මාව බෑන් කරලා ,,,, රත්තරන්ට පින්සිද්ද වෙන්න

banned-T55

Member
Oct 31, 2015
47
3
0
මචං ඇඩ්මින්ට මේල් එකක් දාලා තමන්ගේ අතේ වැරැද්දක් නෑ කියන එක පොන්න කමක් නෙවෙයිනේ. මොකද GTRZ කියන්නේ මේ සයිට් එකේ නිර්මාතෘ වගේම මේ දක්වා සාර්ථකව පවත්වාගෙන ආපු නියමුවා. ඉතිං අපිට මේ සයිට් එකේ රෙජිස්ටර් වෙන්න හොදනම්, අපිට වෙන වැරැද්දකදි GTRZ ව ඒ පිලිබද දැනුවත් කිරීම කොහොමද පහත් ක්‍රියාවක් වෙන්නේ. අනික ඒකෙන් කොහොමද තමන්ගේ තත්වේ පහත් වෙන්නේ.
මම මොකටද බන් දැකලවත් නැති අයට වැඳ වැඳ යන්නෙ.
මට කියල ආත්ම ගවුරවයක් තියෙනව​.
උන්ට හොඳයි නම් මටත් හොඳයි
 

Ridila™

Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    සොහොන;19212596 said:
    වෙජින් බුවා බැක් ඊයේ පෙරේදා තංගල්ලේ හිරේට යන පාර ඇහැව්වේ :rofl:

    වැඩිය කිරියේ හිටියේ නෑ බං. දැන් මේකේ පිණුම් ගහන්න වෙලාවක් නෑ වැඩිය. මූගේ ගෙදර ඇඩ්‍රස්, ෆෝන් නම්බර්, ට්විටර්, fb(ඒක නම් ඩිඇක්ටිවේට් කරලා බයට) , වෙව් පේජ්, ඉන්ස්ටග්‍රම් ඔක්කොම ස්ක්‍රීන් ශොට් මා සතුයි. CID එකට දෙන්න විතරයි තියෙන්නේ ඕකා කිරියේ මොන ෆේක් එකෙන් උනත් සක්කිලියෙක් වගේ නටාගෙන ආවොත්. මුගේ අර පරණ හොර චන්ද දාපු ත්‍රෙඩ් එහෙම තියෙනවනේ. යස අගේට පෝරියල් එකක් සෙට් කරන්න පුලුවන් අවුරුදු 5 කට විතර.
     

    මම බෙනා

    Well-known member
  • Sep 8, 2012
    5,428
    970
    113
    ලංකාවේ
    සොහොන;19212450 said:
    පුතාගේ වයස මචෝ මට :rofl:

    Date of Birth
    February 2, 1994 (21)
    Join Date
    12-27-2012
    Total Posts
    2,339

    වැඩිමහල් මිනිස්සුන්ට කතා කරන්ඩ ඉගෙන ගනින්..මචෝඅ නෙමේ මාමා..යකෝඅ පුතාගෙ වයසෙලු..මූ මචෝලු..සමාව ඉල්ලලා ත්‍රෙඩ් එකක් දාපන්.. :angry:
     

    sagee123

    Well-known member
  • Feb 11, 2008
    1,415
    400
    83
    සිඞ්හලේ
    මම මොකටද බන් දැකලවත් නැති අයට වැඳ වැඳ යන්නෙ.
    මට කියල ආත්ම ගවුරවයක් තියෙනව​.
    උන්ට හොඳයි නම් මටත් හොඳයි

    උබ දැකලවත් නැති කෙනා කිව්වේ GTZ ටද ?
     

    mudrana

    Member
    Jan 29, 2007
    16,995
    1,313
    0
    50හෙ පන්තියේ
    මම බෙනා;19212627 said:
    වැඩිමහල් මිනිස්සුන්ට කතා කරන්ඩ ඉගෙන ගනින්..මචෝඅ නෙමේ මාමා..යකෝඅ පුතාගෙ වයසෙලු..මූ මචෝලු..සමාව ඉල්ලලා ත්‍රෙඩ් එකක් දාපන්.. :angry:

    කිසි ගැටළුවක් නැහැ
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    මම බෙනා;19212627 said:
    වැඩිමහල් මිනිස්සුන්ට කතා කරන්ඩ ඉගෙන ගනින්..මචෝඅ නෙමේ මාමා..යකෝඅ පුතාගෙ වයසෙලු..මූ මචෝලු..සමාව ඉල්ලලා ත්‍රෙඩ් එකක් දාපන්.. :angry:

    මාමා කියන්නේ නැ බන් අන්කල් ඇන්ටි කියන්න තමා කට පුරුදු වෙලා තියෙන්නේ
    අන්කල් කියන්න මොකක්ද වාගේ :rolleyes:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    ඇයි උබ දන්නෙ නැද්ද මේකේ බෑන් නොවී ඉන්න නම් ridila,රත්තරං,dathkibula වගේ මේම්බර්ලගේ ඇට ලෙවකන්න ඕන කියල ? :P මේකෙ ඉන්න අයිතිකාරයෝ උන් උන්ට කියල පූක්ෂණය කරගනින් එතකොට උබට කොටු 11 දීල මොඩරේටර් කෙනෙක් කරයි :rofl:
    දැක්කෙත් දැං.......
    මේ මොන හුයන්නෙක් ද යකෝ මේහ්!:angry::angry::angry:
     

    dath kimbula

    Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    අහක ඉන්න ඔයාවත් අල්ලලා නේද
    නෑ අයියෙ මං කියන්නේ මම මේකේ අයිතිකාරය ද?
    අනික මගේ @ ලොවින්න ඕන ද කවුරුවත්?
    මම මේකේ මේ රේඩියෝ එක කරගෙන දෙයියනේ කියල කාට කාට හරි උපකාරයක් කරගෙන ඉන්නේ මගේ *ක කහනවට නෙවෙයි නේ අයියේ........
     

    sagee123

    Well-known member
  • Feb 11, 2008
    1,415
    400
    83
    සිඞ්හලේ

    තෝ මොන අවජාතක බල්ලෙක්ද යකෝ ..!! :angry::angry:
    GT ම නිර්මාණය කරපු මේකට ඇවිල්ල GT ම ගරහනවා ..!! මේකේ එකවුන්ට් එකක් නොමිලේ හදන්න දුන්න නිසාද උබට ගරු කරන්න බැරි

     

    මම බෙනා

    Well-known member
  • Sep 8, 2012
    5,428
    970
    113
    ලංකාවේ
    සොහොන;19212639 said:
    මාමා කියන්නේ නැ බන් අන්කල් ඇන්ටි කියන්න තමා කට පුරුදු වෙලා තියෙන්නේ
    අන්කල් කියන්න මොකක්ද වාගේ :rolleyes:

    :
    joke ekata kuwe ban :lol: :rofl:
     

    Chamath2015

    Member
    Aug 29, 2015
    4,745
    576
    0
    Moratuwa
    ඔය ලිස්ට් එකේ තව ඉන්නවා බං.
    මේකට අද ඊයේ ආපු එකෙක් කොච්චර හොඳ වුනත් අරුන්ගේ පුකවල් ඉම්බේ නැත්තම් ඌ ඉවරයි.
    ඒ අතින් අර Crazybuddyකියන එකා නම් මැදමාවතේ පොරක්.ඌ විතරයි මම දැක්ක සාධාරණ චරිතය.මේකේ වාහන ගැන නූල් දාපු ප්‍රසිද්ධ සහෝදරයෙක් හිටියා.අන්තිමට ඌට කිරිය එපාම කලා.
    මේකේ ඉන්න මුත්තලා විතරයි හැමදේම දන්නේ..
    අපිත් ඒවාට එහෙයි කියාගෙන ඉන්න ඕන.නැත්තම් බෑන්...

    ou ban crazybuddy ya nam ela porak :yes:
    uva magadi hambaunath kadekata ekkagena gihin tekak aran denava mama