e gif tika hadanna puluwan widi kiwwe. inna hoyala dannam video monawa hari set unoth.
1.
data glitch 2 kiyala after effects script ekak thiyenwa. eken puluwan 1 eke wage hadanna.
2. ilaga eka hadala thiyenne after effects shape modifier ekak thiyenwa trim path kiyala eken.
3. hadala thiyenne nikan shapes tika animate karala eke wadi deyak naha. letter tikai ara udin ena tikai animate karala. udin ena ewa wala layer eka trim karala thiyenne magadi hide wenna ganata timing walata.
4. coca cola eke wage godak aya karanne frame by frame software walin (adobe animate software eke wage). ae walin karannath puluwan ara quality eka naha habai.
oka balanna.
5. lego eka karana widiha glitch ekai track matte walinui wenna ona. mage laga issara tutorial ekak thibba mathaka naha hariyatama. ekata wenama mukuth ona naha after effects withrai.
6. ilga eka after effects wala eka shape ekaka idala wena ekata morph karanna puluwan. eth eka ehema nemi wage mata hithena widihata 3 weni eka karapu widihama wenna ona.
oya mama kiwwe owa hadana hati mama dakala thiyena widiha. oya wadiya after effects danne naththan template ekak aran use karana eka pahasui.