Honda welawta team 5k witrk tibbeyanna puluwan galle team eka semi final select una ne![]()
![]()
![]()
![]()


Honda welawta team 5k witrk tibbeyanna puluwan galle team eka semi final select una ne![]()
![]()
![]()
![]()


sirilankan peoples kolloAre u from a parallel universe or something?![]()
![]()

na lock krl na lu. mn dn ahuwa. muslim pathi tikak lock krl tynne waligama.jamburegoda kiyna patta ehma lock krlda?
december climate eka maru ne ban.meka full year ekema tiyenawan depression adui.
Ow bn idea eka athriyaedarata wela indapan
mokakda umbata hadissi game 1 wennada
paulee 1 wennada
corona hadaagena
Ow bn idea eka athriya![]()
Waligama small area under local lock down. At the moment I'm staying at Marriott and things are very calm here.me dwaswala weligma lock krlada bn ..jamburegoda kiyna patta ehma lock krlda?
Kaduwela idalanam peyaine ..onamanam karannama deyak nethnam awith balala palayan...crowd welawata unath kotuwe nidahas then tina nisa dan kohomath athi..
( Hodama dee gaman noyana aka mee welawe)
