මයිනා හොරා උනාට මේකට නම් ක්රෙඩිට් එක දෙන්නවා ලොවෙත්. මයිනා 200 5අවේ නැත්තම් තාමත් ඕක විකුනගෙන් කනවා ඉවරයක් නැ. ඒ පින වෙන්න ඇති තාම ඉන්නේ
mainata mala panne unta bomba gahanna apu nisa. gotata ehema. nattan thama iwara na
මයිනා හොරා උනාට මේකට නම් ක්රෙඩිට් එක දෙන්නවා ලොවෙත්. මයිනා 200 5අවේ නැත්තම් තාමත් ඕක විකුනගෙන් කනවා ඉවරයක් නැ. ඒ පින වෙන්න ඇති තාම ඉන්නේ
මේ කතාව ඇත්ත. කාගේ උනත් හොද දෙයක් අගය කල යුතුයි.මයිනා හොරා උනාට මේකට නම් ක්රෙඩිට් එක දෙන්නවා ලොවෙත්. මයිනා 200 5අවේ නැත්තම් තාමත් ඕක විකුනගෙන් කනවා ඉවරයක් නැ. ඒ පින වෙන්න ඇති තාම ඉන්නේ
gotata thibba eken thama form una mathaka vidiyata. wele vidanetath waduna eka assema. okkomala allala patan gaththe. mahindaya natham adath yudde adagena yanawa. ranila moka hitiyath konda namagena innnawa.mainata mala panne unta bomba gahanna apu nisa. gotata ehema. nattan thama iwara na
meka aththaමයිනා හොරා උනාට මේකට නම් ක්රෙඩිට් එක දෙන්නවා ලොවෙත්. මයිනා 200 5අවේ නැත්තම් තාමත් ඕක විකුනගෙන් කනවා ඉවරයක් නැ. ඒ පින වෙන්න ඇති තාම ඉන්නේ
මාණ්ඩලික ප්රධානී වුනාද කියලා නම් මතකයක් නෑ. හැබැයි විශ්රාම ගියේ Major General rank එකෙන්. හරි නම් court martial කරලා disgraceful discharge එකක් දෙන්න තිබුන එකෙක්. මුලතිව් පාවලා දුන්න කියලා ඔප්පු වුනා නම් firing squad එකක් දාලා මරණ දඩුවම දෙන්න ඕන එකෙක්.anthimata u retire wenne mandalika pradhani wela ne? Major General rank eken
Us marine හිටියත් ඔච්චර තමාහමුදාව මාරයි ද? කියලා හිතෙන වෙලාවල් ඉතිං
Porata wiruddawa kisima investigation ekak kare na. Pora mandalika pradhani una mchmමාණ්ඩලික ප්රධානී වුනාද කියලා නම් මතකයක් නෑ. හැබැයි විශ්රාම ගියේ Major General rank එකෙන්. හරි නම් court martial කරලා disgraceful discharge එකක් දෙන්න තිබුන එකෙක්. මුලතිව් පාවලා දුන්න කියලා ඔප්පු වුනා නම් firing squad එකක් දාලා මරණ දඩුවම දෙන්න ඕන එකෙක්.
5000ka team ekak ekka 1500n kohe gahagannada? Anika me SF,COMMANDO newei. SF, COMMANDO nm 8 man team ekakin 100,200 ta gahanawa. Eetath wadiහමුදාව මාරයි ද? කියලා හිතෙන වෙලාවල් ඉතිං
මුලතිව් වලට ඔහොම වෙන්න හේතු ගොඩක් තිබ්බා.කෙටියෙන් කියනවානං
1. හරි නායකත්වයක් තිබ්බේ නැති එක
2. සෙබලු කඳවුරටම දීර්ග කාලයක් කොටුවෙලා (නිවාඩු යන්නවත් බැරුව ) වහල්ලු වගේ රාජකාරීවල දිගටම යෙදවීම නිසා සටන් මානසිකත්වයක් තිබ්බේ නැතිකම
3.කඳවුරෙන් ඔබ්බට විමර්ශණ රාජකාරි කිරීමක් නැති වීම
4. හදිසි ප්රහාරයකදි සහායක හමුදා එවන්නේ කොහොමද කියලා හමුදා ප්රදානීන්ට plan එකක් නොතිබීම
තව ගොඩාක් හේතු තිබ්බා.
ඕකට සම්පූර්ණයෙන් වග කියන්න ඕනේ චන්ද්රිකා බැල්ලියි රත්වත්තේ බල්ලයි.




බහුතරය මැරුනෙ භීෂන කාලෙ කොල්ලො මරපු උන්hmm.
අපේ නෑ වෙන අංකල් කෙනෙක් මේ ෆයිට් එකට කොටු වෙලා දවස් ගානක් කැලේ ඉඳල පණ බේරගෙන ආවා. එයා කිව්වෙම භීෂණ කාලෙ සෑහෙන්න කොල්ලන්ගෙ ජීවිත බේරුවලු එයාට පුළු පුළුවන් හැම විදියකින්ම. ඒ පිනෙන් එයාගෙ ජීවිතේ බේරුණා කියල කිව්වේ. ආපහු හැරිල බලද්දි හාස්කමක් වගේලු.
ඔව්මුලතිව් වලට ඔහොම වෙන්න හේතු ගොඩක් තිබ්බා.කෙටියෙන් කියනවානං
1. හරි නායකත්වයක් තිබ්බේ නැති එක
2. සෙබලු කඳවුරටම දීර්ග කාලයක් කොටුවෙලා (නිවාඩු යන්නවත් බැරුව ) වහල්ලු වගේ රාජකාරීවල දිගටම යෙදවීම නිසා සටන් මානසිකත්වයක් තිබ්බේ නැතිකම
3.කඳවුරෙන් ඔබ්බට විමර්ශණ රාජකාරි කිරීමක් නැති වීම
4. හදිසි ප්රහාරයකදි සහායක හමුදා එවන්නේ කොහොමද කියලා හමුදා ප්රදානීන්ට plan එකක් නොතිබීම
තව ගොඩාක් හේතු තිබ්බා.
ඕකට සම්පූර්ණයෙන් වග කියන්න ඕනේ චන්ද්රිකා බැල්ලියි රත්වත්තේ බල්ලයි.
තව ගොඩාක් හේතු තිබ්බා.
ඕකට සම්පූර්ණයෙන් වග කියන්න ඕනේ චන්ද්රිකා බැල්ලියි රත්වත්තේ බල්ලයි.
සැකයට තුඩු දෙන කරුණු:
* ප්රහාරයට කලින් දින මුලතිව් කඳවුරේ අණදෙන නිලධාරීන් දෙදෙනා හදිස්සියේ නිවාඩු යෑම ( එක්කෙනෙක් ලෝරන්ස් ප්රනාන්දු )
* ත්රස්තවාදීන් කඳවුර තුළ ඔත්තු බලන බව දැනගෙන ක්රියාත්මක නොවීම
* හුදකලා වූ කඳවුර තුල බර අවි රඳවා තබා ගැනීම ( isolate wela thiyana camp ekakata attack ekak awoth mewa unta ahu වෙනවා කියලා දැන දැනම තමයි ලංකාවට හම්බුන කාල තුවක්කු 2k මෙහෙට දෙන්නේ. Mewagen ගහන්න තරම් හේතුවක් තිබිලා නෑ, මොකද LTTE eke කිසිම බෝට්ටුවක් වත් මුලතිව් කඳවුර හරියේ මුහුදෙන් යාත්රා කරලා තිබ්බේ නැති නිසා. Attack එකට කලින් දවසේ තමයි බෝට්ටුවක් කොඩියක් දාගෙන ගිහින් තියෙන්නේ)
* camp එක වටේ තිබ්බ බිම් බෝම්බ රාත්රියේ LTTE උන් ඇවිල්ලා අයින් කරත් ක්රියාත්මක නොවීම
* මුලු camp එකම සිතියම් ගත කරපු සිතියම් කීපයක් (3k වගේ මතක) ltte උන් සතුව තිබී සොයාගත් අතර, ඒ සමගම අවදානම් සහිත ප්රහාරයකට සුදානම් නොවීම
* කඳවුර වටේ නිසි පරිදි bunker අතර ගමන් කිරීමට යුද අගල් සකස් නොකිරීම
<<<<<වැරදි ඇත්නම් කියන්න >>>>>
------ Post added on Dec 10, 2024 at 8:58 PM
------ Post added on Dec 10, 2024 at 9:01 PM
Yatama video eka sensitive. Eka camp eke attack ekak kiyala thama hambune
------ Post added on Dec 10, 2024 at 9:03 PM
ඔයාගෙ මතකය වැරදියිමුලතිව් කෑම්ප් එකේ සේවයට යන්න කලින් මට මතක හැටියට 99 ය අවුරුද්දේ දවසක
වෙන්න ඇති. මට වසර, මිනිස්සුන්ගේ නම් එහෙම මතක හිටින්නේ නැහැ.ඔයාගෙ මතකය වැරදියි
රුසියන් උන් අල්ලන්නෙ කෙඳිරිගාන්න බැරි විදිහට දරුසියන් උන් අල්ලනව වගේ ඇල්ලුවනම් ඉවරයි![]()
මෙන්න මේ අදහසට මාත් එකගයි...චන්ද්රිකාලාගේ ඡන්ද වෙනුවෙන් යුද්ද කිරිමේ දේශපාලනික වැරදි හා හමුදාවේ මුලෝපායික වැරදි තමයි. පැත්තේම කෑම්ප් අයින් කරලා ඕක විතරක් තියලා බිලිදිලා දැම්මා.
කොහොමත් සල්ලි වලට ඔත්තු දෙන අය කවදත් හිටියා. හැම ප්රහාරයක් පිටුපසම උන් ඉදලා තියනවා. ඒවා පාලනය කරගන්න හමුදාවත් දේශපාලනයත් හරියට එකාවන්ව වැඩ කරන්න ඕනා. මුන් හැමෝම තම තමන්ගේ ඇජෙන්ඩා වලට වැඩ කලේ
චන්ද්රිකා ඊට පස්සේ සුපිරි ආතල් රැල්ලක්ම දුන්නා. ජයසිකුරු කරලා, මිනි කදු ගැහුනේ. ඒක මාධයේ යන එක වහන්න බලදාරියෝ දැම්මා කපලා නිවුස් දාන්න. ඒකි ආතල් ගත්තේ ජිවිත වලින්. දැන් ඉන්නවා පත්තිනි අම්මා වගේ. තව හමුදා නායකයෝ නැකත් නැත්තම් කොටින්ට ගහන්න බැ.රෙන්නත් නැකැත්. එකෙක්ට නැකැත් බලපු නන්නත්තාරකාරයෙක් තමයි ගියපාර වැරදි අවුරුදු නැකතත් හැදුවා කියලා කේස් ගියේ.
කියන්න කතා එමටයි.