මේක ලංකාවට ගෙන්න ගන්න ක්‍රමයක් | Sony Headphone

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    මේක ලංකාවට ගෙන්න ගන්න ක්‍රමයක් පොඩ්ඩක් දන්න කෙනෙක් බලලා කියන්න්කො, කප්රුක එක හරියට වැඩ නෑ.

    https://www.ebay.com/itm/154343528565?hash=item23ef975875:g:GJUAAOSwSwBgNgXK&LH_ItemCondition=1000
    oka witharak nam shop&ship eken gennaganna but eke join wenna once for lifetime payment ekak thiyenawa ($45 dollors wage mathaka). frequently online shooping karanawanam eka awulak na. shop& ship insanly fast compared to presto & maybe cheap as well.

    items kihipayak consolidate karala genawanam & frequently shopping nathnam presto hodai. no joining payments
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    oka witharak nam shop&ship eken gennaganna but eke join wenna once for lifetime payment ekak thiyenawa ($45 dollors wage mathaka). frequently online shooping karanawanam eka awulak na. shop& ship insanly fast compared to presto & maybe cheap as well.

    items kihipayak consolidate karala genawanam & frequently shopping nathnam presto hodai. no joining payments
    Presto එකෙන් කොහොමද මචන් ගන්නෙ,
     

    vgp

    Well-known member
  • Aug 19, 2010
    2,466
    2,095
    113
    oka witharak nam shop&ship eken gennaganna but eke join wenna once for lifetime payment ekak thiyenawa ($45 dollors wage mathaka). frequently online shooping karanawanam eka awulak na. shop& ship insanly fast compared to presto & maybe cheap as well.

    items kihipayak consolidate karala genawanam & frequently shopping nathnam presto hodai. no joining payments
    USA වල ඉදන් කොච්චර කල් ගන්නවද home deliver වෙන්න (USA උන්ගේ hub එකට අපු දවසේ ඉදන් )
    Presto එකෙන් කොහොමද මචන් ගන්නෙ,
    presto worldwide site එකේ ඔක්කොම තියේ
     
    • Love
    Reactions: CorD SaC

    JokerFan

    Well-known member
  • May 29, 2016
    15,856
    9,525
    113
    Arkham City

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    2630-AC7-E-B1-B7-4760-9-CF0-20599-C6580-AD.jpg
     
    • Like
    Reactions: adowhybn and kinkon

    Anatha sinhalu

    Well-known member
  • Jul 10, 2019
    6,496
    13,729
    113
    ඇයි එන්නද ?
    oka witharak nam shop&ship eken gennaganna but eke join wenna once for lifetime payment ekak thiyenawa ($45 dollors wage mathaka). frequently online shooping karanawanam eka awulak na. shop& ship insanly fast compared to presto & maybe cheap as well.

    items kihipayak consolidate karala genawanam & frequently shopping nathnam presto hodai. no joining payments

    මේවගේ කොහොමද dollar payment කරන්නේ .
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    අඩේ ලාබයිනෙ කොල්ලො, මොකේද මේ

    comgateway.කොම් එක බන් , first registration එකට ඩොලර් 15ක් ඩිස්කවුන්ට් ලැබෙනවා ,
    $40ක් යන්නෙ. එතකොට.

    ඔක under value කරනන ඩොලර් 30ට වගේ නැත්නම් ටැක්ස් වලින් බෙරෙන්න බෑ.
     
    • Like
    Reactions: kinkon

    Mr.Yo

    Well-known member
  • Jan 6, 2008
    6,039
    1,781
    113
    Sydney
    kauru hari adurana ekek rata innawanam cargo daaganin..mannan ehemai karanne...oni badu ookkoma yawanawa adurana ekekge gedrata , cargo company eken ethanin pick karala gedaratama genath denawa..kiripiti,whey protein idan xbox eka wenakanma genawe ohoma bn
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    Presto එකෙන් කොහොමද මචන් ගන්නෙ,
    presto eke register unama, un apita us address ekak denawa.
    api us site eken order karanakota, item shipping address ekata e us address eka denawa, deela payment karala iwara karanawa.
    eita passe un item eka ship karanawa e presto address ekata.
    e apuwama presto ekata log unama item eka pennanawa.
    presto eke consolidated shipping denawa, ekanisa oyata items kihipayak ape warehouse address ekata gennagena eka shipment eken gennanna puluwan. anna ethakota shipping charges pay karala lankawata genna puluwa, item eka meheta awata passe un call karala kiyanawa mehe custom tax&charges gana, e gaana deliver karanna awama pay kalama hari.
    matanam habai item eka presto eken us walin meheta ship karapu dawase idala gedarata enna 1month withara giya.

    shop&ship nam mata us idan meheta 6days walin wage awa.

    USA වල ඉදන් කොච්චර කල් ගන්නවද home deliver වෙන්න (USA උන්ගේ hub එකට අපු දවසේ ඉදන් )

    presto worldwide site එකේ ඔක්කොම තියේ
    shop&ship eke within 6 days gedaratama awa.
    මේවගේ කොහොමද dollar payment කරන්නේ .
    mama pay kale sampath master card eken.