මාළු ටැංකි හෙල්ප්ප්ප්ප්ප්ප්ප්ප්ප්ප්

Mohowk

Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    ටැන්කිය ලොකුවට හදල

    ජෑම් ගුරාමි
    පාකු
    ඔස්කා

    වගේ උන් දාපන්, ගෝල්ඩ් පිෂ් වගේ උත්තලනම් වැඩක්ම නෑ, සැප නැත්කොට මැරෙනව
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    හදනවත් වෙලා 4×2 එකක්වත් හදපන් 7mmවගේ‍ වීදුරු දාලා
     

    csaranga46

    Well-known member
  • May 20, 2010
    7,995
    1,745
    113
    SL
    ටැන්කිය ලොකුවට හදල

    ජෑම් ගුරාමි
    පාකු
    ඔස්කා

    වගේ උන් දාපන්, ගෝල්ඩ් පිෂ් වගේ උත්තලනම් වැඩක්ම නෑ, සැප නැත්කොට මැරෙනව

    Ehema marena malu nam hariyanne na bn :(
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    Loku ekak hadanna ona bn.

    ඔස්කල ජෝඩුවක් දාල ටෑන් ක්ලීනර් කෙනෙක් දාපන්
    උන් මැරෙන්නෙ නෑ ලේසියට
    :yes:
    අපෙ ගෙදරත් එහෙමයි
    මන් මාලු හදන්නෙ දැන් අවු 15 විතර ඉදන්
     

    csaranga46

    Well-known member
  • May 20, 2010
    7,995
    1,745
    113
    SL
    ඔස්කල ජෝඩුවක් දාල ටෑන් ක්ලීනර් කෙනෙක් දාපන්
    උන් මැරෙන්නෙ නෑ ලේසියට
    :yes:
    අපෙ ගෙදරත් එහෙමයි
    මන් මාලු හදන්නෙ දැන් අවු 15 විතර ඉදන්

    Oscar joduwak keeyak unada bn?
     

    tanujaprabath

    Well-known member
  • Dec 17, 2011
    1,206
    97
    63
    machan mama nam kiyanne podi malu set ekak dapan.godak lassanai set eka diha balan innakota. tetra wage waraga innawa lassanai..dan fiber tank thiyenawa full complete set ekama.aquarium ekakata giyanam okkoma karaganna puluwan.patta lassanai.tikak ganan.eth mara look.ehema gaththanam lesi umbata.
     

    csaranga46

    Well-known member
  • May 20, 2010
    7,995
    1,745
    113
    SL
    machan mama nam kiyanne podi malu set ekak dapan.godak lassanai set eka diha balan innakota. tetra wage waraga innawa lassanai..dan fiber tank thiyenawa full complete set ekama.aquarium ekakata giyanam okkoma karaganna puluwan.patta lassanai.tikak ganan.eth mara look.ehema gaththanam lesi umbata.

    Ehemada bn? Keeyak wage wenawada?
     

    MAHAADENAmutta

    Well-known member
  • Sep 25, 2016
    6,263
    1,115
    113
    76
    ගෙදර
    මාළු ටැංකියක් හදාගන්න ඕන මට. මාළු මොනවද හොඳ ගන්න? ටැංකි මොනවද හොඳ ගන්න? කොහෙන්ද ගන්න පුලුවන්? දන්න අයගෙන් හෙල්ප් එකක් ඕන.. මං මේ සම්බන්දව දන්නෙම නැ :( 15+ ගානේ දෙනවා

    තිලාපියා හොදයි බං ඉක්මනට හැදෙනවා කිලෝවට හොද ගානක් හම්බවෙනවා! එත් පවු වැඩ බං!:baffled: