මොබිටෙල් සිම් ගන්න කට්ටිය පෝලිමේලු

Tricle_Buwa

Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,917
    113
    Ow mam phu gya dwsaka mara kattak kawa..connection eka active une ne pay kalata passeth..passe sahena parak aragena customer care kata kalama unta balanna wdiyak nahalu pay krlada tyne kyla..antimata kynawa pay karapu receipt eka ewannalu..karima higana company ekak
    Wedak ne katha karala mage corporate connection ekai club vision ekai dekak thiyanawa same story. Munge pake club vision tamai
     

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    dialog down una welawe hutch mobitel wada kara hondatama

    hutch data kisima aulak nathuwa wada kara. airtel dialog dan same tower walinne enne... dekama down no service una
     
    • Like
    Reactions: Telegram

    Pasiya007

    Active member
  • Jul 26, 2021
    219
    143
    43
    Mobitel eken mokakhari karalada. Kaduwelata giya 5g signal full thibba. Digatama denna barida danne na ehema🥲
     

    Telegram

    Well-known member
  • Sep 26, 2017
    761
    761
    93
    13
    Sri lanka
    telegram.org
    Mobitel eken mokakhari karalada. Kaduwelata giya 5g signal full thibba. Digatama denna barida danne na ehema🥲
    5G thama Testing Thanin thana. Wada karayi essarahata. 5G, 4G nemeyi 2G Full covarage eka hari down wenne nathuwa tibannum Hari Hadissi asawthawaka. Mobitel 2G Covarage eka hodayi, 2G Covare range eka wadi nisa Dura Tower ekaka edan ena signal walin Hari wada karanawa. Anith Networks 3G / 2G Down karagena yanne. Mobitel Eka 2G Down karana ekak na.
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz

    shepard1500

    Active member
  • Apr 9, 2025
    230
    190
    43
    දැන් ලංකාවෙම මොබිටෙල් & හච් තමා හොදම. Here we go again 🤪
    ගිය අවුරුද්දෙ මේ කාලෙත් ඔහොමයි. මොකද්ද පැකේජ් එකක් උන් වැඩි කළා කියලා. හැබැයි social media වල විතරයි රැල්ල තිබුණේ

    5G thama Testing Thanin thana. Wada karayi essarahata. 5G, 4G nemeyi 2G Full covarage eka hari down wenne nathuwa tibannum Hari Hadissi asawthawaka. Mobitel 2G Covarage eka hodayi, 2G Covare range eka wadi nisa Dura Tower ekaka edan ena signal walin Hari wada karanawa. Anith Networks 3G / 2G Down karagena yanne. Mobitel Eka 2G Down karana ekak na.
    ලංකාවේ 2G අයින් කරන්නෙ නෑ තවම. TRC අවසර දෙන්න plan කරලා තියෙන්නේ 2027 හෝ 28න් පස්සේ කියලා trc එකෙන් කිව්වා. මේක මොබිටෙල්, හච් උන්ට කනාවට වගේ ලැබුණ චාන්ස් එකක්. ගොඩක් මේ වගේ කේස් වලදී මුලින්ම නැති වෙන්නෙ මොබිටෙල්,හච්. මේකෙදිත් power තිබ්බෙ නැත්නම් ඔය 2වත් නෑ
    ------ Post added on Nov 30, 2025 at 12:31 PM
     
    • Like
    Reactions: Lionzzz

    uajanath

    Well-known member
  • Apr 1, 2009
    8,552
    1,934
    113
    තාම ඩයලොග් වැඩ නැහැ නේද?
    dilalog full ma aul airtel ekath ekka karapu merge eken passe, un airtel towers wala thibba airtel antena galewwa ape nam, dan dialog eke band 4CC CA enawa

    e kiyanne band 2500 + 1800 + 2500 + 2100 4G+ habai speed eka patta slow ane manda mobitel nam eda idan apita 850mhz - 10mhz thama kisima update ekak na

    dialog airtel migration eken passe airtel wala spectrum tikath trcsl eken dialog ekata dumma meka nam pattama asadaranai unta ehema deelath, lankawema userslagen and mobile nework eken 60% wada thibilath coverage and speed deeganna ba

    fullma aul

    hutch e athin hondai

    kohomath airtel thiyanawa kiyane dialog sim ekak use kara wagemai thama

    lankawe danata thiyanne

    Dialog
    Mobitel
    Hutch


    ochcharai
     
    • Like
    Reactions: netnet

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    dilalog full ma aul airtel ekath ekka karapu merge eken passe, un airtel towers wala thibba airtel antena galewwa ape nam, dan dialog eke band 4CC CA enawa

    e kiyanne band 2500 + 1800 + 2500 + 2100 4G+ habai speed eka patta slow ane manda mobitel nam eda idan apita 850mhz - 10mhz thama kisima update ekak na

    dialog airtel migration eken passe airtel wala spectrum tikath trcsl eken dialog ekata dumma meka nam pattama asadaranai unta ehema deelath, lankawema userslagen and mobile nework eken 60% wada thibilath coverage and speed deeganna ba

    fullma aul

    hutch e athin hondai

    kohomath airtel thiyanawa kiyane dialog sim ekak use kara wagemai thama

    lankawe danata thiyanne

    Dialog
    Mobitel
    Hutch


    ochcharai
    ඩයලොග් තාම රිස්ටෝ කරගන්න බැරි උනා කියන්නේ ලොකු අවුලක් වෙලා වගේ එහෙනම්. මොබිටෙල් ඒදාම වැඩ කරන්නත් ඩයලොග් තාමත් නැත්තම් ලොකු කේස් එකක්
     
    • Like
    Reactions: Telegram

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,286
    12,347
    113
    Ohio, USA
    ඊයේ මගේ Dialog Mobile Data ඔක්කොම නිකම්ම කැපිලා ගියා..
    මම Data Off කරලා ගෙදර Wifi එකෙන් හිටියේ දවසම.
    නමුත් එකදිගට sms ආවා Mobile Data අඩුවෙනව කියලා.
    අන්තිමට ඊයේ දවසෙම ඔක්කොම 10 GB Mobile Data ඉවර උනා.
     
    • Like
    Reactions: Telegram

    Telegram

    Well-known member
  • Sep 26, 2017
    761
    761
    93
    13
    Sri lanka
    telegram.org
    1764509623141.png
    1764509656178.png


    1764569897977.png

    ------ Post added on Dec 1, 2025 at 11:47 AM

    mobitel wada karanne unge 2G thiyena nisada? dialog 2g ain karalada?
    Dialog 2G th wada na lu godak pathi wala. Customer care eken ahuwama 2G Shut Down karana nisa na kiyala dala tibba.
    ------ Post added on Dec 1, 2025 at 11:49 AM

    dialog melo deyak krnda ba.wifi wtrai wada
    Samahara Pathi walata thama Down
    ------ Post added on Dec 1, 2025 at 11:54 AM

    ඩයලොග් තාම රිස්ටෝ කරගන්න බැරි උනා කියන්නේ ලොකු අවුලක් වෙලා වගේ එහෙනම්. මොබිටෙල් ඒදාම වැඩ කරන්නත් ඩයලොග් තාමත් නැත්තම් ලොකු කේස් එකක්
    dialog Tower වල Backend Fiber optic වලින් දුවපු ඒව වැඩ නෑ‍‍‍ලූ line කැඩිලා. Mobitel Microwave Antena වලින් Connect කරන්න ඇති.
    ------ Post added on Dec 1, 2025 at 12:05 PM
     
    • Like
    Reactions: netnet and Lionzzz