මේ පට්ට හුත්තිගේ පන්තියෙන් උඹලගෙ ලමයි ඉගෙන ගන්නවද?

social anxiety guy

Well-known member
  • Jan 3, 2016
    646
    878
    93
    මේ කුණු හුත්තිගෙ ඔන්ලයින් පන්තියෙන් උඹලගෙ ලමයි හරි දන්න අදුරන උන්ගෙ ලමයි හරි ඉගෙන ගන්නවද?

    කැරි හුත්තිට ඔලුවෙ ගහල තියන එක ගලවලා කටේ ඔබලා පුකේ අරින්න ඕන

    https://www.facebook.com/share/18gfGAAHBY/

    FB_IMG_1745749054738.jpg
     

    Chemist

    Well-known member
  • Nov 19, 2023
    4,105
    7,312
    113
    Narcissistic Sociopath Manipulator
    මේ හුත්තිගෙ අරමුණ සල්ලි බං. ලංකාවේ ගොබ්බ අම්මල ටික ලස්සනට මේකි අන්දනවා. අප්පලා ටික රෑට මේකිව මතක් කරන් ස්වයං වින්දනයේ යෙදෙනවා. බලපන් නෙගටිව් මාකටින් වලින් හරි ගොඩ එන මිනිස්සු.
     
    • Love
    • Like
    Reactions: Tz4400 and Candid-B

    dilshan87

    Well-known member
  • Apr 1, 2008
    11,203
    1
    6,261
    113
    Sri Lanka
    Danne nathi un monawa kiwwatg me teacher hondata ugannanawa bun. Ape eka English medium karanne. Habai school eke Scholarship ekatath thiyanna onelu. E nisa damma oya class ekata. Kollage danuna patta widihata improve una. Api kochchara kiwwath lamayage oluwata danna bari una dewal lamainta pata gala therum yanawa. Anith class walath ehema wennathi. Apita nam ehema oya minissu kiyana tharam awulak na. Loku ganakuth na fee eke.
     

    san**

    Well-known member
  • Feb 21, 2012
    5,705
    8,980
    113
    kandy
    බොරු ආදරයක් පෙන්නලා පොඩි උන් හා අම්මලා රවට්ටල සල්ලි කඩා ගානවා ...
    හැබැයි මෙයා ගේ youtube channel එකට ගිහින් බලන්න .
    මෙකි මාර විදිහට මහන්සි වෙලා content හදනවා ..
     

    Colours

    Well-known member
  • Feb 2, 2012
    7,161
    2,416
    113
    මගේ ළමයෙක්නම් ඉගෙන ගන්නේ න , තමන්ගේ talent එකෙන් තැනකට ආපු මනුස්ස්යෙකට ඔහොම බනින එකනම් එකග නැ , එයාගේ marketing වලට අහු වෙන එක නොවෙන එක මිනිසුන්ගේ වැඩක් scam එකක් නෙමේනේ කරන්නේ .
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,115
    113
    අර සුරංග මාමා එකේ ඉඳන් ඉංග්‍රීසි සහතික ඒවා වෙනකම් ඔය පොඩි කාලෙ හැම එකාම කඩන්නෙ සල්ලි බං. ඒ මාකට් එක ටැප් කරපු එකේ වරදක් මම නම් දකින්නෙ නෑ. ඕකි නැතත් වෙන කවුරු හරිත් කරයි. මිනිස්සු හැමෝම ඉන්නෙ දේව/රාජ මානසිකත්වෙ. ඒ ලෙවෙල් එකට ක්‍රවුඩ් මාකටින් කලේ සන්නා ඇතුළු ලොකු පන්ති සෙට් එක. මම නම් කියන්න phd එක දැම්මෙත් නොදැන නෙමෙයි. බලපන් මේ එක්කම ඒකි 6+ පටන් ගෙන උඹලයි පේජුයි ඒක උස්සලා දුන්නනෙ නොමිලෙම

    සත්‍යවාදී නිර්මල වෙන්න මේක කිරෙන් උපන් රටක් නෙමේනෙ.

    මගේ ළමයෙක්නම් ඉගෙන ගන්නේ න , තමන්ගේ talent එකෙන් තැනකට ආපු මනුස්ස්යෙකට ඔහොම බනින එකනම් එකග නැ , එයාගේ marketing වලට අහු වෙන එක නොවෙන එක මිනිසුන්ගේ වැඩක් scam එකක් නෙමේනේ කරන්නේ .
    මගෙත් පොයින්ට් එක. අර 6+ සීන් එකේ මාකටින් බජට් එකෙන් ලක්ශගාණක් ඉතුරුකරගත්තා සහතිකේක phd අකුරු ටික ගහලා. යකෝ කොටින්ම මේ ගෑණි ගැන නොදන්න ලක්ශ ගාණක් දැනගත්තා. ඒකිගෙ හර්ඩ් මාකටින් කරන්නෙ කම්පනි එකක් නම්. ලොවෙත් මගේ ඔක්කොම බිස්නස් උන්ට දීලා හදවගන්නවා. සුපිරි මොල
    ------ Post added on Apr 27, 2025 at 8:23 PM
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,946
    11,379
    113
    අර සුරංග මාමා එකේ ඉඳන් ඉංග්‍රීසි සහතික ඒවා වෙනකම් ඔය පොඩි කාලෙ හැම එකාම කඩන්නෙ සල්ලි බං. ඒ මාකට් එක ටැප් කරපු එකේ වරදක් මම නම් දකින්නෙ නෑ. ඕකි නැතත් වෙන කවුරු හරිත් කරයි. මිනිස්සු හැමෝම ඉන්නෙ දේව/රාජ මානසිකත්වෙ. ඒ ලෙවෙල් එකට ක්‍රවුඩ් මාකටින් කලේ සන්නා ඇතුළු ලොකු පන්ති සෙට් එක. මම නම් කියන්න phd එක දැම්මෙත් නොදැන නෙමෙයි. බලපන් මේ එක්කම ඒකි 6+ පටන් ගෙන උඹලයි පේජුයි ඒක උස්සලා දුන්නනෙ නොමිලෙම

    සත්‍යවාදී නිර්මල වෙන්න මේක කිරෙන් උපන් රටක් නෙමේනෙ.


    මගෙත් පොයින්ට් එක. අර 6+ සීන් එකේ මාකටින් බජට් එකෙන් ලක්ශගාණක් ඉතුරුකරගත්තා සහතිකේක phd අකුරු ටික ගහලා. යකෝ කොටින්ම මේ ගෑණි ගැන නොදන්න ලක්ශ ගාණක් දැනගත්තා. ඒකිගෙ හර්ඩ් මාකටින් කරන්නෙ කම්පනි එකක් නම්. ලොවෙත් මගේ ඔක්කොම බිස්නස් උන්ට දීලා හදවගන්නවා. සුපිරි මොල
    ------ Post added on Apr 27, 2025 at 8:23 PM
    හරි නම් රජය ඔයphd 3ක් තුයෙන ගැනිට තනතුරක් දීල 5 ලමයාට ප්‍රෙශර් එක නැතුව ඉස්කොලෙ විතරක් ඉගෙන ගන්න විදිය සකස් කරන්න තිබ්බා. අපි නොදන්න phd
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    Danne nathi un monawa kiwwatg me teacher hondata ugannanawa bun. Ape eka English medium karanne. Habai school eke Scholarship ekatath thiyanna onelu. E nisa damma oya class ekata. Kollage danuna patta widihata improve una. Api kochchara kiwwath lamayage oluwata danna bari una dewal lamainta pata gala therum yanawa. Anith class walath ehema wennathi. Apita nam ehema oya minissu kiyana tharam awulak na. Loku ganakuth na fee eke.
    මගේ ළමයෙක්නම් ඉගෙන ගන්නේ න , තමන්ගේ talent එකෙන් තැනකට ආපු මනුස්ස්යෙකට ඔහොම බනින එකනම් එකග නැ , එයාගේ marketing වලට අහු වෙන එක නොවෙන එක මිනිසුන්ගේ වැඩක් scam එකක් නෙමේනේ කරන්නේ .
    අම්මෙ බන්, එලකිරි එකේ උන්ගෙ හිත සතුටුවෙන විදියට මේ ලොකේ කිසි දෙයක් වෙන්නෙ නෑ. මොකක්හරි එකක් අල්ලන් ඒකට බනින එක තමා තියෙන්නෙ. මටත් මේ ගෑනිගෙ සීන් දිරවන්නෙ නෑ. ඒත් ලමයින්ට උගන්නනවනම් එච්චරයිනේ බන්. අනික කාගෙවත් සල්ලි හොරකන් කරන්නෙ නැතුව දුවනවනම් එච්චරයි.

    ගෙදර උන්ගෙ සල්ලි හිඟාකාල ඩේටා කාර්ඩ් දාගෙන ඇවිල්ලා හැම එකාටම බනින උන්නම් පොන්නයෝ
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,115
    113
    හරි නම් රජය ඔයphd 3ක් තුයෙන ගැනිට තනතුරක් දීල 5 ලමයාට ප්‍රෙශර් එක නැතුව ඉස්කොලෙ විතරක් ඉගෙන ගන්න විදිය සකස් කරන්න තිබ්බා. අපි නොදන්න phd
    `proving my point. `යකෝ ඒකි කලේ phd `ටික පෙන්නලා අපි ඒකෙ එල්ලුනාම ඒක උඩින් මාකටින් එක හදාගන්න එක. අර සහතිකේ ලීගල් ඩොකියුමන්ට් එකක් නෙමෙයි. අපියි හරක් වගේ ඒකිගෙ හොර `phd වලට ඇර ඇර හිටියෙ. හොඳට කල්පනා කරපන් සුපිරිම ගේම මේක. දැන් ආයෙ 6+ වැඩේ ඔයිට උඩින් යන එක නවත්තන්න බෑ.
    PHD එක හොර, ඒක කතාවක් නෑ. ඒත් ඒකෙන් කලේ අපිව අවුස්සලා ප්‍රයිමරි මාකට් එක අල්ලපු එක. ප්‍රයිමරි මාකට් එකට ඔය PHD නෙමෙයි ඕලෙවල් නැතත කමක් නෑ ඕන සෝශල් මුව්මන්ට් එකයි ප්‍රසිද්දියයි. ඔය හින්දමයි නිළියො ප්‍රසිද්දිය අඩු වෙද්දි ලීක් කරගන්නෙ, බැඳලා ඩිවෝස් වෙන්නෙ, මොමෙන්ටම් එක තියාගන්න. පොඩ්ඩක් හොයල බලපන් හර්ඩ් මාකටින් ගැන. සුප්පම ගේම ඒක
     

    JohnSnow

    Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,746
    13,304
    113
    මාර්කටින් වැඩ වලට පඩ සෝ දානවා ඇති.. මාත් මේ ගැනි උගන්නන විඩියෝ කිපයක් බැලුවා.. එහෙම උගන්නන එකේ කිසි අවුලක් පේන්න නැහැ.. ලමයි ආසාවෙන් ඉගෙන ගන්නවා පේනවා. ආදරෙන් කතා කරනවා. වැරදුනාම බයින සීන් අරවා මේවා දැක්කෙ නම් නැ.. මට පෙනුනෙ හොදට උගන්නවා කියලා.
     
    • Like
    Reactions: Colours