මචන් මාකටින් ෆීල්ඩ් එකට එන්ටර් වෙන්න කැමති කෙනෙකුට හොද පාත් එකක් සජෙස්ට් කරන්න පුලුවන්ද?
දැනට ප්ලැන් එක තියෙන්නෙ SLIM එකේ certificate course එක කරන්න. එක කරල pg dip එකකුයි mba එකටයි යන්න බැලුවෙ.
එ විදිහ හොදයිද? නැත්නම් මීට වඩා හොද වෙන ඔල්ටර්නෙට් පාත්ස් තියෙනවද?
ස්තූති
දැනට ප්ලැන් එක තියෙන්නෙ SLIM එකේ certificate course එක කරන්න. එක කරල pg dip එකකුයි mba එකටයි යන්න බැලුවෙ.
එ විදිහ හොදයිද? නැත්නම් මීට වඩා හොද වෙන ඔල්ටර්නෙට් පාත්ස් තියෙනවද?
ස්තූති
