AIA nam jarawak balala danna wei. hodama Softlogic then Ceylinco nedaSoftlogic, AIA, ceylinco hondai. Salli tyenawa nam kohomat lankawe insurance ekak daana eka hondai ban pitarataka citizen tibunath. Samahara welawata e ratea queue eke indala govt hospital eken karaganna wena podi podi surgeries lankawe insurance ekak tyenawa nam patas gaala lankawata ewit private admit wela karaganna puluwan.