මේවට උල්පන්දම් දෙන සිංහලයින් ගෙත් කොන කපල දාන්න ඕනෙ![]()
මචන් ඕවට උදව් කරන සිංහල උන්ගේ කොන නෙමෙයි අගින් කපන්න ඕන උන් වගේ තව එවුන් ඉපදෙන එක නවත්වන්න
aniwa oya keri wesige puthalage beli kapannama thamai ona. meka sinhala minissu inna ratak wena ponnayanta meke edak neවරෙල්ලකො එක බල්ලෙක් හරි බෙලි කපන්න...
ෂාරියා නීතිය තුල පහත දෙය අඩන්ගු වේ.1. ජිහාඩය හෙවත් මුස්ලිම් නොවන්නන් ක්රමානුකූලව මර්ධනය කිරීම. විනාශ කිරීම.බදු පැනවීම.
2. ඳඩුවම් ලෙස, බෙල්ල තෙක් වලලා මැරෙන තුරු ගල් ගැසීම. අත් පා කපා ඉවත් කිරීම, ප්රසිද්ධියේ කස පහර ගැසීම, පලි ගැනීමේ ක්රම, ගෞරවය වෙනුවෙන් ස්ත්රීන් ඝාතනය, ප්රසිද්ධියේ උල තැබීම, ප්රසිද්ධියේ වරදකරුගෙ බෙල්ල ඉතා සෙමින් වෙන් වෙන තෙක් කපා දැමීම, ක්රේන් වැනි උපකරණ භාවිතයෙන් ප්රසිද්ධියේ එල්ලා මැරීම, සියල්ල රැස් වී ඇති තැන බිම හොවා හිසට වෙඩි තබා වරදකරු ඝාතනය යන මේවා ස්වල්පයක් පමණි.




එහෙමද උඹ හිතන් ඉන්නේ, සිංහලයෝ නැගිටපු දවසට උබේ ඔය දැනට කොන නැති භාණ්ඩේ ඉතුරු ටිකත් කැපිලම යයි පුතේ.පරිස්සමින් හොඳේ
kalabala wenna epa sahodarawarune! mujahid kiyana sahodaraya elakiri forum eke jaathiwadaya awussala swayang vindanaya labana pudgalayek. meya kiyana vidihe beli kapana jaathiye shariya neethiyak mehe daanne naha. eka eka jaathiye shariya neethi me loke thiyenawa. lankawe daana hadana shariya neethiya meya kiyana tharam darunu jaathiye neethiyak newei. eka therum ganna balanna.
කාඩ රජා;8715738 said:ලංකාවේ රගන්න ආවොත් ඉතින් කොන නෙමේ ඒහෙම්පිටින්ම කපල දානවා....
මුන් සින්හලයෝ ගැන හරියට දන්නේ නෑ...



මෙතන ෂරියා නීතියක් නැ.. මුස්ලිම් විවාහ සහ දික්කසාද පිළිබද පොඩි උසාවියක් විතරයි. (කලින් ගෙවල් වල තිබුනේ, දැන් එක විදිමත්ව, විමධ්ය ගත කරන්නයි යන්නේ.)
මේක අලුත් දෙයක් නෙවෙයි, අවුරුදු ගානක ඉදන් තියෙන එකක්.
අනිත් එක ෂරිය නිතිය තිබුන කියල ,එක බලපාන්නේ මුස්ලිම් යට විතරයිනේ, අනිත් ය මොකටද බය වෙලා ක ගහන්නේ..
http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=171
”එන්න අප අඩවියට එහි අප අපගේ අදහස් විශ්වාසයන් බෙදා ගනිමු ඒ සදහා මේ තැන විවෘත වේදිකාවක් කරගනිමු. මෙය යහමග සොයන අඩවියයි. මෙහි මිත්යාවන්ට, අන්ධභක්තියට හෝ පදනම් විරහිත පාරම්පරික සම්ප්රදායන්ට ඉඩ නැත. ඇත්තේ අවංකකම, විවෘතකම හා බුද්ධිය මත පදනම් ව කරනු ලබන අලංකාර තර්ක විතර්ක පමණි.”
අරාබි කාරයො වගේ නෙවෙයි යකෝ අපි... ශරීයා බබා හුකුන් එහේ තියා ගනින්... කාට උනත් මෙහෙ බෑ...Sharia Neethiya Geynne Muslim Ayata Non Muslimlata newei..
Ai A'kata oya baya welaa?![]()



ay ban me nodanna putthalmonta kiyanna yanna owwakalabala wenna epa sahodarawarune! mujahid kiyana sahodaraya elakiri forum eke jaathiwadaya awussala swayang vindanaya labana pudgalayek. meya kiyana vidihe beli kapana jaathiye shariya neethiyak mehe daanne naha. eka eka jaathiye shariya neethi me loke thiyenawa. lankawe daanna hadana shariya neethiya meya kiyana tharam darunu jaathiye neethiyak newei. eka therum ganna balanna.
note:- lankawe shariya neethiya sinhala bouddha sahodarayanta balapaanne naha. eka balapaanne muslim warunta witharai.

munta methana kaegahanna witharai danna wena kisisma magulak naha,aduma tharame pansil paha dannaewath naha.munta gedara karanna wadak naha ,job ekak karanne naha,iskole yanneth naha,paarawal wala awidinawa chater wela.poya dawasakatawath pansal yanne nathy ewun enawa menathana apita ugannna
tenson kure la naki wela nisa dan jokersla hoyanawalu sinhala movies walata mun hodai ewwata nam.
thamange aagama hariyata adahanwanam mun mokatada anunge kalisam asse ebenne 





ko ban lankawe ekkenek wath nahane meke?? ubata olamandeda? nathnam wassta henayak wath wadilada?මෙන්න මේකුන්ගේ දඩුවම්...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

