මැනුවල් ගියර් වාහනයක් පදවන හැටි විනාඩි 15 ඉ

Sajee85

Well-known member
  • May 3, 2012
    1,435
    182
    63
    උඩරට කඳුකර
    අනිත් එක තව දෙයක් උඹල විනාඩි 15 පුරුදු උනාට කමක් නැහැ අඩුම ගානේ මාස හයක්වත්/250KM වත් manual එකක් හිමිහිට පැදලා පුරුදු වෙනකල් 60 ට වඩා speed යන්න එපා. ඒ වගේම අඩුම ගානේ තනියම km 100 වත් පැදලා නැත්නම් කොළඹ ඇතුලේ යන්න එපා.

    ලයිසන් ගත්ත ගමන් කෙල්ලෝ වගේ auto gear වාහන හොයාගෙන යන්න එපා. හොඳට manual එකක් පැදලා පුරුදු වෙයන්. ඊට පස්සේ electric / hybrid වාහන ගන්නවා නම් ගන්න. නැත්නම් මොකෙක් හරි manual gear වාහනයක් දුන්නම . පදින්න තේරෙන්නේ නැහැ කිව්වොත් වස ලැජ්ජාව :rofl::rofl:

    මේක තමයි හොඳම හරිය
     

    malganis

    Member
    Oct 31, 2016
    398
    45
    0
    අනිත් එක තව දෙයක් උඹල විනාඩි 15 පුරුදු උනාට කමක් නැහැ අඩුම ගානේ මාස හයක්වත්/250KM වත් manual එකක් හිමිහිට පැදලා පුරුදු වෙනකල් 60 ට වඩා speed යන්න එපා. ඒ වගේම අඩුම ගානේ තනියම km 100 වත් පැදලා නැත්නම් කොළඹ ඇතුලේ යන්න එපා.

    ලයිසන් ගත්ත ගමන් කෙල්ලෝ වගේ auto gear වාහන හොයාගෙන යන්න එපා. හොඳට manual එකක් පැදලා පුරුදු වෙයන්. ඊට පස්සේ electric / hybrid වාහන ගන්නවා නම් ගන්න. නැත්නම් මොකෙක් හරි manual gear වාහනයක් දුන්නම . පදින්න තේරෙන්නේ නැහැ කිව්වොත් වස ලැජ්ජාව :rofl::rofl:

    licean eka ගත්තා ta passe manual එකක් padde na auto thamai digatama
     
    Oct 13, 2016
    2,675
    276
    0
    අනිත් එක තව දෙයක් උඹල විනාඩි 15 පුරුදු උනාට කමක් නැහැ අඩුම ගානේ මාස හයක්වත්/250KM වත් manual එකක් හිමිහිට පැදලා පුරුදු වෙනකල් 60 ට වඩා speed යන්න එපා. ඒ වගේම අඩුම ගානේ තනියම km 100 වත් පැදලා නැත්නම් කොළඹ ඇතුලේ යන්න එපා.

    ලයිසන් ගත්ත ගමන් කෙල්ලෝ වගේ auto gear වාහන හොයාගෙන යන්න එපා. හොඳට manual එකක් පැදලා පුරුදු වෙයන්. ඊට පස්සේ electric / hybrid වාහන ගන්නවා නම් ගන්න. නැත්නම් මොකෙක් හරි manual gear වාහනයක් දුන්නම . පදින්න තේරෙන්නේ නැහැ කිව්වොත් වස ලැජ්ජාව :rofl::rofl:

    :yes: :yes: :yes: :yes:
     

    kmc madushan

    Well-known member
  • Feb 20, 2011
    23,883
    2,103
    113
    LK
    කාර් එකක් තියනව , මට තාම වාහනෙ හතර කොන ගැන අයිඩියා එකක් නෑ බ්‍රදර්ස්, ඒ කියන්න පාරෙ ට්‍රෑක් එකේ කොනට වැඩිද, මැද්දට වෙලා වැඩිද කියන අවුල නිතරම හිතට එනව, අතුරු පාරකට දාද්දි දෙපැත්තෙ වදීද වගේ, එක්ස්පර්ට් කෙනෙක් උපදෙසක් දෙන්නකො කොහොමද ඒකට පුරුදු උනේ කියල

    matath mul kale oya awula thibba ban kalayak drive karama hari yanawa oka :yes::yes:
     

    kmc madushan

    Well-known member
  • Feb 20, 2011
    23,883
    2,103
    113
    LK

    ලයිසන් ගත්ත ගමන් කෙල්ලෝ වගේ auto gear වාහන හොයාගෙන යන්න එපා. හොඳට manual එකක් පැදලා පුරුදු වෙයන්. ඊට පස්සේ electric / hybrid වාහන ගන්නවා නම් ගන්න. නැත්නම් මොකෙක් හරි manual gear වාහනයක් දුන්නම . පදින්න තේරෙන්නේ නැහැ කිව්වොත් වස ලැජ්ජාව :rofl::rofl:


    sira ban mageth yaluwo godak unta manual ba :D:dull: