ලංකාවෙ ඉදන් රිමෝට් permenent IT ජොබ් කරන එකෙක් ඉන්නවනං මේ විස්තර ටික කියහන්කො
1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)
3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
1.වැඩකරන කම්පැනිය තියන රට
2.ජොබ් එක හොයාගත්තෙ කොහොමද ?(Linkedin, job site, personal contacts..etc)
3.Probation period එක කොච්චරද permenent process එක කොහොමද?
4.Software Engineer (2 years experience) කෙනෙක්ට හම්බෙන avarage සැලරි එක කීයක් වගේ වෙයිද? ඒ රටේ Engineer එනෙක්ට දෙන ගානම වගේ ගෙවනවද?
5.Working Hours කොහොමද ? ඒ රටේ වෙලාවල් වලට ශිෆ්ට් එකටද වැඩ කරන්න ඕන නැත්තං flexibleද?work life balance ගැන හිතනවද කම්පැනි එක?
6.Leaves කීයක් වගේ හම්බෙනවද (casual,annual,sick), Sri lankan public holidays, holidays විදිහට ගන්න පුලුවන්ද? නැත්තං ඒ රටේ holidays ද හම්බවෙන්නෙ?
7.Othrt benifits මොනවද? (Insurance / bonus etc)
8.Salary එක ඩොලර්ස් වලින් ගන්න පුලුවන්ද? ඒ රටට ගිහින් PR අරන් දිගටම එහෙ ඉදන් වැඩ කරන්න චාන්ස් සෙට් වෙන්න possibility එකක් තියනවද?
