dilalog full ma aul airtel ekath ekka karapu merge eken passe, un airtel towers wala thibba airtel antena galewwa ape nam, dan dialog eke band 4CC CA enawa
e kiyanne band 2500 + 1800 + 2500 + 2100 4G+ habai speed eka patta slow ane manda mobitel nam eda idan apita 850mhz - 10mhz thama kisima update ekak na
dialog airtel migration eken passe airtel wala spectrum tikath trcsl eken dialog ekata dumma meka nam pattama asadaranai unta ehema deelath, lankawema userslagen and mobile nework eken 60% wada thibilath coverage and speed deeganna ba
fullma aul
hutch e athin hondai
kohomath airtel thiyanawa kiyane dialog sim ekak use kara wagemai thama
lankawe danata thiyanne
Dialog
Mobitel
Hutch
ochcharai