Presto එකෙන් කොහොමද මචන් ගන්නෙ,
presto eke register unama, un apita us address ekak denawa.
api us site eken order karanakota, item shipping address ekata e us address eka denawa, deela payment karala iwara karanawa.
eita passe un item eka ship karanawa e presto address ekata.
e apuwama presto ekata log unama item eka pennanawa.
presto eke consolidated shipping denawa, ekanisa oyata items kihipayak ape warehouse address ekata gennagena eka shipment eken gennanna puluwan. anna ethakota shipping charges pay karala lankawata genna puluwa, item eka meheta awata passe un call karala kiyanawa mehe custom tax&charges gana, e gaana deliver karanna awama pay kalama hari.
matanam habai item eka presto eken us walin meheta ship karapu dawase idala gedarata enna 1month withara giya.
shop&ship nam mata us idan meheta 6days walin wage awa.
USA වල ඉදන් කොච්චර කල් ගන්නවද home deliver වෙන්න (USA උන්ගේ hub එකට අපු දවසේ ඉදන් )
presto worldwide site එකේ ඔක්කොම තියේ
shop&ship eke within 6 days gedaratama awa.
මේවගේ කොහොමද dollar payment කරන්නේ .
mama pay kale sampath master card eken.