රුපියල් 30/- බත් එක කාපු මම අැග හදා ගත්ත විදිහ
MORA කැම්පස් එකේ ඉන්න කොට රුපියල් 30/- බත් එක කාල. කැම්පස් GYM එකේ 5 KG බරක් වත් උස්ස ගන්න බරුව දගලපු මම .එවගේම බාර් එකේ එල්ලෙන්න වත් බැරුව හිටපු මට .තවත් එකෙක් අැග හදන්න දරන කට්ට තෙරෙනවා බං. ඒක නිසයි උබලට දන්නදේ කියලා දෙන්න TRY කරන්නෙ. ලයික් එකක් දීලා SHARE පාරක් දාල මටත් සප් එකක් දීපන්...
මෙන්න මම ඇග බොහොම අමාරුවෙන් හාදාගත්ත හැති වගේම මම කරපු දේවල් එහෙම දලා හදපු video සෙත් එකක්.
SOUND QUALITY එකනම් ටිකක් අවුල් ඇති බන්.
මෙන්න ලින්ක් එක මචං.



https://www.youtube.com/channel/UCG2dZ53vCMRMnxwn-YKG3sA?view_as=subscriber
MORA කැම්පස් එකේ ඉන්න කොට රුපියල් 30/- බත් එක කාල. කැම්පස් GYM එකේ 5 KG බරක් වත් උස්ස ගන්න බරුව දගලපු මම .එවගේම බාර් එකේ එල්ලෙන්න වත් බැරුව හිටපු මට .තවත් එකෙක් අැග හදන්න දරන කට්ට තෙරෙනවා බං. ඒක නිසයි උබලට දන්නදේ කියලා දෙන්න TRY කරන්නෙ. ලයික් එකක් දීලා SHARE පාරක් දාල මටත් සප් එකක් දීපන්...
මෙන්න මම ඇග බොහොම අමාරුවෙන් හාදාගත්ත හැති වගේම මම කරපු දේවල් එහෙම දලා හදපු video සෙත් එකක්.
SOUND QUALITY එකනම් ටිකක් අවුල් ඇති බන්.
මෙන්න ලින්ක් එක මචං.




https://www.youtube.com/channel/UCG2dZ53vCMRMnxwn-YKG3sA?view_as=subscriber
Last edited:

I really need to work on my talking style and the script machan. thanks you so much !!!!!

