ලංකාවේ දැනට අපිට Use කරන්න පුලුවන් ලාබම Data packages මොනවද ????

raman2

Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,100
    113
    Hutch 100GB - Rs. 900
    Meka hema sim ekakatama na. Hebei godak ewata thiyenava.
    awrudu 10 kata wada parana hutch, etisalat sim 2k thiyanawa.. 2kema hodata wiyadam karala thiyanawa data wala CCTV application ekak nisa..
    habai oya 2tama kisima honda data offer ekak enne naha..

    mama hithane hutch karayo already data walata wiyadam karana customers lata offer denne naha,

    offer thibboth witharak active karana, offer naththan reload wath nokarana unwa thiya ganna unta witharai offer denne..
    dan oya sim 2tama rupiyalak wath danne naha, mobitel walata maru una..
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,853
    2,686
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    awrudu 10 kata wada parana hutch, etisalat sim 2k thiyanawa.. 2kema hodata wiyadam karala thiyanawa data wala CCTV application ekak nisa..
    habai oya 2tama kisima honda data offer ekak enne naha..

    mama hithane hutch karayo already data walata wiyadam karana customers lata offer denne naha,

    offer thibboth witharak active karana, offer naththan reload wath nokarana unwa thiya ganna unta witharai offer denne..
    dan oya sim 2tama rupiyalak wath danne naha, mobitel walata maru una..
    ehema ekak na ban. mama oya offer eka athi kiyala hithan last year August wage SIM 2k gaththa. oka thibune na. eeta passe use kale na. Last December idan oya packages tika daala thibba. mama karapu ekama de Hutch app eke hemadaama ena free offers collect karapu eka vitharai.

    Edit: umba kiyapu ekama thamai maath kiyala thiyenne. hebei Cliq 4G vitharak digatama use karapu kenektath avilla thibba.
     

    Dr.Amdan

    Well-known member
  • Sep 26, 2015
    26,412
    1
    28,507
    113
    ehema ekak na ban. mama oya offer eka athi kiyala hithan last year August wage SIM 2k gaththa. oka thibune na. eeta passe use kale na. Last December idan oya packages tika daala thibba. mama karapu ekama de Hutch app eke hemadaama ena free offers collect karapu eka vitharai.

    Edit: umba kiyapu ekama thamai maath kiyala thiyenne. hebei Cliq 4G vitharak digatama use karapu kenektath avilla thibba.
    මට නම් හම්බ වුනේ දිගටම මාසේට 1000 ගානේ රීලෝඩ් කරපු ක්ලික් ඇප් වලට පාවිච්චි කරපු සිම් එකට
     
    • Like
    Reactions: senewimala1988

    nalin0001

    Well-known member
  • Jun 12, 2014
    20,275
    34,929
    113
    එහෙම ලාබම කීලා එකක් නෑ පුතාලා. උඹලා ඉන්න පැත්තට හොඳට සිග්නල් තියෙන සිම් එකක් ගනිල්ලා. නැත්තං ඉතිං මොන ලාභ පැක් එක දාගත්තත් ස්ලෝ කිය කිය හූල්ලන්න වෙයි.
     
    • Like
    Reactions: mykiriala

    jackpolkichcha

    Well-known member
  • Jun 26, 2015
    2,321
    2,925
    113
    Dialog Work & Learn use කරා කළින්.
    • Social Media (Facebook, Instagram, Snapchat, Twitter, Pinterest, Weibo etc)
    • Streaming Media (Netflix, iflix, Amazon Prime, Zee5, other identifiable Movie Streaming apps/services)
    • Tik Tok
    • Movie Downloading Sites (E.g. Torrent & other identifiable movie downloading links)
    • Identifiable Adult content
    • Identifiable Online Gaming
    • Tunnelling / Vpn

    • ( මේවා blocked. ඒත්VPN එකක් use කරලා ඔය ඕනෙම site එකකට access කරන්න පුළුවන්.)




    දැන්නම් Hutch Rs.900/= 100GB package එක use කරන්නෙ. (Limits මොකුත් නෑ. ඒත් ඒ package එක activate කරන්න පුළුවන් selfcare app එකේ ඒ package එක පෙන්නන SIM වලට විතරයි.
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    හේයි, පින්සිරි මහත්තයා විඩියෝ කෝල් ගද්දි මම මේ පැකේජ්1 තමයි දාගන්නෙ,
    උඹලත් දාගනිල්ලා, හැබැයි එක දෙයක් මතක තියගනිල්ලා ඉහෙගන කන්න එපා..
    එතකොට මේකත් නවත්තලා දාවි..
    මේ පැකේජ් එක කෝටිටි 6 නේද හාමුදුරුවනේ...