ඉතිහාසය
බලධාරීන්ගේ නොසැලකිල්ලෙන් උඩුදුවන අර්බුදය
![]()
![]()
![]()
ndt ayata wenat thanak hadala yawanawa kiwwata tama eka hadalawat natilu..tawa kochchara kal meka mehema tiyannada danne na hitan inne..
damm shit![]()





ඉතිහාසය
බලධාරීන්ගේ නොසැලකිල්ලෙන් උඩුදුවන අර්බුදය
![]()
![]()
![]()
damm shit![]()





ජෙප්පෝ සංස්කෘතියත් එහෙමනේ බන්
anthimayi mun nam...kata karala wadak na,un kiwwata deyak terum gannet na.. waradi piligannet na.munta ee welawe ona une ekewa maranna.dan kibul kadulu pennannawa..
ජෙප්පෝ සංස්කෘතියත් එහෙමනේ බන්








එක හැත්තක් රට කනවා.
බන්දුල පරයයි ,,SB අවජතකයයි අද්යාපනය වලදානවා.
NDT පරයි සරසවිය කෙළසනවා.
සහතික ඇත්ත කතාව. යකෝ මේ රටේ අධ්යාපනය යන්නේ් වල පල්ලට. ඒක මේ රටේ සමාජගත කරන්න් ඉන්න වගකීම තියෙන වුන් තමයි විශ්ව විද්යාල ශිෂ්ය පරම්පරාව. තොපි මේ විදියට මරාගන්න ගියාමබන්දුල පරයයි ,,SB අවජතකයයි කරන වැඩ සාධාරණීකරණය වෙනවා කියලා තේරෙන්නේ නැද්ද? අනික උඹලා ඔය ඉගෙන ගනනේ ඔය විනාශ කරලා තියෙන පහසුකම් හදලා තියෙන්නේ මේ රටේ අහිංසක මිනිස්සු බදු ලෙවන සල්ලි වලින් උඹලා හොදට මතක තියා ගනිල්ලා උඹලා ඒකට ණයයි

meke ubala = ndt kiyala dapan.. ethakota hari.. api kisima depalakata wat jeewitekata wat hanikale na.. eka tamai ndt sakkili ponnayangei apei wenasa..balloth ekka ba..ekko ballo ya yuthui,,nathnam minissu ya yuthui...






අහිංසක කොල්ලෙක් අන්තිමට දුක් විදින්නේ..උගත් කම කියන්නේ ඕකද බං..උබල දෙගොල්ලම යනකොට කැම්පස් එක අරන් යනවද..මේ රටේ උපාදියක් තියා රස්සාවක් වත් නැතුව දුක් විදින මිනිස්සු කොහ්චර ඉන්නවද..උබලට උගත්කම තිබ්බිට නිහතමානීකම නෑ..බොරු ලොකුකම් විතරයි..උබල හැසිරෙන්නේ මේ රටේ උගත්ම උබල විතරයි කියලා..තියෙන දෙයින් ඉගෙන ගෙන අනාගතේ ගැන නෙවේ හිතන්නේ..ඉන්න තැන් අයිති කරගන්න..උබල දෙගොල්ලම වැරදි..


උඹල සේරම බබාලා දැන් උන් විතරයි වැරදි, ඕව කොන්ඩෙ බැඳපු චීන්නුන්ට කියහන්aththa..meke ubala = ndt kiyala dapan.. ethakota hari.. api kisima depalakata wat jeewitekata wat hanikale na.. eka tamai ndt sakkili ponnayangei apei wenasa..
aniwaryayenma...![]()

වලියට සම්බන්ධ වූ සහ වලියේ සියළු විස්තර දැනගෙනත් හිතින් සතුටූ වූ සියළුම දෙනාට,
සිරස news - 2013/01/17 10pm : NDT union president කියනව මේක පීඩනව පුපුරා යාමක්ලු. කඩු කිණිසි, පෙට්රල් බෝම්බ කිසි දෙයක් උන් පාවිච්චි කරේ නැතිලු...
උඹලගෙ අහවල් පීඩනේ පිපිරුනාම පිට කරන්නෙ මිනී මරලද? කඩු කිණිසි ගිය සතියෙ වලියෙදි Engineering සෙට් එක ගෙනාපුව වෙන්න ඇති එහෙනම්..එදා පාවිච්චි කරන්න බැරි උන නිසා උඹලට දෙන්න ඇති "අපරාදෙ බං අපි සෙට් කරපුව, උඹල අපිටවත් ඕවයින් ගහපන්" කියල...
ගිය පාර වලියෙදි බයික් එකක් කුඩු උනා..පස්සෙ දවසෙ "මොනව උනත් පවු බං බයික් එකට එහෙම කරේ..ඌ හෙන ගේමක් දීල ඕක ගන්න ඇත්තෙ" කියල කියපු ලොකු සෙට් එකක් හිටිය..පස්සෙ සල්ලි දාල ඒක අරන් දෙන්න ඒක කුඩු කරපු Engineering set එක කැමති උනා..
අර කොල්ලගෙ ඔළුවට උන damage එකයි ගෙදර මිනිස්සුන්ගෙ හීනයි සල්ලි දාලා හදල දීපන්කො බං...ඒත් උඹල පරක්කුයි..ඒ හීන හොරු අරන්..
ආයිත් කියනව, කැම්පස් වල වලි යනව..ඒත්, මරන්න ගහන් නෑ..අපේ ප්රශ්නෙ තියෙන්න අන්න එතන..
උඹල සමාන තැනක් ඉල්ලනව..තවත් මිනිහෙක්ට ජීවත්වෙන්න සමාන තැනක් දෙන්න බැරි උඹලද ඕව ඉල්ලන්නෙ???
NDT නෙමේ...කැම්පස් අහලකටවත් ආපු නැති එකෙක් උනත් මනුස්සකම තියෙනව නම් ඌ පහත් නෑ..ඒත් ත්රස්තවාදියො එක්ක මොන සහෝදරකංද..
උඹලගෙලු නෙ මවු පාඨමාලාව..අහවල් එක තියාගනින්කො..අපි හරි යනව යුනිවර්සිටි of තුන්පනේ හරි හදල දෙනව නං..උබල වගේ මැරයොත් එක්ක ඉන්නවට වඩා හොදයි ඕන තූත්තු කොඩියක තොලොන්චි වෙලා යන එක.
අදාල අය මේකට ස්ථිර විසදුමක් දෙන්න.."ආයිත් සාමදාන වෙලා ඉන්න" වගේ මොන්ටි ආතල් දෙන් නැතුව..දෙක තැන් දෙකකට ගන්න..දැන් හදල ලු නෙ තියෙන්නෙ..
status දාලා මේවට ලයික් වැටුනම අපිට virtual ස්වයං වින්දනයක් වෙන් නෑ..මේවා දාන්නෙ ආයිත් කොහේවත් මෙහෙම තිරිහන් වැඩ නොවෙන්න..
ආයිත් කොහාටහරි හොට දාලා උඹල කරපු දේ සාධාරණිකරණය කරන්න try කරපන්..ඒත් වැඩක් නෑ..'NDT තොපි'යි අර rent එකට ගත්ත සෙට් එකයි කරන්න ඕන ඒව කරල ඉවරයි..පෝලිමේ ගිහින් අර කොල්ලට වැන්දත් වැඩක් නෑ..
___උපුටා ගැනීමකි___
උඹල සේරම බබාලා දැන් උන් විතරයි වැරදි, ඕව කොන්ඩෙ බැඳපු චීන්නුන්ට කියහන්![]()
konde badhapu cheenek terum gattat ubata owa terenne na..terum ganna ba.. ape waradi natuwa newei.. eth api campus eke depalawalata hani kare na.ndt karayonta gahala ICU eke inna tatwetaa path kare na.karannet na.. karapuwa tiyenawanan pennapan.. ee nisa deyak danne nattan kata wahan idapan,,modayek wage kaa gahanna epa..
api dannawa ubata tiyenne lankawe anduwe campus saha eewaye igena ganna ewun ekka irisiywak wairayak witarai..


උඹලා වැරැද්දට පාර කපල. උන් වැරැද්ද කලාම උන් විතරයි වැරදිකාරයො
උඹලට ඉරිසියා කරන්න මගෙ පු* කහනව කියල හිතුවද පොතයො![]()

