අඩු කුලේ අපිට ඕවා තමයි නේද බන්Hutch 100GB - Rs. 900
Meka hema sim ekakatama na. Hebei godak ewata thiyenava.
අඩු කුලේ අපිට ඕවා තමයි නේද බන්Hutch 100GB - Rs. 900
Meka hema sim ekakatama na. Hebei godak ewata thiyenava.
Aniva. Dialog eken kelinma Hutch ekata basse.අඩු කුලේ අපිට ඕවා තමයි නේද බන්
awrudu 10 kata wada parana hutch, etisalat sim 2k thiyanawa.. 2kema hodata wiyadam karala thiyanawa data wala CCTV application ekak nisa..Hutch 100GB - Rs. 900
Meka hema sim ekakatama na. Hebei godak ewata thiyenava.
ehema ekak na ban. mama oya offer eka athi kiyala hithan last year August wage SIM 2k gaththa. oka thibune na. eeta passe use kale na. Last December idan oya packages tika daala thibba. mama karapu ekama de Hutch app eke hemadaama ena free offers collect karapu eka vitharai.awrudu 10 kata wada parana hutch, etisalat sim 2k thiyanawa.. 2kema hodata wiyadam karala thiyanawa data wala CCTV application ekak nisa..
habai oya 2tama kisima honda data offer ekak enne naha..
mama hithane hutch karayo already data walata wiyadam karana customers lata offer denne naha,
offer thibboth witharak active karana, offer naththan reload wath nokarana unwa thiya ganna unta witharai offer denne..
dan oya sim 2tama rupiyalak wath danne naha, mobitel walata maru una..
මට නම් හම්බ වුනේ දිගටම මාසේට 1000 ගානේ රීලෝඩ් කරපු ක්ලික් ඇප් වලට පාවිච්චි කරපු සිම් එකටehema ekak na ban. mama oya offer eka athi kiyala hithan last year August wage SIM 2k gaththa. oka thibune na. eeta passe use kale na. Last December idan oya packages tika daala thibba. mama karapu ekama de Hutch app eke hemadaama ena free offers collect karapu eka vitharai.
Edit: umba kiyapu ekama thamai maath kiyala thiyenne. hebei Cliq 4G vitharak digatama use karapu kenektath avilla thibba.
මේ පැකේජ් එක කෝටිටි 6 නේද හාමුදුරුවනේ...හේයි, පින්සිරි මහත්තයා විඩියෝ කෝල් ගද්දි මම මේ පැකේජ්1 තමයි දාගන්නෙ,
උඹලත් දාගනිල්ලා, හැබැයි එක දෙයක් මතක තියගනිල්ලා ඉහෙගන කන්න එපා..
එතකොට මේකත් නවත්තලා දාවි..
කොහොම ද activate කරන්නේ?Mobitel 2620 LKR package - 60GB valid for 1 year anytime
Can be done through the Mobitel Selfcare app or via that USSD thing. This is a standard package machan. https://www.mobitel.lk/60gbකොහොම ද activate කරන්නේ?