රට ඉන්න කලුවන්ට ලංකාවේ ඉන්ෂුවරන්ස්

netnet

Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    Softlogic, AIA, ceylinco hondai. Salli tyenawa nam kohomat lankawe insurance ekak daana eka hondai ban pitarataka citizen tibunath. Samahara welawata e ratea queue eke indala govt hospital eken karaganna wena podi podi surgeries lankawe insurance ekak tyenawa nam patas gaala lankawata ewit private admit wela karaganna puluwan.
    AIA nam jarawak balala danna wei. hodama Softlogic then Ceylinco neda
     

    Thiefx

    Well-known member
  • Aug 27, 2021
    1,903
    3,409
    113
    AIA nam jarawak balala danna wei. hodama Softlogic then Ceylinco neda
    Ow. Softlogic claiming waladi kachal aduyi. E dawas wala baladdi Unge loku blacklist ekakut naa AIA wage. AIA wala plan bara godak tyenawa. Ceylinco nam supiri. Gaana poddak wediyi
     
    • Like
    Reactions: netnet

    netnet

    Well-known member
  • Oct 6, 2016
    9,709
    8,458
    113
    Ow. Softlogic claiming waladi kachal aduyi. E dawas wala baladdi Unge loku blacklist ekakut naa AIA wage. AIA wala plan bara godak tyenawa. Ceylinco nam supiri. Gaana poddak wediyi
    ow Ceylinco claim easy. maget wahaneta 205000 kiwwa SLIC 145000 loku wenasak
     
    • Like
    Reactions: Thiefx

    London Mahathun

    Well-known member
  • Jul 17, 2015
    2,647
    538
    113
    ලන්ඩන් වත්ත
    Softlogic, AIA, ceylinco hondai. Salli tyenawa nam kohomat lankawe insurance ekak daana eka hondai ban pitarataka citizen tibunath. Samahara welawata e ratea queue eke indala govt hospital eken karaganna wena podi podi surgeries lankawe insurance ekak tyenawa nam patas gaala lankawata ewit private admit wela karaganna puluwan.
    HNB assurance gana idea ekak thiyenawada?
     
    • Like
    Reactions: Thiefx