Kotelawala himself was a number 1 butt kisser of pomps empire thts why queen gave him a knighthood.If Sir Jhon.k was alive he will make these Suddas speak Sinhala
The level of western ass licking has become a problem now
He was not. Haven't you heard the stories man. Powerful nations dont care about English.Kotelawala himself was a number 1 butt kisser of pomps empire thts why queen gave him a knighthood.
Sunil H represented GOSL for this forum n he failed to address de forum with clarity thts de point folks r trying to make, guys like u who dnt knw de past n failing to accept de truth is a curse to this society
ඇත්තටම ඉන්ග්රිසි වලට කඩ්ඩ කියන එක හැදුවෙ ඇයිද දන්නෙ නැ
හදුන්ට බැනාලාම වැඩක් නැහැ බං හදුන් කියන්නෙත් ලංකාවේ අධ්යාපන ක්රමය මගින් බිහිකරපු විශ්වවිද්යාල ගෝනෙක්@2osama මේක නම් කැරි ආතල් විඩියෝව.
නෑ මම ඇත්තටම ඇහුවෙ ඇයි කඩුව වුනෙ කියලා මන්නයක් නැතුව, මන්නෙ නුත් ඔවාම පුලුවන් නෙ,kadda = kaduwa
kaduwa hariyata hasuruwanna danna ekata lassanata eken beli kapanna or one kapillak danna puluwan
bari ekata eka thiyan wana wana inna wenne,
English e wage.
danna ekata eken lassanata wada ganna puluwan ,
english kiyannne earth ekema common laguage ekak wela thiyenne.
ekayi eka operate karanna dana gena inna one,
apita loke kerumo kiala russian,china,Europe wala thiyena language set eka, japan ohoma hama ekama me lifetime ekedi igenagena master karaganna ba ne.
english thibboth match ekak gahaganna puluwan.
තව එකක් තමයි නිදහස අද්යාපනෙන් ඉගෙන ගෙන පිටරට යන්වාලු කියන ඔය දුපතෙ ඉන්න එවුන්. මම නම් කියන්නෙ ඔවු ඇයි, උම්බලටත් එ නිදහස් අද්යාපනෙ තිබ්බෙ, කො හොන්දට ඉගෙන ගෙන උඩටම යන්න තිබ්බා නෙ. උන්ට තිබ්බෙත් අපිට තියෙන දෙ ම තමයි. ඉතින් අපි ලන්කාවට සෙවය කරන්නෙ ඔනෙය් ලුහදුන්ට බැනාලාම වැඩක් නැහැ බං හදුන් කියන්නෙත් ලංකාවේ අධ්යාපන ක්රමය මගින් බිහිකරපු විශ්වවිද්යාල ගෝනෙක්
කැරීම ආතල් කියන්නේ බන් මේ තමා ලංකාවේ නිදහස් අධ්යාපන ක්රමයේ කැඩපත හරියට දැනුමක් නැතිව සහතික කොළ දීලා උපාධිධාරීන් විෂ්වාවියදයාල වලින් එළියට යවනවා
ඉතින් මේ වගේ Output එකක් තමා රටේ අනාගතය තීරණය කරන්නේ
ඉතින් රටක් ඉතුරු වෙයි ද?
ලංකාවේ Free දෙන අධ්යාපනය සම්පුර්නයෙන්ම නවත්වන්න ඕනේ මේ වගේ ගොන්නු එතකොට නැති වෙනවා ඒ
මේ හදුන් වගේ නිදහස් අධ්යාපන මොඩයෝ නම් ජීවිතේට ලංකාව අත ඇරලා යන්නේ නැහැනෑ මම ඇත්තටම ඇහුවෙ ඇයි කඩුව වුනෙ කියලා මන්නයක් නැතුව, මන්නෙ නුත් ඔවාම පුලුවන් නෙ,
තව එකක් තමයි නිදහස අද්යාපනෙන් ඉගෙන ගෙන පිටරට යන්වාලු කියන ඔය දුපතෙ ඉන්න එවුන්. මම නම් කියන්නෙ ඔවු ඇයි, උම්බලටත් එ නිදහස් අද්යාපනෙ තිබ්බෙ, කො හොන්දට ඉගෙන ගෙන උඩටම යන්න තිබ්බා නෙ. උන්ට තිබ්බෙත් අපිට තියෙන දෙ ම තමයි. ඉතින් අපි ලන්කාවට සෙවය කරන්නෙ ඔනෙය් ලු
------ Post added on Jul 5, 2025 at 7:35 PM
කොහොමත් ලන්කාවෙ නිදහස් අද්යාපනෙ, ෆ්රී සෞක්ය සෙවෙ කියලා එකක් නැ, ඔවාට තමයි ටැක්ස් ගෙවන්නෙ ආදායම් බදු, වැට්, වරිපනම්. බොරුවට උන්ව රවට්ටන්න ෆ්රී දෙනවාලු.මේ හදුන් වගේ නිදහස් අධ්යාපන මොඩයෝ නම් ජීවිතේට ලංකාව අත ඇරලා යන්නේ නැහැ
එත් නිදහස් අධ්යාපනයේ හොදම Sprit එක නම් ලංකාව අත ඇරලා යනවා මොඩයෝ ටික මෙහේ ඉතුරු වෙනවා
මේ වගේ මොඩයෝ ටිකක් බිහි කරන්න ලංකාවේ හිඟන්නා ගේ ඉඳන් Tax ගෙවනවා
මේක තමා නවතින්න ඕනේ තමන්ගේ අතින් සල්ලි වියදම් කරලා ඉගෙන ගත්තා නම් මෙහෙම මොඩයෝ බිහිවෙන්නේ නැහැ
නෑ මම ඇත්තටම ඇහුවෙ ඇයි කඩුව වුනෙ කියලා මන්නයක් නැතුව, මන්නෙ නුත් ඔවාම පුලුවන් නෙ,
ඔවු ඉගෙන ගන්න අයත් Tax ගෙවනවා ඔවට පාරේ ඉන්න හිගන්නොත් Tax ගේවනව් මුන්ට ඉගෙන ගන්නකොහොමත් ලන්කාවෙ නිදහස් අද්යාපනෙ, ෆ්රී සෞක්ය සෙවෙ කියලා එකක් නැ, ඔවාට තමයි ටැක්ස් ගෙවන්නෙ ආදායම් බදු, වැට්, වරිපනම්. බොරුවට උන්ව රවට්ටන්න ෆ්රී දෙනවාලු.
ghetto, Detroit paththe yawwuaa nam kalu homies lagen hondata igena gena enna thibbaBoru pus huththiyek... Dinithi walgamage ge param parawe ekek wage..