මිනිස්සුන්ට ඇත්තටම සල්ලි නැද්ද

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    මචංන්ලා මම ලගදී ඉදන් ෆුඩ් සිටි වල දැක්ක දෙයක්. නිව් සීලන්ඩ් වලින් ගෙන්නන ඇන්කර් හොයන්නවත් නැහැ. දාපු ගමන් ඉවරයි. කිලෝ එක 1000ත් පැනලා, ඒ වගේමයි අනිත් බොන පිටිත්, කිසිම එකක් වැඩි වෙලා තියෙන්නෙ නෑ ඉවර වෙනවා.

    ගෑස් වලට උනත් පට්ට ඉල්ලුමක් තියෙන්නෙ. භූමිතෙල් ගන්නත් නෑ කොහෙවත් පට ගාලා ඉවර වෙනවා.

    මිනිස්සු න්ට සල්ලි නෑ කියන්න බෑ නේද මචං ලා.
     

    Zeuz

    Well-known member
  • Oct 2, 2020
    8,937
    15,589
    113
    Somewhere in this world
    මචංන්ලා මම ලගදී ඉදන් ෆුඩ් සිටි වල දැක්ක දෙයක්. නිව් සීලන්ඩ් වලින් ගෙන්නන ඇන්කර් හොයන්නවත් නැහැ. දාපු ගමන් ඉවරයි. කිලෝ එක 1000ත් පැනලා, ඒ වගේමයි අනිත් බොන පිටිත්, කිසිම එකක් වැඩි වෙලා තියෙන්නෙ නෑ ඉවර වෙනවා.

    ගෑස් වලට උනත් පට්ට ඉල්ලුමක් තියෙන්නෙ. භූමිතෙල් ගන්නත් නෑ කොහෙවත් පට ගාලා ඉවර වෙනවා.

    මිනිස්සු න්ට සල්ලි නෑ කියන්න බෑ නේද මචං ලා.
    ganna puluwan aya gannawa e aya badu ganna awama highlight wenawa bari minissu oya paththakawath enne na therenawane siddiya
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    කේ .ඒෆ් සී....Bona places,....macdonalds.. tamath minissu innawa....supermarket walath kattiya wadiyen ganna badu
    habai eken kiyawenne මිනිස්සුන්ට ඇත්තටම සල්ලි නැද්ද kiyala
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    planner123

    Well-known member
  • May 22, 2018
    8,950
    15,391
    113
    Athi nathi gap eka wadi wenawa.
    Demand eka minissu salli deela gaththu paliyata salli thiyenawa kiyanna lesi in short term.
    Ohoma ohoma gihin price eka rate majority ekata daraa ganna bari wunama thamai wade del wenne.
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,847
    39,857
    113
    Homagama
    කේ .ඒෆ් සී....Bona places,....macdonalds.. tamath minissu innawa....

    Kfc mc කියන්නේ දැන් නිකං කඩවලටත් වඩා අඩු වියදමින් කන්න පුලුවන් තැන්. ඒවා වලින් මිනිස්සුන්ගේ ධනවත්කම මනින්නේ නැ.
     

    jennt

    Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,213
    4,943
    113
    Abyss
    මචංන්ලා මම ලගදී ඉදන් ෆුඩ් සිටි වල දැක්ක දෙයක්. නිව් සීලන්ඩ් වලින් ගෙන්නන ඇන්කර් හොයන්නවත් නැහැ. දාපු ගමන් ඉවරයි. කිලෝ එක 1000ත් පැනලා, ඒ වගේමයි අනිත් බොන පිටිත්, කිසිම එකක් වැඩි වෙලා තියෙන්නෙ නෑ ඉවර වෙනවා.

    ගෑස් වලට උනත් පට්ට ඉල්ලුමක් තියෙන්නෙ. භූමිතෙල් ගන්නත් නෑ කොහෙවත් පට ගාලා ඉවර වෙනවා.

    මිනිස්සු න්ට සල්ලි නෑ කියන්න බෑ නේද මචං ලා.

    Goat cheese and Norwegian salmon fillet 3 welatama kana apita anchor piti nothing bn

    Goat cheese + Norwegian salmon + Anchor
    Admin ව ආතල් එකට ගැනීමෙන් බොහොම භයානක
    ප්‍රතිඵල අත්විය හැකිය කියලා senior member කෙනෙක්
    කිව්ව....:yes::yes:
     

    Anemanda1

    Well-known member
  • Aug 30, 2016
    3,958
    3,002
    113
    salli nathi minissunta ganna badu ithiri wenne nh mchn salli thiyena minissu masa 2kta 3kta eka sare gannakota.podiyata hamba karana minia badu ganne dawasa gane nathnm sathiya gane. unta badu nh mokda salli thiyena un masayakata 2kata eka sare okkoma ganna nisa. salli nathi asarana minissu godak innwa
     

    Darth Vadar

    Well-known member
  • Oct 7, 2021
    994
    1,622
    113
    රටේ middle class එක දැන් හොදටම ෆක් වෙලා තියෙනෙ. රටේ බහුතර මුදල් ඔක්කොම වගේ ටොප් ලෙවල් එකට ගිහින්.
    තියන එකාට තියනව. නැති එකාට ඇත්තෙම නෑ.
     

    SL_Designz

    Well-known member
  • Mar 24, 2021
    571
    677
    93
    salli nathi minissunta ganna badu ithiri wenne nh mchn salli thiyena minissu masa 2kta 3kta eka sare gannakota.podiyata hamba karana minia badu ganne dawasa gane nathnm sathiya gane. unta badu nh mokda salli thiyena un masayakata 2kata eka sare okkoma ganna nisa. salli nathi asarana minissu godak innwa
    meka hari..mn danna gedarak gas higaya nisa.. gas cylinders 8 k gatta salli tiyena nisa..
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    vj3660

    Well-known member
  • Sep 17, 2007
    2,055
    2,307
    113
    දැන් තියෙන්නේ මිනිස්සු කරන්න දෙයක් නැති කමට ගානවැඩි උනාට ගන්නවා. වෙළෙන්දෝ බඩු වැඩි කර කර යනවා. ඕක වැඩි දවසක් නැතිව කඩාගෙන වැටෙනවා. අපි යන්නේ crash වෙන cycle එකේ.
    ටික කාලෙකින් දුප්පත්ම එකාට ගන්න බැරි වෙනවා essential items. එතකොට අසහනේ පටන් ගන්නවා.....
     

    IMMuhandiram

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    10,862
    11,161
    113
    මචංන්ලා මම ලගදී ඉදන් ෆුඩ් සිටි වල දැක්ක දෙයක්. නිව් සීලන්ඩ් වලින් ගෙන්නන ඇන්කර් හොයන්නවත් නැහැ. දාපු ගමන් ඉවරයි. කිලෝ එක 1000ත් පැනලා, ඒ වගේමයි අනිත් බොන පිටිත්, කිසිම එකක් වැඩි වෙලා තියෙන්නෙ නෑ ඉවර වෙනවා.

    ගෑස් වලට උනත් පට්ට ඉල්ලුමක් තියෙන්නෙ. භූමිතෙල් ගන්නත් නෑ කොහෙවත් පට ගාලා ඉවර වෙනවා.

    මිනිස්සු න්ට සල්ලි නෑ කියන්න බෑ නේද මචං ලා.


    Apartments Millions ganan deela hogala vikinenawa. Kudu, smuggling ali horungen town pirei😂
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,559
    22,255
    113
    Gotland
    මේ යන්නේ ලංකාවේ අවසාන කාලේ
    ඉතිං සිංහලු තීන දේවල් කාල බීල ජොලියේ ඉන්න හදන්නේ දැන්
    ටව්න් එකට බැහැල බලහං හෝ ගාල ෂොපින්
    ට්‍රිප් යන උනුත් මේ මාසේ ට්‍රිප් ඔක්කොම ගිහිං ඉවර කරන්න වගේ ඉන්නේ