රයිස් කනවද..රයිස් ඒකේ සම්පූර්ණ ඇත්ත බලන්න..&#3

iresh041

Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    අපි හැම දෙනාම දන්නවා කඩෙන් කෑම ගන්නවා නම් ඒ වස විස තමයි කියලා. හන්දියේ කොත්තු කඩේ ඉඳලා තරු පහේ හෝටලයට යනකන්ම කරන්නේ ඔය දේ. අජිනමොටෝ දාලා හැදුවහම ඉතින් හොඳ රසට තියෙනවා. එහෙම නැතුව හදන කෑම වල අර කඩේ තරම් රහක් නෑ. අපි රහට වශී වෙලා ඉතින් කනවා.
    අපි අපේ දිව පාලනය කරගත්තා නම් නීරස උනත් වස විස නැතුව කෑමක් කන්න පුලුවන්. නමුත් අපි ඒකට සූදානම්ද ?

    නමුත් අපි ඒකට සූදානම්ද ?​

    :baffled::baffled::baffled:
     

    Hapuwa

    Well-known member
  • Jan 24, 2009
    5,175
    3,184
    113
    godak welawata office wala weda karana awurudu 20 -30 kattiya thamai mekata ahuwnne.. mamanam work karana kaale ammata kiyala bath ekak hadaagena giya.. mokda apita leda unaama companien honda karala denne nehene
     

    Randike Mendis

    Well-known member
  • Oct 16, 2010
    17,253
    1,143
    113
    S.K
    කඩ කෑම ගෙදර හදන් කන කෑම තරන් ෂුවර් නැහැ....

    :frown::frown::frown::frown:

    මේකා තමා මේ එළකිරියේ වැඩියෙන්ම
    කොත්තුරෝටියි
    ගෝදම්බයි
    බිරියානියි,
    නාසිගුරාණි,
    ෆ්‍රයිඩ් රයිස්
    ඔක්කොම කන එකා...

    වැඩේ කියන්නේ මූට කිසිම බඩේ අමාරුවක් වත් නෑ නේ..
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

     
    • Like
    Reactions: nec2000

    iresh041

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    :frown::frown::frown::frown:

    මේකා තමා මේ එළකිරියේ වැඩියෙන්ම
    කොත්තුරෝටියි
    ගෝදම්බයි
    බිරියානියි,
    නාසිගුරාණි,
    ෆ්‍රයිඩ් රයිස්
    ඔක්කොම කන එකා...

    වැඩේ කියන්නේ මූට කිසිම බඩේ අමාරුවක් වත් නෑ නේ..
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:


    :baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    dmtx

    Well-known member
  • Dec 1, 2011
    22,223
    4,114
    113
    :frown::frown::frown::frown:

    මේකා තමා මේ එළකිරියේ වැඩියෙන්ම
    කොත්තුරෝටියි
    ගෝදම්බයි
    බිරියානියි,
    නාසිගුරාණි,
    ෆ්‍රයිඩ් රයිස්
    ඔක්කොම කන එකා...

    වැඩේ කියන්නේ මූට කිසිම බඩේ අමාරුවක් වත් නෑ නේ..
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:


    ඕකා ඉතින් හොම් මේඩ් නේ බන් :dull:
     

    Outzider

    Member
    Aug 26, 2013
    220
    13
    0
    Uyagena kanna giyama gas aran ekatama welawak waya karanna ona ne bun.. Mama nam 3 welama kaden kanne. Etha kota labaith ekka mahansi wenna onath naha
     

    prashan3000

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    3,923
    1,004
    113
    1176348_569515106438167_1406403564_n.jpg