උබේ ත්රෙඩ් ඔක්කොම මම කියවලා ප්රශ්න ඇහුවේ මල්ලේ. සංවාදය නිමයි ඈමට තියේන ප්රශ්න ඔයා අහන්නේ උත්තර හොයලා දෙන්නද කියලා ඉන්නකෝ
උබේ ත්රෙඩ් ඔක්කොම මම කියවලා ප්රශ්න ඇහුවේ මල්ලේ. සංවාදය නිමයි ඈමට තියේන ප්රශ්න ඔයා අහන්නේ උත්තර හොයලා දෙන්නද කියලා ඉන්නකෝ
ඇයි??මට ඔයා දාලා තියෙන Thread දිහා බැලුවම පේන්නේ Norman Bates වගේ පොරක් වෙන්න ඇති කියලා
ඒක තමයි.ඔහොම අවුල් තියෙනවා සමහරුන්ට. එක එක්කෙනාගේ mentality එක තමයි. වැඩිය ගණන් ගන්න එපා. ආයේ ඔය දෙන්න ඉන්න වේලාවට පැත්තවත් නොබලා පාඩුවේ ඉන්න තමයි තියෙන්නේ.
හරි ඉතින් මගේ thread කියවලා තියෙනවනම් ආයේ අහන්නෙ මොකටද?උබේ ත්රෙඩ් ඔක්කොම මම කියවලා ප්රශ්න ඇහුවේ මල්ලේ. සංවාදය නිමයි ඈ
Sirawata bar eken denna ona oya wage ponnayantaMona ponnayek da tho?
Gym yana eka nawaththala jangiyakui gawumakui andaganin.
Mata una nam man ahanawa, dan umbada 15 gahanne meya da? Kiyala.
Eyata kata thiyenawane katha karanna. Uba 15 gahana welawata uben ahannam.
Mekata apith salli gewala awith thiyenne.
කියල ඌ dumbell ගහන වෙලාවට බලන් ඉඳලා ගහන ගහන එක උස්සනව.
ආයේ ඉල්ලන්න ආවොත් කියනවා ayi hutto ගහනවා කියලා පේන්නෙ නැද්ද? කියල.
ඌ තමයි ගහන්න මුලින්ම පටන් ගත්තෙ කිව්වත් ගනං ගන්නේ නෑ. තෝ ගහන්න කලින් මන් පටන් ගත්තෙ. ගහලා ඉවර වෙනකන් hitahan කියලා
ගහගන්න ආවොත් නම් Aniwaren ඌ ගුටි kana එක kanawa.
Kimbi simba lata gym Wala ung kohomath දිරවන්නේ නැ
Mona read d yako. Arugene waradda. Un gedarin genapuwadaඅදාලයි බන්.එක්කො උබට තාම විස්සක් වත් නෑ නැත්නම් 20යි.මට හිතෙන්නේ උබට 20ක්වත් නෑ තාම. උබ තාම පොඩී ඕක ටිකක් ලොකු වෙද්දි හරියයි. නැත්නම් උබ අනික් උන් එක්ක ගොඩක් ගැවසිලා නැති අල චරිතයක්. ඕක හරියයි ටිකක් ලොකු වෙද්දි. උබට හිතෙනවා නම් ජිම් එකේ පොර උබ එක්ක වලියට ආපු එක ලොකු දෙයක් වගේ ඔයිට වඩා දේවල් මේ ලෝකේ මිනිස්සුන්ට දවසකට වෙනවා.ලන්කාවේ උන්ට ඔයිට වඩා කටුක දේවල් කටු සෙට් වෙනවා. අනික උබ එක පාර ඔහොම ඉල්ලන් යන්න කලින් පොඩ්ඩක් රීඩ් කරලා පලයන් මිනිස්සු දිහා බලලා.
ඇයි??
ඒක තමයි.
හරි ඉතින් මගේ thread කියවලා තියෙනවනම් ආයේ අහන්නෙ මොකටද?
හරි එහෙනම් රීඩ් එක පැත්තකින් තියපන්කෝ. ඌ වැරදී තමා.Mona read d yako. Arugene waradda. Un gedarin genapuwada
Mona ponnayek da tho?
Gym yana eka nawaththala jangiyakui gawumakui andaganin.
Mata una nam man ahanawa, dan umbada 15 gahanne meya da? Kiyala.
Eyata kata thiyenawane katha karanna. Uba 15 gahana welawata uben ahannam.
Mekata apith salli gewala awith thiyenne.
කියල ඌ dumbell ගහන වෙලාවට බලන් ඉඳලා ගහන ගහන එක උස්සනව.
ආයේ ඉල්ලන්න ආවොත් කියනවා ayi hutto ගහනවා කියලා පේන්නෙ නැද්ද? කියල.
ඌ තමයි ගහන්න මුලින්ම පටන් ගත්තෙ කිව්වත් ගනං ගන්නේ නෑ. තෝ ගහන්න කලින් මන් පටන් ගත්තෙ. ගහලා ඉවර වෙනකන් hitahan කියලා
ගහගන්න ආවොත් නම් Aniwaren ඌ ගුටි kana එක kanawa.
Kimbi simba lata gym Wala ung kohomath දිරවන්නේ නැ
මගේ දෙමාපියෝ divorce හින්දද? ලොකු අය Divorce වෙච්චි පලියට Norman Bates ලා හැදෙන්නේ නැ
අයියෝ හැම එකක්ම උඩින් පල්ලෙන් කියවා නිගමන වලට එන්න එපා පුතා. මේ කතාව වෙන එකක් ගැන තියෙන්නේ, නිදහස් වේලාවක බැලුවානම් මම කියපු එක තේරුම් ගන්න පුළුවන්මගේ දෙමාපියෝ divorce හින්දද? ලොකු අය Divorce වෙච්චි පලියට Norman Bates ලා හැදෙන්නේ නැ

This one.උඹ අක්කට පැණි හලන්න අාව කියල හිතන්න අැති.දන්නවනේ අද කාලේ අක්කා අක්කා ගාගෙන ඵන මල්ලිලා..![]()
ඔකේ original novel එක මන් ගොඩ කාලෙකට කලින් කියවලා තියෙනව. ඕකෙ තියෙන්නේ ඔය Norman කියන එකා තමන්ගේ අම්මාගේ personality එක මවාගෙන ඉන්න එක නේ. ඒක කොහොමද මට අදාල වෙන්නේ?අයියෝ හැම එකක්ම උඩින් පල්ලෙන් කියවා නිගමන වලට එන්න එපා පුතා. මේ කතාව වෙන එකක් ගැන තියෙන්නේ, නිදහස් වේලාවක බැලුවානම් මම කියපු එක තේරුම් ගන්න පුළුවන්![]()
නෑ ඒ කතාවේ Norman ට ඒ වගේ Personality එකක් ඇවිල්ලා තියෙන්නේ අම්මා කරන කියන වැඩ නිසා මන් අදහස් කරේ ඒකඔකේ original novel එක මන් ගොඩ කාලෙකට කලින් කියවලා තියෙනව. ඕකෙ තියෙන්නේ ඔය Norman කියන එකා තමන්ගේ අම්මාගේ personality එක මවාගෙන ඉන්න එක නේ. ඒක කොහොමද මට අදාල වෙන්නේ?
මන් යන්නේ උදේ පාන්දරයි රෑටයි. Lectures set වෙන දවසක නං රෑට. ආස උදේ පාන්දර යන්න තමා. සින්දුවක් දාගෙන කරන්න පුළුවන්. මුළු gym එකම මගේ වගේ. එහෙම මං දන්න අඳුරන අය නෑ මෙකට එන්නෙ.උබ නිකන් ලෝඩ් පකීර් වගේ තනියම ජිම් යන්න එපා.කොල්ලො සෙට් වෙලා එනවනෙ ජිම් . උබත් උන් එක්ක කතා කරලා උන් එන වෙලාවට උන් එක්ක සෙට් වෙයන්. බොරින් නැද්ද බන් . එතකොට උබට කේස් එකක් ආවත් උන් ටික ඉන්න්ව. මම නම් ඉස්සර ජිම් ගියෙ රැට.ජිවිතෙට අදුනන්නෙ නැති උන් සෙට් උනා
තව කියලත් මේක තේරුම් ගන්න බෑ කියන්නේ ඉතින්. පොඩි එකෙක්ඩ්ද කොහෙදනෑ ඒ කතාවේ Norman ට ඒ වගේ Personality එකක් ඇවිල්ලා තියෙන්නේ අම්මා කරන කියන වැඩ නිසා මන් අදහස් කරේ ඒක![]()
original novel එක මන් ගොඩ කාලෙකට කලින් කියවලා තියෙනව. ඕකෙ තියෙන්නේ ඔය Norman කියන එකා තමන්ගේ අම්මාගේ personality එක මවාගෙන ඉන්න එක නේ. ඒක කොහොමද මට අදාල වෙන්නේ?
දන්න අදුනන්න ඔනි නෑ. එන උන් අදුනගන්න ට්රයි එකක් දීපන්මන් යන්නේ උදේ පාන්දරයි රෑටයි. Lectures set වෙන දවසක නං රෑට. ආස උදේ පාන්දර යන්න තමා. සින්දුවක් දාගෙන කරන්න පුළුවන්. මුළු gym එකම මගේ වගේ. එහෙම මං දන්න අඳුරන අය නෑ මෙකට එන්නෙ.
Norman ගෙ අම්මා මැරිලානෙ ඉතින්. Norman ට එයාව දාලා යන්න බැරි එක නේ ප්රශ්නෙ, අාදරෙ හින්දා. මගේ ඒකෙ සම්පූර්ණ අනිත් පැත්ත. යන්න තැනක් තියෙනවනං ටාටා වත් නොකියම යනවානෑ ඒ කතාවේ Norman ට ඒ වගේ Personality එකක් ඇවිල්ලා තියෙන්නේ අම්මා කරන කියන වැඩ නිසා මන් අදහස් කරේ ඒක![]()