා සල්ලි හොයන්න යන කම්මැලි කළු මිටි හැත්ත.
    uba wagema patta horu inne. :)
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,740
    87,147
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඇත්තටම මෝඩ සිංහලු ගැන නම් හිතාගන්න බෑ. අපේ රටේ ගව සම්පත.

    මටත් හිතාගන්න අමාරුයි බන් ඇත්තටම මෙච්චර ගොන් වෙන්න හේතුව මොකක්ද කියලා. හරි අධ්‍යාපනයක් නැති එකත් එකක් වෙන්න ඕන.

    හැබැයි මට දැන් හිතෙන විදියට ලොකුම හේතුව මුන් ඕන බල්ලෙක් කියන එක කිසිම හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතුව හිස් මුදුනෙන් විශ්වාස කරනවා. ආගමේ ඉඳන්, දේශපාලකයා, හාමුදුරුවො, යූටියුබ් කාරයා, තෙල් බෙහෙත් වෙදා(ඇත්ත එකා, හොර එකා ඕන එකෙක්), ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ්, බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්, කාර් එකෙන් එන එකා, අවංක මූණක් තියෙන එකා මෙකී නොකී ඕනම එකෙක් කියන වචන කිසිම පැකිලීමක් නැතුව බාරගන්නවා. ප්‍රශ්න කීපයක් හරි අහලා, හොයන්න ඕන තැන්වලින් හොයලා බලලා මුන් කියන එක ඇත්තද නැත්තද කියල හොයල බලන්න ඕන කියලා හිතන්නෙ නෑ. එහෙම කරොත් තමන්ගෙ සේෆ්ටි එකට හොඳයි නේද කියන එක හිතෙන්න තරංවත් කැපෑසිටි එකක් නෑ.

    සියලු ප්‍රශ්න වලට මූලික හේතුව ඕක.
     

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,276
    34,929
    113
    මටත් හිතාගන්න අමාරුයි බන් ඇත්තටම මෙච්චර ගොන් වෙන්න හේතුව මොකක්ද කියලා. හරි අධ්‍යාපනයක් නැති එකත් එකක් වෙන්න ඕන.

    හැබැයි මට දැන් හිතෙන විදියට ලොකුම හේතුව මුන් ඕන බල්ලෙක් කියන එක කිසිම හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතුව හිස් මුදුනෙන් විශ්වාස කරනවා. ආගමේ ඉඳන්, දේශපාලකයා, හාමුදුරුවො, යූටියුබ් කාරයා, තෙල් බෙහෙත් වෙදා(ඇත්ත එකා, හොර එකා ඕන එකෙක්), ගර්ල්ෆ්‍රෙන්ඩ්, බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්, කාර් එකෙන් එන එකා, අවංක මූණක් තියෙන එකා මෙකී නොකී ඕනම එකෙක් කියන වචන කිසිම පැකිලීමක් නැතුව බාරගන්නවා. ප්‍රශ්න කීපයක් හරි අහලා, හොයන්න ඕන තැන්වලින් හොයලා බලලා මුන් කියන එක ඇත්තද නැත්තද කියල හොයල බලන්න ඕන කියලා හිතන්නෙ නෑ. එහෙම කරොත් තමන්ගෙ සේෆ්ටි එකට හොඳයි නේද කියන එක හිතෙන්න තරංවත් කැපෑසිටි එකක් නෑ.


    සියලු ප්‍රශ්න වලට මූලික හේතුව ඕක.
    ඕක අපේ අධ්‍යාපන ක්‍රමයෙන්ම එන එකක්. ඉස්කෝලේදි උනත් ගුරුවරයා කියන දේ හිස් මුදුනින්ම පිළිගන්නවා. ප්‍රශ්න කිරීමක් නෑ.
     

    garfieldzz

    Well-known member
  • May 28, 2014
    2,424
    3,043
    113
    ජෝන්ගෙ ගෙදර
    මුන් ඕක වෙනව කියල දැනගෙන තමයි සල්ලි දැම්මේ. ඉතින් අමුතුවෙන් මොකට කලබල වෙනවද? ටීවී එකේ පේන්න කරන බොරු වැඩ.(n) දැන් කියයි මේවට රජයෙන් උන්ට වන්දී ගෙවන්න කියලත්:angry:
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,740
    87,147
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඕක අපේ අධ්‍යාපන ක්‍රමයෙන්ම එන එකක්. ඉස්කෝලේදි උනත් ගුරුවරයා කියන දේ හිස් මුදුනින්ම පිළිගන්නවා. ප්‍රශ්න කිරීමක් නෑ.

    :yes:
    ඉස්කෝලෙ + පන්සල

    ගොඩක් පන්සල් කියාගන්න ඒවයිත්, ඒවයෙ ඉන්න තට්ටයොත්, දායකයො කියන තැරි මෝඩ බයි හැත්තත් ප්‍රශ්න කරනවා කියන එක වරදක්, පවු සිද්ධවෙන දෙයක් වගේ දකින්නෙ.

    බුදු හාමුදුරුවො දේශනා කරපු එක හරියට පිළිපදිනව නං හැමදේම ප්‍රශ්න කරන්නෙ නැතුව, හොයන්නෙ නැතුව පිළිගන්න හොඳ නෑ ඕන කියන එක ඔලුවට එන්න ඕන මුලින්ම.
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,004
    18,915
    113
    ලංකාවේ උන් විතරයි ඕවට අහු වෙන්නේ කියල හිතන් ඉන්න උන් වෙනුවෙන් විනාඩි එකහමාරක නිශ්ශබ්දතාවයක් තියමුද ? :lol::lol:

    සුදු මහත්තුරු මොළ ගෙනාපු නැවු :lol:

    ගොඩක් පන්සල් කියාගන්න ඒවයිත්, ඒවයෙ ඉන්න තට්ටයොත්, දායකයො කියන තැරි මෝඩ බයි හැත්තත් ප්‍රශ්න කරනවා කියන එක වරදක්, පවු සිද්ධවෙන දෙයක් වගේ දකින්නෙ
    අන්න වැරදුන තැන. පන්සල් වල නෙමේ ඕක හරි නම් වැඩියෙන් ම තියෙන්නේ..

    කතෝලික පල්ලි වලයි , මුස්ලිම් පල්ලි වලයි.

    කතෝලික අගම ප්‍රශ්න කරන්න බෑ
    පිට අගමක එකෙක් බැන්දොත් මරණිය වරදක් (ඇයි ඇහුවට කියන්න එකෙකේ දන්නේ නෑ )
    ඉරිදට පල්ලි ගියේ නෑ නම් මරණිය පාපයක් (ඇහුවට දන්නේ ත් නෑ ඇයි කියල අහන්න ත් බයයි )

    මෙහෙම බැලුවම සාපේක්ෂව පන්සල් වල ඕක අඩුයි..

    මේවගේ මැනුවල් එකේම තියෙන්නේ ප්‍රශ්න කරන්න බෑ , පාපයක් කියල

    එහෙම බැලුවොත් කතෝලික අගමැ වැඩිපුර අදහන රටවලනේ දියුණු වෙලා තියෙන්නේ ?

    එතකොට ආගමයි , තර්කන හැකියාවයි කියන එක අන්‍යොන්‍ය වශයෙන් බහිෂ්කරයි නේද ?

    එකිනෙකට compare කරන්න බැරි වෙනස් ම තල දෙකක තියන concept දෙකක් ?

    වගේ දකින්නෙ.
    ------ Post added on Nov 2, 2023 at 6:45 AM
     
    Last edited:

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    හරක් පට්ටියක් දැක්ක වගේ ෆීලින් එකක් ආවා

    ලංකාවේ උන් විතරයි ඕවට අහු වෙන්නේ කියල හිතන් ඉන්න උන් වෙනුවෙන් විනාඩි එකහමාරක නිශ්ශබ්දතාවයක් තියමුද ? :lol::lol:

    සුදු මහත්තුරු මොළ ගෙනාපු නැවු :lol:



    ------ Post added on Nov 2, 2023 at 6:45 AM

    Code:
    Australians lost nearly half-a-billion dollars to scams in the past 10 months, which is already significantly more than this time last year.
    
    Nearly all the losses fall under the umbrella of investment scams, which have doubled in the past two years.
    
    It's not a particularly surprising trend, with investment scams expected to climb in the coming years substantially, according to Edith Cowan University Professor of Cyber Security Practice Paul Haskell-Dowland.
    Australians lost more than $474 million in scams since January, according to the Australian Competition and Consumer Commission's (ACCC) Scamwatch.
    
    So far, in 2022, investment scams have topped the list with $320 million lost while dating and romance came in second with about $32 million lost.
    
    Other types of scams in the top 10 included, false billing, identity theft, pyramid schemes and online shopping scams.


    https://www.google.com/amp/s/amp.9news.com.au/article/d66abb28-65e3-411c-9705-05da81d6fd97
    ------ Post added on Nov 2, 2023 at 6:55 AM

    මෙන්න Australiaවෙ සුදු අයියලා
     
    Last edited:

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,004
    18,915
    113
    හරක් පට්ටියක් දැක්ක වගේ ෆීලින් එකක් ආවා



    Code:
    Australians lost nearly half-a-billion dollars to scams in the past 10 months, which is already significantly more than this time last year.
    
    Nearly all the losses fall under the umbrella of investment scams, which have doubled in the past two years.
    
    It's not a particularly surprising trend, with investment scams expected to climb in the coming years substantially, according to Edith Cowan University Professor of Cyber Security Practice Paul Haskell-Dowland.
    Australians lost more than $474 million in scams since January, according to the Australian Competition and Consumer Commission's (ACCC) Scamwatch.
    
    So far, in 2022, investment scams have topped the list with $320 million lost while dating and romance came in second with about $32 million lost.
    
    Other types of scams in the top 10 included, false billing, identity theft, pyramid schemes and online shopping scams.


    https://www.google.com/amp/s/amp.9news.com.au/article/d66abb28-65e3-411c-9705-05da81d6fd97
    ------ Post added on Nov 2, 2023 at 6:55 AM

    මෙන්න Australiaවෙ සුදු අයියලා
    කැරි ගොන්නු බං සුද්දො. ඒ අතින් අපේ උන් තව හොදයි :lol: