ලංකාවේ මුස්ලිම් සිහිනය සැබෑ වේ....

Mujaahid

Member
May 30, 2010
268
30
0
ක්‍රිකට් ටීම් එකටත් තම්බි ඔලුවක් ඔබ්බල. උම්බල දැක්කෙ නැද්ද? උඩ පැනගෙන ආව මැච් එක දින්නම කොනකපාලයෙක්. කෝකටත් පිරිස් දැනුවත් කරන්න.
:angry:
 

Mujaahid

Member
May 30, 2010
268
30
0
ගසාලි ඇතුලු නපුන්සකයන්ගේ වීර ක්‍රියා:D:lol:
 

Attachments

  • untitled.JPG
    untitled.JPG
    22.1 KB · Views: 88

කාඩ රජා

Active member
  • Apr 23, 2010
    624
    32
    28
    ලංකාවේ රගන්න ආවොත් ඉතින් කොන නෙමේ ඒහෙම්පිටින්ම කපල දානවා....
    මුන් සින්හලයෝ ගැන හරියට දන්නේ නෑ...
     
    • Like
    Reactions: sanzilla jackcat

    MuslimLankan

    Member
    Nov 25, 2008
    6,319
    697
    0
    ෂාරියා නීතිය තුල පහත දෙය අඩන්ගු වේ.

    1. ජිහාඩය හෙවත් මුස්ලිම් නොවන්නන් ක්‍රමානුකූලව මර්ධනය කිරීම. විනාශ කිරීම.බදු පැනවීම.

    2. ඳඩුවම් ලෙස, බෙල්ල තෙක් වලලා මැරෙන තුරු ගල් ගැසීම. අත් පා කපා ඉවත් කිරීම, ප්‍රසිද්ධියේ කස පහර ගැසීම, පලි ගැනීමේ ක්‍රම, ගෞරවය වෙනුවෙන් ස්ත්‍රීන් ඝාතනය, ප්‍රසිද්ධියේ උල තැබීම, ප්‍රසිද්ධියේ වරදකරුගෙ බෙල්ල ඉතා සෙමින් වෙන් වෙන තෙක් කපා දැමීම, ක්‍රේන් වැනි උපකරණ භාවිතයෙන් ප්‍රසිද්ධියේ එල්ලා මැරීම, සියල්ල රැස් වී ඇති තැන බිම හොවා හිසට වෙඩි තබා වරදකරු ඝාතනය යන මේවා ස්වල්පයක් පමණි.

    kalabala wenna epa sahodarawarune! mujahid kiyana sahodaraya elakiri forum eke jaathiwadaya awussala swayang vindanaya labana pudgalayek. meya kiyana vidihe beli kapana jaathiye shariya neethiyak mehe daanne naha. eka eka jaathiye shariya neethi me loke thiyenawa. lankawe daanna hadana shariya neethiya meya kiyana tharam darunu jaathiye neethiyak newei. eka therum ganna balanna.

    note:- lankawe shariya neethiya sinhala bouddha sahodarayanta balapaanne naha. eka balapaanne muslim warunta witharai. :):):):)
     
    Last edited:

    Mozilla

    Well-known member
  • එහෙමද උඹ හිතන් ඉන්නේ, සිංහලයෝ නැගිටපු දවසට උබේ ඔය දැනට කොන නැති භාණ්ඩේ ඉතුරු ටිකත් කැපිලම යයි පුතේ.පරිස්සමින් හොඳේ :angry::angry::angry::angry:

    patta talk eka..aniwa machan rep++
     

    helo256

    Member
    Oct 7, 2010
    2,093
    71
    0
    kalabala wenna epa sahodarawarune! mujahid kiyana sahodaraya elakiri forum eke jaathiwadaya awussala swayang vindanaya labana pudgalayek. meya kiyana vidihe beli kapana jaathiye shariya neethiyak mehe daanne naha. eka eka jaathiye shariya neethi me loke thiyenawa. lankawe daana hadana shariya neethiya meya kiyana tharam darunu jaathiye neethiyak newei. eka therum ganna balanna.

    den umba kiyannee shariya neethiya hondai kiyalada?
     

    ccivo123

    Banned
    Oct 19, 2010
    81
    5
    0
    කාඩ රජා;8715738 said:
    ලංකාවේ රගන්න ආවොත් ඉතින් කොන නෙමේ ඒහෙම්පිටින්ම කපල දානවා....
    මුන් සින්හලයෝ ගැන හරියට දන්නේ නෑ...

    ammapa aththa :yes::yes::yes:
     

    rajith84

    Well-known member
  • May 25, 2008
    3,000
    385
    83
    මෙතන ෂරියා නීතියක් නැ.. මුස්ලිම් විවාහ සහ දික්කසාද පිළිබද පොඩි උසාවියක් විතරයි. (කලින් ගෙවල් වල තිබුනේ, දැන් එක විදිමත්ව, විමධ්‍ය ගත කරන්නයි යන්නේ.)
    මේක අලුත් දෙයක් නෙවෙයි, අවුරුදු ගානක ඉදන් තියෙන එකක්.
    අනිත් එක ෂරිය නිතිය තිබුන කියල ,එක බලපාන්නේ මුස්ලිම් යට විතරයිනේ, අනිත් ය මොකටද බය වෙලා ක ගහන්නේ..


    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=171


    ”එන්න අප අඩවියට එහි අප අපගේ අදහස් විශ්වාසයන් බෙදා ගනිමු ඒ සදහා මේ තැන විවෘත වේදිකාවක් කරගනිමු. මෙය යහමග සොයන අඩවියයි. මෙහි මිත්‍යාවන්ට, අන්ධභක්තියට හෝ පදනම් විරහිත පාරම්පරික සම්ප්‍රදායන්ට ඉඩ නැත. ඇත්තේ අවංකකම, විවෘතකම හා බුද්ධිය මත පදනම් ව කරනු ලබන අලංකාර තර්ක විතර්ක පමණි.”


    යාලුව මං අහන්න කැමතියි ඔයාගෙන් මුස්ලිම් රටවල් කීයක අ​ෙනක් අයට වෙන නීතියක් පවත්වාගෙන යනවද කියල (අද හෙට ​සව්දි අරාබියෙදි හිසගසා දාන්න යන රිසානාට එහෙම නම් බේරෙන්න පුලුවන් ) ලංකාව කියන බෞද්ධ රටේ මුස්ලිම් වේවා දෙමළ වේවා ඕනෑම ආගමක් අදහන අයට ජීවත් වෙන්න පුලුවන් වෙලා තියෙන්නෙ බෞද්ධ ආගමිකයන් තුල තියෙන අනෙක් ආගම් වලට ගරැ කිරීමේ පුරැද්ද නිසා (​සව්දි අරාබියට වෙසක් කාඩ් එකක්වත් යවන්න බැරි බව ඔයා දන්නවද??) නමුත් ඕනැම රටක අපි ජීවත්වෙද්දි ජාතියට හා ඒ රටේ සංස්කෘතියට ගරැකරන්න ඕනෙ මහ ජාතිවය් හෝ ආගමේ මූලික හරයන්ට විරැද්ධව ගියොත් එතන නිකන්ම ගැටුමක් ඈතිවෙනව
     
    • Like
    Reactions: sanzilla jackcat

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    Sharia Neethiya Geynne Muslim Ayata Non Muslimlata newei..
    Ai A'kata oya baya welaa? :lol:
    අරාබි කාරයො වගේ නෙවෙයි යකෝ අපි... ශරීයා බබා හුකුන් එහේ තියා ගනින්... කාට උනත් මෙහෙ බෑ...:angry::angry::angry:
     

    butter cake

    Member
    Sep 29, 2010
    111
    8
    0
    ශරි‍යා නිති‍ය ක්‍රි‍යාම්ත්මක කරන්න තැබු මුලික පි‍යවරක් වෙන්න පුලුවන් ශරි‍යා නිති‍ය ඉතාම සහසික දඩුවම් ක්‍රම‍යක්.. විඩි‍යො බලුවොත් තෙරෙවි කාටත්...
    මහින්ද බටහිර රටවල් වලට (බොරුවට හරි) සද්දෙ දැම්මට ඉන්දි‍යාවට සහ අරාබිරටවල් ව්ලට කොන්ද නමනවා. මෙක අරාබි රටකින් ආපු බලපැමක් මත කරපුදෙ‍යක්ද දන්නෙ නැහැ....



    සැලකි‍ය‍යුතු මුස්ලිම් ව්‍යාපරික‍යන් පිරිසක් මහින්ද සමග එකතුවි ඉන්නවා. සමහරුන් මහින්දගෙ චන්ද ව්‍යාපාර‍යට මුදල් වි‍යදම් කලා. නාමල්ටත් එහෙම‍යි. නාමල්ගෙ බැසිල්ගෙ චන්ද ව්‍යාපාර‍වලදි අත දිග ඇර වි‍යදම්කරපු මුස්ලිම් ව්‍යාපාරිකන් සැහෙන සිටි‍යා. හැබැ‍යි එහෙම උදව් කරන්නෙ මුලිකවම වරා‍යෙන් ගෙන්වන භාණ්ඩ සම්බන්ද‍යෙන් කෙරෙන අ‍යතා බදු සහන ලබාගැන්මෙ අරමුනින් සහ අනෙකුත් ව්‍යාපාර සම්බන්ද‍යෙන් ඵල ප්‍ර‍යොජන ලබා ගැනිමට තමා. මෙ වගෙ දෙ‍යකට ඔවුන්ගෙ බලපැමක් ති‍යෙනවද නැද්ද කි‍යලා කි‍යන්න අමාරු‍යි.
     
    • Like
    Reactions: sanzilla jackcat

    Punisher!

    Member
    Sep 25, 2010
    27
    2
    0
    kalabala wenna epa sahodarawarune! mujahid kiyana sahodaraya elakiri forum eke jaathiwadaya awussala swayang vindanaya labana pudgalayek. meya kiyana vidihe beli kapana jaathiye shariya neethiyak mehe daanne naha. eka eka jaathiye shariya neethi me loke thiyenawa. lankawe daanna hadana shariya neethiya meya kiyana tharam darunu jaathiye neethiyak newei. eka therum ganna balanna.

    note:- lankawe shariya neethiya sinhala bouddha sahodarayanta balapaanne naha. eka balapaanne muslim warunta witharai. :):):):)
    ay ban me nodanna putthalmonta kiyanna yanna owwa :lol::lol: munta methana kaegahanna witharai danna wena kisisma magulak naha,aduma tharame pansil paha dannaewath naha.munta gedara karanna wadak naha ,job ekak karanne naha,iskole yanneth naha,paarawal wala awidinawa chater wela.poya dawasakatawath pansal yanne nathy ewun enawa menathana apita ugannna:P:P tenson kure la naki wela nisa dan jokersla hoyanawalu sinhala movies walata mun hodai ewwata nam.:lol:thamange aagama hariyata adahanwanam mun mokatada anunge kalisam asse ebenne :baffled::lol::lol::lol::lol::(