මේ ලෝකේ ආගම් බිහිවෙන්න ප්‍රධානම හේතුව මම &#348

Jul 3, 2010
50
4
0

අද ගොඩක් හාමුදුරුවරු බුදුදහම බිස්නස් එකක් කරගෙන තියෙන එක ඇත්තටම කනගාටුදායකයි.. ඒත් හොද හාමුදුරුවරු නැතුවම නෙවෙයි. හැබැයි ඒක බුදුදහමෙ වැරැද්දක් නෙවෙයි. පොදුවෙ සමාජයෙ පිරිහීම. ඒක බුදුන් වහන්සේම කලින් දේශනා කරල තියෙනව කාලයක් යද්දි සමාජයේ වෙන පිරිහීම ගැන. රහත් සෝවාන් කියන්නෙ නිකන් හිතපු පලියට වෙන්න පුලුවන් තත්වයක් නෙවෙයි. කලින් කිව්ව වගේ පිරිහුන සමාජයක එහෙම කෙනෙක් හොයාගන්න අමාරුයි. බුදුදහම කියන්නෙ ජීවන දර්ශනයක්. ගිහි ජීවිතයක් ගෙවන අපිට ගන්න පුලුවන් ගොඩක් දේවල් බුදුදහමෙ තියෙනවා.


උබ හිතන්නෙ බුදු හාමුදුරුවො අර ඔක්කොම රජ සැප දාල ගියෙ ගිහි ජීවිතයක් ගෙවන හැටි හොයා ගන්නද?? අනිත් ආගම් වලින් බුදු දහමෙ තියන වෙනස ඒකෙ තියෙන්නෙ සසර කෙටි කරගන්න හැටි... ඉතින් ඔය එක බෞද්දයෙක් වත් සසර කෙටි කරගන්න බලනවද??? ඔක්කොම හදන්නෙ ජීවත් වෙන්න.. පස්සෙ උබල ඒක සාදරනී කරනය කරනවා, බුදු දහමෙ ගිහි ජීවිතය ගත කරන හැටිත් තියනවා කියලා.. අත්තටම කිව්වොත් පැවිදි එවුනුත් කරන්නෙ සිව්රක් පොරවන් ගිහි ජීවිතය ගත කරන එක තමයි... උබලට බුදු දහම ගැන සැබෑ විශ්වාසයක් තිබ්බනන් දැන් ඔය ඔක්කොම අත ඇරලා ගිහින් භාවනා කරනවා.. උබල ඔක්කොම නමට බෞද්දයො වෙලා, වෙන ආගම් වලට බැන බැන වෙන විශ්වාස වැරදියි කිය කිය ඉන්නවා, හැබැයි උබල විශ්වාස කරන දේ අනුවවත් වැඩ කරන්නෙ නෑ.. උබල ගිහි ජීවිතය හොදින් ගෙවිමෙන් මොනවද බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ?? ස්‍රද්දාව අත ඇරලා පොඩ්ඩක් හිතලා බලපන්
 
Jul 3, 2010
50
4
0
mata eaka pehedeili karanna pulwanda, e kiwwe mage kothanada kiyawenne mama bayai kiyala hari, kothaninda hegawenne mama bayai kiyala

ube wadema Islam/Muslim aagama wiwechanaya karanna epaa kiyana ekane.. uba ewa waradi kiyala wishwaasa karanawanan eka wiwechanaya karana eke waradda mokakda??? "Malithta gahaddi ai Chanchala adanne??"
 
  • Like
Reactions: ex-muslim Ahmed

Captain Arjun!!!!!

Well-known member
  • Apr 20, 2011
    4,912
    208
    63
    yes iam Muslim, but iam not a religious guy iam an atheist,

    පළමුව මම ඔයාට එකක් කියන්නම් සමහර විට මෙතන මම වැරදි වෙන්න පුළුවං එහෙමත් නැත්තම් ඔය වරද්දගෙන වෙන්න පුළුවං, ඔය කෙසේ වෙතත් අපි අපි ගෞරවයෙන් කතාකරගමු OK-------

    හරි මෙතන මම ඉගෙනගත්තු දැනගත්තු විදියටනම් ඔයාට එකම අවස්ථාවේදී iam Muslim, iam an atheist දෙකේම ඉන්න බැහැ, ඕගොල්ලන්ගේ ආගමේ කෙනෙකුට මුස්ලිම් කියල සදහන් කරන්නේ ඔහු හෝ ඇය ඉස්ලාම් තුල ඉන්න නිසයි, ඉස්ලාමෙන් පිට ඉන්න කෙනෙකුට මුස්ලිම් කියන්නේ නැල්ලු, මේක මම දැනගත්තේ YOUSEF ESTES කියන එක්කෙනෙක්ගේ TV PROGRAM එකකදී , කරුණාකර මම වැරදි නම් මාව නිවැරදි කරන්න

    You don't have to explain anything!
    Is he almighty?:D

    උඹට නම් කියන්ඩ කිසිදෙයක් නැහැ හේතුව උඹ කවුද කියන්න මම හොදාකාරවම දන්නවා, එහෙත් මම උඹට කැමති.
     

    ex-muslim Ahmed

    Well-known member
  • Mar 7, 2009
    3,368
    771
    113
    පළමුව මම ඔයාට එකක් කියන්නම් සමහර විට මෙතන මම වැරදි වෙන්න පුළුවං එහෙමත් නැත්තම් ඔය වරද්දගෙන වෙන්න පුළුවං, ඔය කෙසේ වෙතත් අපි අපි ගෞරවයෙන් කතාකරගමු OK-------

    හරි මෙතන මම ඉගෙනගත්තු දැනගත්තු විදියටනම් ඔයාට එකම අවස්ථාවේදී iam Muslim, iam an atheist දෙකේම ඉන්න බැහැ, ඕගොල්ලන්ගේ ආගමේ කෙනෙකුට මුස්ලිම් කියල සදහන් කරන්නේ ඔහු හෝ ඇය ඉස්ලාම් තුල ඉන්න නිසයි, ඉස්ලාමෙන් පිට ඉන්න කෙනෙකුට මුස්ලිම් කියන්නේ නැල්ලු, මේක මම දැනගත්තේ YOUSEF ESTES කියන එක්කෙනෙක්ගේ TV PROGRAM එකකදී , කරුණාකර මම වැරදි නම් මාව නිවැරදි කරන්න

    i am Muslim කිව්වේ උප්පත්තියෙන් මුස්ලිම් කියන එක. iam an atheist කිව්වෙ දැන් ආගමානුකූල ජීවිතයක් ගත නොකරන නිසා එයා හිතනව එයා atheist කියල (පුක තමයි!) . එච්චරයි, ඕක ඔච්චර කැපිටල් කරගන්න එපා, සිම්පල් නේ.
     

    ex-muslim Ahmed

    Well-known member
  • Mar 7, 2009
    3,368
    771
    113
    උබ හිතන්නෙ බුදු හාමුදුරුවො අර ඔක්කොම රජ සැප දාල ගියෙ ගිහි ජීවිතයක් ගෙවන හැටි හොයා ගන්නද?? අනිත් ආගම් වලින් බුදු දහමෙ තියන වෙනස ඒකෙ තියෙන්නෙ සසර කෙටි කරගන්න හැටි...
    :lol::lol::lol:
     
    Nov 18, 2011
    1,826
    165
    0
    In Your Shadow
    i am Muslim කිව්වේ උප්පත්තියෙන් මුස්ලිම් කියන එක. iam an atheist කිව්වෙ දැන් ආගමානුකූල ජීවිතයක් ගත නොකරන නිසා එයා හිතනව එයා atheist කියල (පුක තමයි!) . එච්චරයි, ඕක ඔච්චර කැපිටල් කරගන්න එපා, සිම්පල් නේ.

    අනේ මේ අපි නොදන්නා උබ... උබ දැන් atheist නෙවේ මොකෙක් උනත් තමන් දවසක් හරි ඇදපු ආගමට ගරු කරන්න ඕනේ...ඒවගේ වැරදි තියෙන්න පුළුවන්.. එත් එකට ගරු කරන තව මිනිස්සු ඉන්නවා... මොන ලොක්කෙක් උනත් , උබ මොන වැඩ්ඩා උනත් වැඩක් නැ නිහතමානී කම නැත්නම්, අනිත් උන්ට ගරු කරලා හැසිරෙන්න දන්නේ නැත්නම් .. මුලික මිනිස් ගුණාංග අමතක කරනවා නම්... මොකෙක් උනත් වැඩක් නැහැ...

    උබ මෙතන ඇවිල්ලා මොන පඩි talk දැම්මත් උබ ගැන දාන්න උන් උබව ගණන් ගන්නේ නැහැ බන් :lol:
     
    Last edited:

    sampathapg

    Member
    Jul 8, 2011
    1,002
    27
    0
    Does-Religion-Unite-us-or-divide-us-15413100331.jpeg
     

    ex-muslim Ahmed

    Well-known member
  • Mar 7, 2009
    3,368
    771
    113
    අනේ මේ අපි නොදන්නා උබ... උබ දැන් atheist නෙවේ මොකෙක් උනත් තමන් දවසක් හරි ඇදපු ආගමට ගරු කරන්න ඕනේ...ඒවගේ වැරදි තියෙන්න පුළුවන්.. එත් එකට ගරු කරන තව මිනිස්සු ඉන්නවා... මොන ලොක්කෙක් උනත් , උබ මොන වැඩ්ඩා උනත් වැඩක් නැ නිහතමානී කම නැත්නම්, අනිත් උන්ට ගරු කරලා හැසිරෙන්න දන්නේ නැත්නම් .. මුලික මිනිස් ගුණාංග අමතක කරනවා නම්... මොකෙක් උනත් වැඩක් නැහැ...

    උබ මෙතන ඇවිල්ලා මොන පඩි talk දැම්මත් උබ ගැන දාන්න උන් උබව ගණන් ගන්නේ නැහැ බන් :lol:

    ගොනා වුනාට උම්බෑ කියන්න එපා කියලා තියෙනවානෙ.
    අහල නැද්ද ඒක?:rofl:

    දවසක් නෙවෙයි කැම්පස් යනකම් ඇදහුවේ ඉස්ලාම් තමයි. ඒත් උඹලා වගේ ඉස්ලාම් අතැඇරියා කිව්වම විතරක් අභිරහස් විදියට ෆෝම් වෙන එවුන්ට ඔනේ විදියට නම් නටන්නේ නැහැ. මම තීරණය කරන්නෙ මම ගරු කරන්නෙ මොකටද කියලා. වෙන එක එක පිස්සු ඩයල් වලට ඕනේ විදියට මගේ ජීවිතේ ගෙනියන්නෙ නම් නැහැ.:P

    මට ගරු කරනා එකාට මම ගරු කරනව, මට නිගරු කරපු එකාටත් මම ගරු කරනව. ඒ වගේ උතුම් දේවල් නම් මම ඉගෙනගත්තේ බුද්ධාගමෙන්, ඉස්ලාම් වලින් නෙවෙයි!
    :D


    අනිත් උන්ට කියලා "ගනන් ගන්නව ගන්න" මානසික රෝගයක් නැහැ. උඹට නම් එහෙම රෝගයක් තියෙන්ව වගෙයි. බේතක් ගන්න සල්ලි කීයක් හරි දෙන්නද
    ? :D
     

    mmrizmy

    Well-known member
  • Dec 11, 2006
    3,070
    1,390
    113
    Sri Lanka
    පළමුව මම ඔයාට එකක් කියන්නම් සමහර විට මෙතන මම වැරදි වෙන්න පුළුවං එහෙමත් නැත්තම් ඔය වරද්දගෙන වෙන්න පුළුවං, ඔය කෙසේ වෙතත් අපි අපි ගෞරවයෙන් කතාකරගමු OK-------

    හරි මෙතන මම ඉගෙනගත්තු දැනගත්තු විදියටනම් ඔයාට එකම අවස්ථාවේදී iam Muslim, iam an atheist දෙකේම ඉන්න බැහැ, ඕගොල්ලන්ගේ ආගමේ කෙනෙකුට මුස්ලිම් කියල සදහන් කරන්නේ ඔහු හෝ ඇය ඉස්ලාම් තුල ඉන්න නිසයි, ඉස්ලාමෙන් පිට ඉන්න කෙනෙකුට මුස්ලිම් කියන්නේ නැල්ලු, මේක මම දැනගත්තේ YOUSEF ESTES කියන එක්කෙනෙක්ගේ TV PROGRAM එකකදී , කරුණාකර මම වැරදි නම් මාව නිවැරදි කරන්න



    උඹට නම් කියන්ඩ කිසිදෙයක් නැහැ හේතුව උඹ කවුද කියන්න මම හොදාකාරවම දන්නවා, එහෙත් මම උඹට කැමති.

    machan muslim kiyanne jathiyak, islam aagamak,

    mata wedak nehe oya anith ayage tharaka, anika mama merena thuru muslim jaathikayek, mama oya niraya ho swargaya piliganne nehe,

    mata sinhala jathikayek wenna puluwan namuth bauddhayek unith thamai mata atheist kenek wenna beri,

    mama muslim jathikayek, namuth mam islam dahama(aagama) hariyata ho mulumunmma ho pilipadinne nehe,

    enisa mama ekaga nehe palaweni tharkayata


    "උඹට නම් කියන්ඩ කිසිදෙයක් නැහැ හේතුව උඹ කවුද කියන්න මම හොදාකාරවම දන්නවා, එහෙත් මම උඹට කැමති. "

    can you please explain me the above?