මිස්ටර් කොත්තු සහ අශේන්ගේ බික

Heshan Daminda

Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,382
    1
    101,259
    113
    34
    Kalutara
    large ekak gatte 2500

    මේ කළුතර 1500 pot biriyani එකක්. ගිතෙල් දාලා හදන්නේ කජු එහෙම දාලා. ලොකු දෙන්නෙක්ට ඇති.

    zIXKXY9.png
     

    jamiezue

    Well-known member
  • Jul 28, 2008
    12,071
    1
    8,924
    113
    -~උලක් උඩ-~
    මේ කළුතර 1500 pot biriyani එකක්. ගිතෙල් දාලා හදන්නේ කජු එහෙම දාලා. ලොකු දෙන්නෙක්ට ඇති.

    zIXKXY9.png
    සැලකිය යුතුයි. මෙම දැන්වීම නිර්මානයේදී කිසිම කුකුලෙකුට හානියක් නොවෙන ලදී. :cool:
     

    MySelf99

    Well-known member
  • Jun 3, 2018
    630
    493
    63
    ithin ban laundery karannat minissu awilla salli maru wenna one ndda
    බොරුවට සේල් පෙන්නනව ඇති....පියුමිත් ක්‍රීම් පැක් 25,000ක් විකුණුව කිව්වෙ🥴🥴🥴🥴
     
    • Love
    Reactions: Psiko

    FuBaR

    Well-known member
  • Nov 12, 2023
    383
    313
    63
    ithin ban laundery karannat minissu awilla salli maru wenna one ndda
    Minissu ona nane sudu, money laundering walata... Business ekai pos ekai one...cashierta hithena hithena welawata kamathi ganan walin orders danna withrai one...eeta passe eda dawase sale ekata tamai, hangala thiyena kalu salli tika cash widiyata bank eke deposit wenne..
     
    • Like
    Reactions: Psiko and ITGuy25

    Ozzman

    Active member
  • Jul 5, 2008
    634
    71
    28
    HELL
    Mr. Kottu owner Viraj's best friend is Rohan Welivita's son. You guys can do the equation.

    Ashan I dont whats his connection, but could be a similar one.
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,979
    13,881
    113
    🤍
    Minissu ona nane sudu, money laundering walata... Business ekai pos ekai one...cashierta hithena hithena welawata kamathi ganan walin orders danna withrai one...eeta passe eda dawase sale ekata tamai, hangala thiyena kalu salli tika cash widiyata bank eke deposit wenne..
    Tnx tnx danuwath kalata. Mama dnne na aneh owa.
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest
    Any business can thrive when a country is full of morons. Why did anyone go to Bika or Ek bar? Are they well known chefs? I thought millenials wouldn't be able to keep up with the new gen with all this tech but Gen Zs are proving that they prefer stupidity 😂

    I think Bika fellow earned a lot by doing SJB campaings and he is investing that money to widen his stupid audience. Bugger was a cheap Youtuber before afaik
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,960
    113
    හැම තැනම තියෙන ලොකු කණු ගහපු වෙඩින් හෝල් තමයි money laundering හොඳටම කරන්නේ