Ane ai ban ehema kiyanne..?
ai uba muslim ayata kamathi naththe?
a adhahasa wenas kara ganna..plsss...
සමාවෙයන් මචං මම කිව්වේ සමහරක් මුස්ලිම් අයට

Ane ai ban ehema kiyanne..?
ai uba muslim ayata kamathi naththe?
a adhahasa wenas kara ganna..plsss...

mekotiya hadanne sinhala muslim janathawa kupitha karawala eken thawa kalabala athi karala deshapalana wasi ganna. mewage thorathuru pathurawana ayawa wahama CID ekata danum denna. elakiri admin thumani wahama mohu gana thorathuru CID ekata laba denna.


මමනං ජීවිතේට ඔය කොන නැති පොන්නයන්ට වඳින්නනං යන්නේ නෑකෙසේ උනත් කුරානේ තියන දේවල් තමයි ඔය මාරපියව් කොටාපියව් කියන දේවල්
![]()



dont be such a pussy....ane ponnayo ethakota tho kiyanne thambi awith apita p*ke arala yanakam balan inna kiyalada?? uba hithuwada ponnaya uba wage apith eka ekaata p*ka denawa kiyala?

...Bella kapala ahinsaka harak marana munta minihek kapala maranawa kiyana eka ganak ne. Sinahal Gathiaya Esarahata Thanaka Nathi wenawa.............
බලපන්කො මේ වගේම ත්රෙඩ් එකක් ළඟදීම එයි "පුත්තලමේ සමුහ තම්බි ඝාතනය" කියල 
mekata deshapalanaya gawa ganna epa. methana mu hadanne jathiwadi prasnayak hadanna. mewage prachara walata rawatenna epaa.
me siddi wala jathi wadi gataluwak naha. boru kata kathaa rallak thiyenne.
lankawe hamoma sathutin sahayogayen samayen inna nidahasa nathi karana kumanthanayak meka. hamoma ekathu wela meka paraddanna ona. mewa pitipasse inne paradichcha bankaloth desapalana kotas saha antharjathika kotas. meyalata ona rate minissunge samagiya nathi karanna.

මචන්ලා ලංකාවේ මිනීමැරුම් දූෂණ කොච්චර සිද්ද වෙනවද? හැමදාම මුස්ලිම් අයගේ අතින් සිංහල ය මැරෙන්නේ න නේ.. සිංහල අයගේ අතින් සිංහල මිනිස්සු මැරෙන ප්රවුර්ති ඕන තරම් මම දැකල තියෙනවා.. ai ඒවා ගැන තෙරෙඩ් නොදන්නේ//මම හිතන්නේ මේ ජාතිවාදය අවුස්සන්න දාපු තෙරෙඩ් එකක්..මුස්ලිම් වරු කියන්නෙත් මිනිස්සු ..අපි එකිනෙක ඇනකොට ගන්න ඕනේ න නේ//දැන් වත් ඔය ජාතිවාදය අවුස්සන ගොන්නුන්ගෙන් ඇත් වෙලා ලංකාව දියුණු කරන්න උත්සහ කරමු..
මචන්ලා ලංකාවේ මිනීමැරුම් දූෂණ කොච්චර සිද්ද වෙනවද? හැමදාම මුස්ලිම් අයගේ අතින් සිංහල ය මැරෙන්නේ න නේ.. සිංහල අයගේ අතින් සිංහල මිනිස්සු මැරෙන ප්රවුර්ති ඕන තරම් මම දැකල තියෙනවා.. ai ඒවා ගැන තෙරෙඩ් නොදන්නේ//මම හිතන්නේ මේ ජාතිවාදය අවුස්සන්න දාපු තෙරෙඩ් එකක්..මුස්ලිම් වරු කියන්නෙත් මිනිස්සු ..අපි එකිනෙක ඇනකොට ගන්න ඕනේ න නේ//දැන් වත් ඔය ජාතිවාදය අවුස්සන ගොන්නුන්ගෙන් ඇත් වෙලා ලංකාව දියුණු කරන්න උත්සහ කරමු..
