rohitha sir ge anagathayata api suba pathamu yaluwane
thanka හිච්.... පුතා


rohitha sir ge anagathayata api suba pathamu yaluwane


කලින් වතාවක බයියෙක් කිව්ව චිචීයා A/L කරේ Arts වලින් කියල. Arts වලින් A/L කරලා ගණිතය පිළිබඳ ආචාර්ය උපාධියක් ගත්තා කියන්නෙ එසේ මෙසේ පොරක් නෙවෙයි![]()

උපාධියක් ඕනි නෑ.අඩුම ගානේ නිත්යනුකූල විදිහට කොපි කරන්නේ නැතිව ලංකාවේ මොකක් හරි කැම්පස් එකකට සෙලෙක්ට් වෙලාවත් පෙන්නපන්කො.ඒ ඇති.
අයිලන්ඩ් රෑන්ක් එකක් දැම්මොත් මැත නෙවේ ඕනේ නම් ඩොකෙක් වෙන්නත් පුලුවන්.කලින් වතාවක බයියෙක් කිව්ව චිචීයා A/L කරේ Arts වලින් කියල. Arts වලින් A/L කරලා ගණිතය පිළිබඳ ආචාර්ය උපාධියක් ගත්තා කියන්නෙ එසේ මෙසේ පොරක් නෙවෙයි![]()
රෝහිත රාජපක්ෂට ආචාර්ය... 01-30-2020 08:17 PM nikan hukana katha kiyanna epa ponnayo. namal law college eke wedima lakunu
රෝහිත රාජපක්ෂට ආචාර්ය... 01-30-2020 08:03 PM gon ponnaya
රෝහිත රාජපක්ෂට ආචාර්ය... 01-30-2020 07:34 PM pala ponnaya
රෝහිත රාජපක්ෂට ආචාර්ය... 01-30-2020 04:17 PM අනේ පල පොන්නයෝ යන්න පුක නොදී.
මුගේ ලෝකල් හරි ලන්ඩන් a./l result එහෙම කොහොමද ? bsc එහෙම කොහෙන්ද අරන් තියෙන්නේ![]()


උබලට තියෙන පැලියාව තූහ් විතරක්. සමහර විට ඌ දක්ෂ ද දන්නෙත් නෑ.උගෙ අයියා නම් ලෝයර් උනේ හොරට. හැබැයි ඌ ගැන කියන්න දන්නෙ නෑ හරියට.
විමල්ගෙ දුවත් ඒ9ක් දැම්මා , චම්පිකගෙ දුව island rank එකක් දැම්මා උන්ගෙ මහ උන් කරපු ඒවට උන් පලි ද? උන්ට ඉගනගන්න හොද නැද්ද?
![]()
උෟ කොහොමද දන්නෙ ඒක..උබත් ඉතිං ඒක මතක තියන්ම හිටිය නේද..![]()
