රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුව මොකද ?

sakuntha1996

Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    tikak kiwwe kootiyak wage da? Manager katha karala No eka denna tharan
    නෑ බන් එච්චර නැහැ
    අපේ අම්මගේ සල්ලි වගයක් මගේ නෙමෙයි
    ඒකයි මම කිව්වෙ පොඩි බ්‍රාන්ච් එකක් කියලා .
    ලොකු එකක දැම්ම නම් පඩේකට ගණන් ගන්න එකක් නැහැ :lol:
     
    • Like
    Reactions: vgp

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,474
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මම රජයේ බැංකුවක ටික කාලයක් වැඩ කරලා තියෙනව. සල්ලි තියෙන බිස්නස්කරයින්ට, නිතර ලොකු ගණන් ඩිපොසිට් කරන ලොයර්ල වගේ උන්ට මාර සැලකිල්ලක් උන්ගෙ තියෙන්නෙ. මම දුප්පත් එවුන්ටයි බිස්නස්කරයින්ටයි සමානව සැලකුව කියල මැනේජර්ට කම්ප්ලේන් කරලා කේස් එකක් ඇදිල ගියා.
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    Mehemane ban government nisa unta ona tharam fd loans enawa karaganna Bari tharamata ithin unta umba salli dammath ekai gaththath ekai wadak na private ehema bane targets pennanna onene.

    Government bank ekaka wadak karaganna name tikak high level eken yannath one.Account walath e wage salli thiyenna one.Salli nothibunath awulak na Loku ganan transaction wenna one.Anith eka nikan wrong enawa name don't care karala head office ma complain karana mood ekata Enna one.
    ------ Post added on Jul 22, 2022 at 3:48 PM
     

    paulo.a

    Junior member
  • Feb 1, 2022
    85
    68
    18
    රාජ්‍ය බැංකුවල උන්ට කොහොමත් ඔලුවක් තියෙනවද?
    සමහර ප්‍රයිවට් බැංකුත් ටිකක් එහෙම තමයි ( සම්පත් වගේ )
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    Western country wala ahema na machan. Danna nisa kiyanne...stress adu nisa wenna athi...ape branch eke innawa kellek marama hodai..
    arabi ewun num maha epa karapu jathiyak. man lagadi account ekak open kala. pora hariyata answer karnneth na ahana prasna walata. dont worry dont worry vitrak kiyanwa :lol:
     
    • Like
    Reactions: King kekille

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,903
    3,409
    113
    රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුවෙන් ඉන්නේ මොකද ?

    අපි යනවට තරහෙන් වගේ උන් කතා කරන්නේ ? කිසිම දෙයක විස්තර අහන්න බෑ ගහන්න වගේ කතාව

    Customer Care ඊට හපන්.

    Pvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
    molea nati nisa nondi wei kiyana bayata. hebeyi 10 lacks wage eka para fd kalot manager ge indan enawa yati pathul lewakanna. mokak hari wela mala pannot ballonta wage baninnat puluwan deposite eka ayin karagannawa kiyala.

    eka dawasak galle BOC ekata aapu business karayekta kellek loku scene ekak dala managertath banna "ballo hadanawa nam hariyata hadapan" kiyala. passe wena ekek indan rahasin kiyanawa ehuna "oya baninne bottu ayithi karayek kiyala".
     

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,486
    6,352
    113
    මම රජයේ බැංකුවක ටික කාලයක් වැඩ කරලා තියෙනව. සල්ලි තියෙන බිස්නස්කරයින්ට, නිතර ලොකු ගණන් ඩිපොසිට් කරන ලොයර්ල වගේ උන්ට මාර සැලකිල්ලක් උන්ගෙ තියෙන්නෙ. මම දුප්පත් එවුන්ටයි බිස්නස්කරයින්ටයි සමානව සැලකුව කියල මැනේජර්ට කම්ප්ලේන් කරලා කේස් එකක් ඇදිල ගියා.
    කවුද බන් ඕක කම්ප්ලේන් කරන්න තරම් කැහිල්ලක් තිබ්බ එකා. බිස්නස් කාරයෙක් ද
     
    • Like
    Reactions: sakuntha1996

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    බැන්කු අත්දැකීම ගත්තොත් මට මෙ වෙනකන් ලොකු අවුලක් වෙලා නැහැ.
    මන් බැන්කුවක් ඇතුලට ගිහින් තියෙන්නෙ මෑතක බැන්කු එකවුන්ට් එකක් ඔපන් කරන්න විතරයි .
    අනික් සෙරම ඔන්ලයින් තමා.
    නැත්තම් ඒ ටී එම් .

    මෙහෙමයි ඉතින් ලොකු ගණන් සල්ලි වැටෙනවානම් බැන්කුවට උන්ට සැලකිලි තියෙ.
    එක ඉතින් අමුතු කතාවක් නෙමෙ .
    පොඩි ගණන් දැම්මයි කියලා අවුලකුත් නැහැ.
    එක පාරක් බී ඕ සී එකෙ මට එකවුන්ට් එක කේස් වෙල මට ගහපු අත්සන මතක නැහැ.
    පස්සෙ එතන කට්ටිය ඒක කරන්න ඔනි දෙ කියල වෙලවට කරල දුන්න.

    කොළඹ අවට ඔව්වා ටිකක් අඩුයි. මොකද නාගරී කරනය වෙච්ච මධ්‍යම පන්තිය ගනු දෙනු කරන නිසා.
    ගම් වල අර හින්සක ටයිප් මිනිස්සුන්ට ටිකක් ලොකු ලයින් දෙනව ඇති .

    සමහර අපෙ පැති වල මිනිස්සු ඉන්නව බැන්කුවට යද්දි රත්තරන් බඩු දාගෙන යන්නෙ
    කැපී පේන්න .තැනක් හදා ගන්න .
    වැඩිය හිතන්න එපා. තමන්ගෙ වැඩෙ කරන් වරෙන් .
     

    Akithama

    Well-known member
  • May 24, 2014
    2,640
    2,547
    113
    හැම තැනම
    රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුවෙන් ඉන්නේ මොකද ?

    අපි යනවට තරහෙන් වගේ උන් කතා කරන්නේ ? කිසිම දෙයක විස්තර අහන්න බෑ ගහන්න වගේ කතාව

    Customer Care ඊට හපන්.

    Pvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
    NSB neh?
     
    • Wow
    Reactions: sakuntha1996

    lahiru504

    Well-known member
  • May 13, 2012
    677
    406
    63
    gampaha
    අම්මෝ මම නම් ඕකෙ අනිත් පැත්ත හොඳට අත්විඳල තියෙන්නෙ. රජයෙ ඒව නියමෙට කෙයාර් කරනව ප්‍රයිවට් ඒවගෙ ලයින් බලල තියෙන්නෙ
    සිරාවට . මටත් ප්‍රයිවට් බෑන්ක් අවුල් බන්. Govt බෑන්ක් හොඳ සර්විස් එකක් දෙනවා .
     

    S.GUNE

    Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,805
    5,811
    113
    ආණ්ඩුවේ එව්වා ගේ work load එක වැඩියි. ඉතින් පොඩ්ඩක් රැස්පට් බලන්න ඕනේ. අනික අලුතෙන්ම වැඩට යන උන්ගේ ලොකූ ලයින් වැඩී.
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    රජයේ බැංකු වල එවුන්ගේ පට්ට ඔලුවෙන් ඉන්නේ මොකද ?

    අපි යනවට තරහෙන් වගේ උන් කතා කරන්නේ ? කිසිම දෙයක විස්තර අහන්න බෑ ගහන්න වගේ කතාව

    Customer Care ඊට හපන්.

    Pvt ඒවාගේ නම් ඔය අවුල නෑ
    gov mokadda oluwa naththe kiyapanko?
    okungen marawa marawa target walata, shit dala wada noganeeme prathipala......................
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,123
    1
    58,474
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    කවුද බන් ඕක කම්ප්ලේන් කරන්න තරම් කැහිල්ලක් තිබ්බ එකා. බිස්නස් කාරයෙක් ද
    ලෝයර් කෙනෙක්. ඌ පෝලිමට පිටින් ඇවිත් උගේ සල්ලි ඩිපොසිට් කරන්න ආව. මම කිව්වා කරුණාකරලා පෝලිමේ එන්න කියල.
     
    • Sad
    Reactions: Mr.dark