ලංකාවෙ ඉදන් රිමෝට් Permenent IT ජොබ් කරන උන් වරෙල්ලා

Mr UNKNOWN

Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    ලංකාවෙ ඉදන් රිමෝට් permenent IT ජොබ් කරන එකෙක් ඉන්නවනං මේ විස්තර ටික කියහන්කො

    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
     

    The Chairman

    Well-known member
  • Jan 24, 2012
    2,362
    3,754
    113
    70
    ලංකාවෙ ඉදන් රිමෝට් permenent IT ජොබ් කරන එකෙක් ඉන්නවනං මේ විස්තර ටික කියහන්කො

    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
    Man danna ekek ohoma kala.

    1. Canada

    2. Mehe hitiye a company eke subsidiary ekaka. Eken direct u apply kala parent company ekata.

    3. Eka danne na

    4. U kale o365. Ehe ekekta dena ganata wada adui. But 2017di u 350,000+ ganak gatta.

    5. Canadian time.

    6. Danne na.

    7. Insurance ehema nam danne na. Laptop, monitor ehema mehen gatta u. Fiber connection ekatat companyen gewwa. 1 parak canada giya. 2 parak uwa USA yawwa Las Vegas wala MGM Grand casino eke o365 project ekakta. 1 month htya ehe.

    8. Salary CAD walin gatte. Uta annual increment hambuna lkr 50,000 withara. Passe u work permit dagena last year canada giya.
     

    Average-Guy

    Well-known member
  • Jul 9, 2017
    1,348
    705
    113
    : ශ්‍රී ලංකා :
    ලංකාවෙ ඉදන් රිමෝට් permenent IT ජොබ් කරන එකෙක් ඉන්නවනං මේ විස්තර ටික කියහන්කො

    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
    highly depends on the company machan.
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
    Australia

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)
    කන්ටෑක්ට් ඒකකින් ආපු ඔෆර් ඒකක්

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
    මුලින් දවසට පැය තුන ගානෙ වැඩකලා මාස දෙකක්. ඊට පස්සෙ පර්මනන්ට්

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
    දන්නෑ

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
    ලංකාවෙ ටයිම් වැඩ කරන්නෙ 9-5:30

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
    12යි. ඔ්න්නං තව කියල ගත්තෑකි

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
    මුකුත් නෑ වෙන

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?
    USD වලින් ලැබෙන්නෙ.

    ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
    දන්නෑ. තිබ්බත් යන්න අදහසක් නෑ. මගෙ ලෑන්ඩ්ස් තියනවා ඒ්වත් බලාගන්න ඒපැයි
     

    mayadmax

    Well-known member
  • Apr 24, 2007
    6,306
    4,661
    113
    all depending on company and country

    1. UK,middle east, canada, australia

    2. job postings

    3. very long. most contract basis

    4. highly dependent

    5. depending on country and project. some does not require to work at a specific time. if team is from different countries have to work and get back on an agreed timeframe

    6. depends. amuthuwen leave oni da? kohomat gedara ne. leave noda wada karanawa kiala rata athe trip yana un nisa tama godak kela wela tienne oportunities

    7.depends

    8. depends. SE nam loku pawathmak na. project evara unama evarai. nothing permanent
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    A
    Man danna ekek ohoma kala.

    1. Canada

    2. Mehe hitiye a company eke subsidiary ekaka. Eken direct u apply kala parent company ekata.

    3. Eka danne na

    4. U kale o365. Ehe ekekta dena ganata wada adui. But 2017di u 350,000+ ganak gatta.

    5. Canadian time.

    6. Danne na.

    7. Insurance ehema nam danne na. Laptop, monitor ehema mehen gatta u. Fiber connection ekatat companyen gewwa. 1 parak canada giya. 2 parak uwa USA yawwa Las Vegas wala MGM Grand casino eke o365 project ekakta. 1 month htya ehe.

    8. Salary CAD walin gatte. Uta annual increment hambuna lkr 50,000 withara. Passe u work permit dagena last year canada giya.

    Ado thanks mcn 😍😍❤️

    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
    Australia

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)
    කන්ටෑක්ට් ඒකකින් ආපු ඔෆර් ඒකක්

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
    මුලින් දවසට පැය තුන ගානෙ වැඩකලා මාස දෙකක්. ඊට පස්සෙ පර්මනන්ට්

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
    දන්නෑ

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
    ලංකාවෙ ටයිම් වැඩ කරන්නෙ 9-5:30

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
    12යි. ඔ්න්නං තව කියල ගත්තෑකි

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
    මුකුත් නෑ වෙන

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?
    USD වලින් ලැබෙන්නෙ.

    ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
    දන්නෑ. තිබ්බත් යන්න අදහසක් නෑ. මගෙ ලෑන්ඩ්ස් තියනවා ඒ්වත් බලාගන්න ඒපැයි
    Salary කොහොමද මචං ? උබේ පොසිෂන් එක experience එහෙම කොහොමද ?
    ------ Post added on Feb 17, 2022 at 5:07 PM

    all depending on company and country

    1. UK,middle east, canada, australia

    2. job postings

    3. very long. most contract basis

    4. highly dependent

    5. depending on country and project. some does not require to work at a specific time. if team is from different countries have to work and get back on an agreed timeframe

    6. depends. amuthuwen leave oni da? kohomat gedara ne. leave noda wada karanawa kiala rata athe trip yana un nisa tama godak kela wela tienne oportunities

    7.depends

    8. depends. SE nam loku pawathmak na. project evara unama evarai. nothing permanent

    Thanks mcn ❤️
    ------ Post added on Feb 17, 2022 at 5:08 PM
     
    • Like
    Reactions: Cypress
  • Jul 6, 2012
    10,697
    2,922
    113
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    USA

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)

    Linkedin

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    Contractor gaththe bn, dn 3 years wenawa role eke

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    Ne e gana denne ne. But mata dn 4.5-5 years wage experience. Mehe average ATL kenek ganna gana wage 2x wage set wenawa.

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    0430 or 0530 AM onwards depending on DST times, I am on support so working for an aussie shift

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    Unlimited (Meke thiyenne ona tharamak ganna pluwan, no pay but ekata team members la agree wenna ona, which is something that usually happens)

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    Ewa nam mkt hambune ne, just the pay with the rate.

    But the best thing is it's not as stressful as jobs in Sri lanka. Mehe un ruukada ganata dala tyenne employees la wa

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?

    USD enne, company ekama fully remote bn so no chance, but dn overconfidence ekak tyenawa, pennoth pata gala job ekak hyaganna puluwan kiyala
     

    wca

    Well-known member
  • Nov 14, 2017
    2,949
    5,290
    113
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
    USA

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)
    කන්ටෑක්ට් ඒකකින් ආපු ඔෆර් ඒකක්

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
    No

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
    දන්නෑ මම බලන්නේ o365, AWS & end user Support

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
    Est time 8.30 to 5.30

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
    ඒ රටේ holidays

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
    මුකුත් නෑ වෙන

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?
    USD වලින් ලැබෙන්නෙ.
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    Salary කොහොමද මචං ? උබේ පොසිෂන් එක experience එහෙම කොහොමද ?
    ------ Post added on Feb 17, 2022 at 5:07 PM

    Wordpress Development කරන්නෙ. දැං කම්පනි ඒකට ජොයින් වෙලා අවුරුදු හතරක් වෙනව.
    Experience pure php 2 years, Joomla 4 years, wordpress 6 years. okkoma 12 years
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    Man danna ekek ohoma kala.

    1. Canada

    2. Mehe hitiye a company eke subsidiary ekaka. Eken direct u apply kala parent company ekata.

    3. Eka danne na

    4. U kale o365. Ehe ekekta dena ganata wada adui. But 2017di u 350,000+ ganak gatta.

    5. Canadian time.

    6. Danne na.

    7. Insurance ehema nam danne na. Laptop, monitor ehema mehen gatta u. Fiber connection ekatat companyen gewwa. 1 parak canada giya. 2 parak uwa USA yawwa Las Vegas wala MGM Grand casino eke o365 project ekakta. 1 month htya ehe.

    8. Salary CAD walin gatte. Uta annual increment hambuna lkr 50,000 withara. Passe u work permit dagena last year canada giya.

    See, there are plenty of opportunities and benefits if someone do IT related job in SL. Otherwise life goes backwards.
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට

    USA

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)

    Linkedin

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?

    Contractor gaththe bn, dn 3 years wenawa role eke

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?

    Ne e gana denne ne. But mata dn 4.5-5 years wage experience. Mehe average ATL kenek ganna gana wage 2x wage set wenawa.

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?

    0430 or 0530 AM onwards depending on DST times, I am on support so working for an aussie shift

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?

    Unlimited (Meke thiyenne ona tharamak ganna pluwan, no pay but ekata team members la agree wenna ona, which is something that usually happens)

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)

    Ewa nam mkt hambune ne, just the pay with the rate.

    But the best thing is it's not as stressful as jobs in Sri lanka. Mehe un ruukada ganata dala tyenne employees la wa

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?

    USD enne, company ekama fully remote bn so no chance, but dn overconfidence ekak tyenawa, pennoth pata gala job ekak hyaganna puluwan kiyala
    Thanks mcn 😍❤️
     

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
    USA

    2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)
    කන්ටෑක්ට් ඒකකින් ආපු ඔෆර් ඒකක්

    3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
    No

    4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
    දන්නෑ මම බලන්නේ o365, AWS & end user Support

    5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
    Est time 8.30 to 5.30

    6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
    ඒ රටේ holidays

    7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
    මුකුත් නෑ වෙන

    8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද?
    USD වලින් ලැබෙන්නෙ.
    Thanks mcn 😍❤️
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    වැදල කියන්නම් පිටරට ඒවට ඇප්ලයි කලාට කමක් නැ. රටේ නම නම් කන්න එපා. :no::no:

    දැනටමත් ලංකාවේ ඉන්ඩස්ට්‍රි එකේ අවුලක් තියෙනවා. මමත් ප්‍රයිවට් ඩිග්‍රි කරපු එකෙක්. ඒත් දැන් කොල්ලයි බල්ලයි ඔක්කොම සොට්ටයා ඉන්ජිනියර් වෙලා. අපේ උන්ට ඔය ඉන්ජිනියර් කෑල්ලයි සැලරි එකයි තමා. තමන්ගේ ස්කිල් එක හදාගන්නේ නැ සමහරඋන්.

    පිටරට දාලා කෙලකරන්න නම් එපා. ස්කිල් තියෙන එකෙක්ටවත් ආයේ එන්ටර් වෙන්න අමාරුයි
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,396
    1
    101,280
    113
    34
    Kalutara
    ඉතින් බොලා මෙහෙ ඉඳන් වැඩ කරද්දී උන් එහෙ ඉඳන් තෝ වැඩ කරනවද නැද්ද කියල මොනිටර් කරන්නේ කොහොමෙයි?
    කන්න බොන්න බොක දාන්න යන්න එහෙම යද්දී නැගිටලා යනවැයි?
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    ඉතින් බොලා මෙහෙ ඉඳන් වැඩ කරද්දී උන් එහෙ ඉඳන් තෝ වැඩ කරනවද නැද්ද කියල මොනිටර් කරන්නේ කොහොමෙයි?
    කන්න බොන්න බොක දාන්න යන්න එහෙම යද්දී නැගිටලා යනවැයි?
    යකෝ හිරගෙදරක නෙමේ වැඩ කරන්නේ. වැඩේ කරන්න ඕන හරියට.. එච්චරයි
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,396
    1
    101,280
    113
    34
    Kalutara
    යකෝ හිරගෙදරක නෙමේ වැඩ කරන්නේ. වැඩේ කරන්න ඕන හරියට.. එච්චරයි
    ඉතින් අර කියල තියෙන්නේ 9-5.30 වැඩ කරනවා කියලා. ඉතින් එක උන් බලන්නේ කොහොමද?
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,525
    8,894
    113
    ඉතින් බොලා මෙහෙ ඉඳන් වැඩ කරද්දී උන් එහෙ ඉඳන් තෝ වැඩ කරනවද නැද්ද කියල මොනිටර් කරන්නේ කොහොමෙයි?
    කන්න බොන්න බොක දාන්න යන්න එහෙම යද්දී නැගිටලා යනවැයි?
    excuse me teacher, may I go to the toilet කියලා චැට් එකේ දානවා.