සැකයට තුඩු දෙන කරුණු:
* ප්රහාරයට කලින් දින මුලතිව් කඳවුරේ අණදෙන නිලධාරීන් දෙදෙනා හදිස්සියේ නිවාඩු යෑම ( එක්කෙනෙක් ලෝරන්ස් ප්රනාන්දු )
* ත්රස්තවාදීන් කඳවුර තුළ ඔත්තු බලන බව දැනගෙන ක්රියාත්මක නොවීම
* හුදකලා වූ කඳවුර තුල බර අවි රඳවා තබා ගැනීම ( isolate wela thiyana camp ekakata attack ekak awoth mewa unta ahu වෙනවා කියලා දැන දැනම තමයි ලංකාවට හම්බුන කාල තුවක්කු 2k මෙහෙට දෙන්නේ. Mewagen ගහන්න තරම් හේතුවක් තිබිලා නෑ, මොකද LTTE eke කිසිම බෝට්ටුවක් වත් මුලතිව් කඳවුර හරියේ මුහුදෙන් යාත්රා කරලා තිබ්බේ නැති නිසා. Attack එකට කලින් දවසේ තමයි බෝට්ටුවක් කොඩියක් දාගෙන ගිහින් තියෙන්නේ)
* camp එක වටේ තිබ්බ බිම් බෝම්බ රාත්රියේ LTTE උන් ඇවිල්ලා අයින් කරත් ක්රියාත්මක නොවීම
* මුලු camp එකම සිතියම් ගත කරපු සිතියම් කීපයක් (3k වගේ මතක) ltte උන් සතුව තිබී සොයාගත් අතර, ඒ සමගම අවදානම් සහිත ප්රහාරයකට සුදානම් නොවීම
* කඳවුර වටේ නිසි පරිදි bunker අතර ගමන් කිරීමට යුද අගල් සකස් නොකිරීම
<<<<<වැරදි ඇත්නම් කියන්න >>>>>
------ Post added on Dec 10, 2024 at 8:58 PM
------ Post added on Dec 10, 2024 at 9:01 PM
Yatama video eka sensitive. Eka camp eke attack ekak kiyala thama hambune
------ Post added on Dec 10, 2024 at 9:03 PM
Last edited:
