රට ඉන්න අය පාවිච්චි කරපු වාහනේ එනකොට ගේන්&#350

all_most

Member
Dec 19, 2011
2,932
128
0
UAE, Ajman
රට ඉන්න අය පාවිච්චි කරපු වාහනේ එනකොට ගේන්&#350

මචන්, රට ඉන්න අය පාවිච්චි කරපු වාහනේ එනකොට බදු නැතුව ගේන්න පුලුවන්ද?

ගේන්න පුලුවන් නම් ඒකට කොන්දේසි එහෙම තියනවද??
 

tclanki

Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    Genna puluwani Taxes applicable habei low rate ekak... 2-5Yrs paranainam 3% CIF Value ekata 5-10 nam 6% CIF Value.

    Oyage namata register wela tianna oni more than 1yr time period ekakata.
    RHD Driving wenna ona
    Vehicle eka sell karanna baha 3yrs yanakn 2-5yrsnam.... 5yrs wadinam first registration date ekata baladdi vehicle eka sale karanna baha..
    Remittance eka USD 50,000 wadi wenna ona. bank eken confirmation ekak ona..

    danna tika qwe waradi adupadu athi habei...
     

    all_most

    Member
    Dec 19, 2011
    2,932
    128
    0
    UAE, Ajman
    Genna puluwani Taxes applicable habei low rate ekak... 2-5Yrs paranainam 3% CIF Value ekata 5-10 nam 6% CIF Value.

    Oyage namata register wela tianna oni more than 1yr time period ekakata.
    RHD Driving wenna ona
    Vehicle eka sell karanna baha 3yrs yanakn 2-5yrsnam.... 5yrs wadinam first registration date ekata baladdi vehicle eka sale karanna baha..
    Remittance eka USD 50,000 wadi wenna ona. bank eken confirmation ekak ona..

    danna tika qwe waradi adupadu athi habei...

    Remittance eka USD 50,000 wadi wenna ona kiyala kiuwe mokadda ban??
     

    SadunGamage

    Member
    Oct 25, 2014
    1,312
    123
    0
    Genna puluwani Taxes applicable habei low rate ekak... 2-5Yrs paranainam 3% CIF Value ekata 5-10 nam 6% CIF Value.

    Oyage namata register wela tianna oni more than 1yr time period ekakata.
    RHD Driving wenna ona
    Vehicle eka sell karanna baha 3yrs yanakn 2-5yrsnam.... 5yrs wadinam first registration date ekata baladdi vehicle eka sale karanna baha..
    Remittance eka USD 50,000 wadi wenna ona. bank eken confirmation ekak ona..

    danna tika qwe waradi adupadu athi habei...

    Ane manda ban mama adurana pita rata campus ekaka lecture kenek innawa miniha mehe ewilla car ekak aran dala giya. Minihata ehe rate wahanayak thiena bawa dannawa.

    Me widiyata puluwan nan mara watinawane ban mehe vehicle prices ekka baladdi?
     

    gaiya#1

    Member
    Jan 22, 2011
    777
    96
    0
    ඈත ගම්මානයක....
    Tax wadinawa machan kohoma karath, adurana dial ekak damma bike ekak dubai idan cargo kare petti thunakata,kali galola yaluwo thundenek ge namata,chasi engine body, thun wathawakata yawwe , ethule ekek ta ganak dennath unalu clear kara ganna, bike eka potha hadagatte parana bike ekak aragena engine number eke vidiyata kotala, wade ewara wenakota sahenna ganak giyalu, damme suzuki gsxr 600 ekak, wadi wisthara nam kiyanne natho ,;) hoda amathi kenek hari athule lokkek alla gattoth hari kisima gemak nalu ;);)
     

    Aki992

    Well-known member
  • Mar 21, 2016
    6,393
    4,138
    113
    Home sweet home ..
    Tax wadinawa machan kohoma karath, adurana dial ekak damma bike ekak dubai idan cargo kare petti thunakata,kali galola yaluwo thundenek ge namata,chasi engine body, thun wathawakata yawwe , ethule ekek ta ganak dennath unalu clear kara ganna, bike eka potha hadagatte parana bike ekak aragena engine number eke vidiyata kotala, wade ewara wenakota sahenna ganak giyalu, damme suzuki gsxr 600 ekak, wadi wisthara nam kiyanne natho ,;) hoda amathi kenek hari athule lokkek alla gattoth hari kisima gemak nalu ;);)

    අනේ අම්මියෝ .... :shocked: මාර ගේමක් දීලානේ ඒකා?