මේක ඇහුවා ද උබලා කඩ්ඩ නම් මෙන්න කඩ්ඩ මචං ❤️

max_pain

Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,625
    113
    Galaha
    කපුටා හිට් ද ප්ලේන් කියපු එක හොඳයි වගේ අඩුගානේ ගැලපීමක්වත් හිතගන්න පුලුවන් ඒකේ. :rolleyes:
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,971
    6,368
    113
    english newe mu maha balu kathawak me kiyanne,kalakanni balla

    Okun kohomath balu katha thamai ban kiyanne..mata kiyapanko lankawe wena eka paksheka ekek ratata kela una welawe ratata dollars ewanna epa kiwwada jepponge un hara..

    okun amuma amu kariyo..bale ganna ona deyak karai..e karapu paw thama okunta oya pala denne..
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: 2osama

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    He was not. Haven't you heard the stories man. Powerful nations dont care about English.

    But you are right small nations like us always have to because we have to be able to beg in a language where western can understand
    Stop uttering nonsense bung,ability to understand n speak multiple languages is a plus and English has become de global norm when it comes to connect multinational communities,Sunil should have used a translator to express his thoughts with clarity,thts de whole point folks r trying to highlight.

    No point arguing with a retardant fuck like u who believes world economic forum is a place for begging,Might be jeppo believe so thts why they sent Sunil who lives life on donations by Jayashantha aiya.
     
    • Love
    Reactions: 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    මාලඹේ
    කපුටා හිට් ද ප්ලේන් කියපු එක හොඳයි වගේ අඩුගානේ ගැලපීමක්වත් හිතගන්න පුලුවන් ඒකේ. :rolleyes:
    මේකේ අලගිය මුලගිය තැනක් හොයා ගන්න බැහැ නේ😂😂
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,445
    113
    මූට කලින් කර්මාන්ත අමාත්‍යංශයේ කැබිනට් ඇමතිලා විදියට හිටියේ ඩොක්ටර් රමේෂ් පතිරණ වගේ අය.

    ඒත් එක්ක බලද්දී මේ මොන ගොබ්බයෙක් ද
     

    samruka

    Well-known member
  • Jul 6, 2007
    2,935
    535
    113
    Sri Lanka
    Stop uttering nonsense bung,ability to understand n speak multiple languages is a plus and English has become de global norm when it comes to connect multinational communities,Sunil should have used a translator to express his thoughts with clarity,thts de whole point folks r trying to highlight.

    No point arguing with a retardant fuck like u who believes world economic forum is a place for begging,Might be jeppo believe so thts why they sent Sunil who lives life on donations by Jayashantha aiya.
    Ability to understand multiple language is a plus. But look at Japan, China, US, England, etc... do they consider learning other languages ? No point of explaining world politics to a dumb mecrab like you I rather try teaching trigonometry to a cow.
     

    Pimpson

    Well-known member
  • Apr 4, 2025
    357
    527
    93


    ලංකාවේ 76 වසරක සාපය නම් ලංකාවේ විශ්වවිද්‍යාල මගින් බිහි කරපු මේ වගේ ගොන්නු 🤮

    අඩු කුලේ උන් ගොඩක් එකතු වෙලා අඩු කුලේම පොන්නයො ටිකකට රට බාර දුන්නම අඩු කුලේ දේවල් තමා බලගන්න වෙන්න්නෙත් :yes:
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,766
    28,901
    113
    අඩු කුලේ උන් ගොඩක් එකතු වෙලා අඩු කුලේම පොන්නයො ටිකකට රට බාර දුන්නම අඩු කුලේ දේවල් තමා බලගන්න වෙන්න්නෙත් :yes:
    RI454U4.jpeg
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    Tonto

    Well-known member
  • Apr 23, 2023
    4,883
    4,840
    113
    ඇමරිකාව ගොඩක් ට්‍රයි කරා මේකෙ කොලොනියක් දාගන්න ඔන්න දැන්නම් බැරි වෙන එකක් නෑ ආන්ඩුව IMF එකට කියන්නත් කලින් නැවෙන නැවිල්ල දැක්කම රනිල්ල මොන නවලිබරල් වාදින්ද අනුරල IMF එකට දක්වන අනුකූලතාවෙ දැක්කම.😁

    ඇයි ආන්ඩුව රනිල්ටත් එහා ගිහින් IMF එකට තුරුලුවෙන්නෙ - කියන්නත් කලින් IMF ට ඕනාවටටත් වඩා කරන්නෙ..??? Only one reason.No competent person to negotiate.

    කලින් ආන්ඩුවගෙ communication , negotiation skills නෑ other party එක්ක negotiate කරන්න
    Negotiate කරන්න පුලුවන් උන්නෑ ඉන්ග්‍රිසි බෑ කියල හිස්ටීරියාවක් තියෙනවා ඉන්ග්‍රිසි පෝබියා නිසා කාත් එක්කවත් කතා බහට යන්න බයයි ඒ නොහැකියාවන් නිසා මෝදි කිව්වත් කිව්වත් රිඇක්ට් නොකර එලෙසට ඒක කරල දෙනව..ට්‍රම්ප් මෙහෙ කෑම්ප් එකක් දාන්න ඇහුවොත් එයාල එක්ක negotiate කරන්න කම්පිටන්සි නැති හේතුව මතක yes කියල කරල දෙයි.

    ආන්ඩුව අහන ඕන පිට බලවතෙක්ට දෙන උත්තරේ. Yes වෙන English වචන නොදන්න නිසා
    රටෙන් කෑල්ලක් ගන්නවා කියල ට්‍රම්ප් ලියුමක් එව්වොත් ආන්ඩුවට දාඩිය දානවා Yes කියන්න හැර negotiate කරන්න හැකියාවක්නෑ..
    Sunaami is Manpower made disaster කියල කියන්නයැ😂
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,418
    113
    කෑගල්ල
    අඩු කුලේ උන් ගොඩක් එකතු වෙලා අඩු කුලේම පොන්නයො ටිකකට රට බාර දුන්නම අඩු කුලේ දේවල් තමා බලගන්න වෙන්න්නෙත් :yes:
    අඩු කුලේ පද්දන්ට ගිය රට මේක... :( :(:(
     
    • Like
    Reactions: Pimpson

    max_pain

    Well-known member
  • Jul 5, 2025
    4,468
    8,625
    113
    Galaha
    මේකේ අලගිය මුලගිය තැනක් හොයා ගන්න බැහැ නේ😂😂
    මුන් කලින් කිය්වුවේ හරියට උන් තරම් උන් ටිකක් නෑ වගේ. දැන් රෙදි ඉල්ලෙ.
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,845
    113
    මාලඹේ
    මුන් කලින් කිය්වුවේ හරියට උන් තරම් උන් ටිකක් නෑ වගේ. දැන් රෙදි ඉල්ලෙ.
    කයිය ගහන්න නම් ලේසියි කරන්න තමා අමාරු😁
     

    Mahesh Wanasinghe

    Well-known member
  • May 28, 2023
    15,037
    15,541
    113
    New Zealand
    හදුන්නෙති ගිය එකටම රනිල් ගිහින් කියපු පරණ වීඩියෝ එකක්. හරි නම් මේ කට හදුන් නෙමෙයි අනුරයි යන්න ඕනි. නැත්නම් හරිනි.