ලක්ෂ 100 තට්ටු දෙකේ හදපු ගෙයක් ගන්න එක හොදද?

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    කටුනායක මීගමුව පැත්ත ගැන මොකෝ හිතන්නෙ... හයි වේ එක නිසා කොලඹට වැඩි වෙන දුර තේරෙන්නෙ නෑ.. මීට වඩා නිස්කලංක ගාන අඩු ඉඩමක් හොයාගන්න පුලුවන් වෙයි


    ඇත්තම තමයි..මට ඒ පැත්ත ගැන නිකමට වත්
    ඔලුවට ආවේ නැහැ.. කඳාන පැත්තෙන් උනත්
    ඒ ගාණට ඇති තමයි...
     

    HypermaD

    Member
    Feb 8, 2015
    1,178
    115
    0
    31
    Marawila
    ඇත්තම තමයි..මට ඒ පැත්ත ගැන නිකමට වත්
    ඔලුවට ආවේ නැහැ.. කඳාන පැත්තෙන් උනත්
    ඒ ගාණට ඇති තමයි...

    අපේ පැත්තත් මරැ ඉතින්...:) ටිකක් දුරයි.. හැබැයි කඩුවෙල ඉඳන් එද්දි මම මෙහෙන් ආවොත් මම එකටම කොලඹ :P
     

    navodwickra

    Well-known member
  • Jan 17, 2007
    11,427
    2,142
    113
    Leeds, UK
    අපි දන්න එකක් කිව්වා ඌ ගෙයක් ගත්තාළු කොටි 4 යි ලු රුපියල් වලින්
    ඌට පාරම්පරික උරුම දේපළ තියෙනවා ලංකාවෙ. එව්වා විකුණලා ගන්න ඇති.

    Mortgage :lol:
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    aduwata idan hoyaddi facilities tikak passata dapan machn ...

    mam inne rajagiriye... facility ithin kiyanna awashaya neh ne:baffled::baffled: perch ekak yanne 18-20 atara ganan walata..

    eeth mee peththe tiyena kalaba kaari gathiya mata set wenne neh bn.. tikak nidahas peththakata yanna inne mee idan wikunala hari..ammalawa kemathi kara ganna eka amarui.. panadure peththa beluwa.. facilities ekka price eka sadaranai wage.. kurusa handiya awata yanne 1.30laks wage perch eka.. chuttak athulata wenna wage thawa aduilu..

    hadapu gewal ganna epa bn.. godak gewal sell wenne upset tiyena nisa .. wasthu upset tiyena ewa set wenna puluwan.. ehema nettam bala widyata badu dala hadana ewa set wenawa.. hema deekama replicas bn... eka nisa tiles,wood wage ewata hodata bala badu dala hadanna puluwan ... tile uba galola balannada rocell da lanka tiles mokakda kiyala ... :rofl::rofl: wood walatath ehema thama... dan paint jathi tiyeanwa adala liye pata ganna puluwan ... moko uba mannekin paludu karala balannada ...:P

    thama ubage thaththa hodata duwala penala weda karanna puluwan kenek nam idamak aran thaththata deepan monitor karanna baslawa ... daily yanna wenawa ithin eyata... ehema danna puluwan kenek innawa nam geyak hadana eka karanna puluwan.. ubata nitharama alert eke inna deyak neh.. nettam bassla marsi weda karanwa bn... bothal gahanna cementi kotta wikunana un innawa...
     

    Barry Allen

    Member
    Oct 15, 2016
    2,855
    139
    0
    Central City
    බස් තියෙනවා.කොළඹට යන්න ගියාම පැය 2 කට වඩා යනවා.

    pissuda bn.oya ganata wada aduwen hadaganna puluwan

    යනවා මචන්..පොඩ්ඩක් බලපන් දැන් ඉඩම ගණන්.. PP එක 05ක් වෙනවා සමහර තැන වල..8pp වලටම 40යි...ලක්ෂ 95කින් තට්ටු දෙකේ ගෙයක් හදන්න බැනේ..(අනික 135 කිව්වට අඩු කරනවා ඇතිනේ)
     

    Barry Allen

    Member
    Oct 15, 2016
    2,855
    139
    0
    Central City
    aduwata idan hoyaddi facilities tikak passata dapan machn ...

    mam inne rajagiriye... facility ithin kiyanna awashaya neh ne:baffled::baffled: perch ekak yanne 18-20 atara ganan walata..

    eeth mee peththe tiyena kalaba kaari gathiya mata set wenne neh bn.. tikak nidahas peththakata yanna inne mee idan wikunala hari..ammalawa kemathi kara ganna eka amarui.. panadure peththa beluwa.. facilities ekka price eka sadaranai wage.. kurusa handiya awata yanne 1.30laks wage perch eka.. chuttak athulata wenna wage thawa aduilu..

    hadapu gewal ganna epa bn.. godak gewal sell wenne upset tiyena nisa .. wasthu upset tiyena ewa set wenna puluwan.. ehema nettam bala widyata badu dala hadana ewa set wenawa.. hema deekama replicas bn... eka nisa tiles,wood wage ewata hodata bala badu dala hadanna puluwan ... tile uba galola balannada rocell da lanka tiles mokakda kiyala ... :rofl::rofl: wood walatath ehema thama... dan paint jathi tiyeanwa adala liye pata ganna puluwan ... moko uba mannekin paludu karala balannada ...:P

    thama ubage thaththa hodata duwala penala weda karanna puluwan kenek nam idamak aran thaththata deepan monitor karanna baslawa ... daily yanna wenawa ithin eyata... ehema danna puluwan kenek innawa nam geyak hadana eka karanna puluwan.. ubata nitharama alert eke inna deyak neh.. nettam bassla marsi weda karanwa bn... bothal gahanna cementi kotta wikunana un innawa...

    ඔව් බන් කියපු ඒවා ඇත්ත..පානදුරේ හොරණ පාර..බණ්ඩාරගම පාරේ නම් ඉඩම් තාම අඩුයි..ලොකු ඉඩම් තියෙන්නෙත්..

    හදපු ගෙවල් විකුණන අවුලක් නිසා තමයි ගොඩක් වෙලාවට..මන් මේ බැලුව ඒවා නම් කෙලින්ම sell කරන අදහසින් හදපුවා :baffled:
    ඔය කියපු සින් ටික තියෙනවා කියලා අහපු අය කිව්වා..තව ස්ලැබ් එකේ දානවලු 6mm කබ්බි 10mm දාන්න ඕන තැනට :oo:

    මට එහෙම ඉඩමට යන්න නම් වෙලාව තියෙනවා බන්...බාස්ලා නම් කියලා වැඩක් නැහැ තනිකරම හොරු..අනික වැඩ බැනේ..plan එකේ තියෙන ඒවා හදන්න බැහැ කියනවා :baffled:

    ඉතින් හැදුවට පස්සේ ගෙයි ලස්සන නැනේ..එහෙම උනා දන්නා කෙනෙක්ට :dull:
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    Samaharu gewal hodata hadala (Architect kenekge plan ekakata) migrate wena aya innawa e wage geyak balala ganin.

    Umbata hari umbe lagama relation kenekta hari ge hadana eka monitor karanna beri nan gewal hadanna yanna epa. Basla ekka weda karanna amarui
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    ඔව් බන් කියපු ඒවා ඇත්ත..පානදුරේ හොරණ පාර..බණ්ඩාරගම පාරේ නම් ඉඩම් තාම අඩුයි..ලොකු ඉඩම් තියෙන්නෙත්..

    හදපු ගෙවල් විකුණන අවුලක් නිසා තමයි ගොඩක් වෙලාවට..මන් මේ බැලුව ඒවා නම් කෙලින්ම sell කරන අදහසින් හදපුවා :baffled:
    ඔය කියපු සින් ටික තියෙනවා කියලා අහපු අය කිව්වා..තව ස්ලැබ් එකේ දානවලු 6mm කබ්බි 10mm දාන්න ඕන තැනට :oo:

    මට එහෙම ඉඩමට යන්න නම් වෙලාව තියෙනවා බන්...බාස්ලා නම් කියලා වැඩක් නැහැ තනිකරම හොරු..අනික වැඩ බැනේ..plan එකේ තියෙන ඒවා හදන්න බැහැ කියනවා :baffled:

    ඉතින් හැදුවට පස්සේ ගෙයි ලස්සන නැනේ..එහෙම උනා දන්නා කෙනෙක්ට :dull:

    ubata yanna wela tibila wedak machn... yanwa enawa nemei ude idan hawas wenakan kenek inna ona ethana ... ehema kenek dala hadapu koi geda awul wela tiyenne kiyala uba hoyala balapan...:rolleyes::rolleyes: hariyata porndu wechcha dawasata gannath puluwan... ethana inna kenata weda therenawa nam thawath hodai.. notherunath awulak neh pot eke innai ona baslata penna.. thattawa mee wedeta pattal karanna puluwan nam hodai.. netam wedimal sure nedhe kenek hari ..

    kambi witharak nemei machn.. godak bala weda karanne... cement adu karala hadanawa.. tie beem danne neh udatai bimatai dekatama ..block gal wala low quality eka dala badinawa,bath room wala fittings tiyenawa bn low quality and high quality tile walata wehena nisa hoyannath beh ne oya wage un dannawa karanna ona dewal ... mang nam kiyanne geyak aluthin hadanna kiyala... samahara plan adina buwala innwa machn step eken step ekata saha randomly site eka visit karana.. anna ehema ekek lawwa plan eka anda ganna puluwan nam wada hodai.. basla bull gahaddi aru benala hadnawa...
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    mama ge hadanna patan gatte 2015 august wala wage ate tibbe lax 60 wage
    ge hadala iwara una 2016 april wenakota
    ituru une dewani tattuwe civilin gahana witarai

    lak 80 yankota hariyata haduwot tattu deke geyak complete karana puluwan plan eke pena widihata lassanata
    hadapu gewal ganna epa hitapan ai ge wikunnae kiyala ochara hoda nam
    ekko ea patte value eka bahinawa , ekko ge bala badu dala hadala, ekko gedara yadenne na

    mama ge haduwet siddamulle
    siddamulla mattegoda honnantara kituwen 2 lax wenakota perch ekak hoya ganna bari wena ekak na podak hoyala baluwot

    tamnata kiyala geyak tiyena eke tiyena value eka kiyala wadak na machan
    kanna bonna nati unat watila inna puluwan marenakan hari hitata sanaseemai

    mama nam ubata kiyane idamak aran hoda welawak balala wade patan ganin deiyane kiyala
     

    chika009

    Well-known member
  • Jan 3, 2011
    5,554
    392
    83
    earth
    machan geyak hadana eka thamai hondama de
    mokada wikunanna hadana un hariyata owa hadanne na. baala badu daala hadanne
    uba ge ganne godak kal inna balagena ehema gedaraka passe kaleka repairs awama ewatath hena ganak yanawa
    ubatath epa wei
    owa mona widiyta hadalada kawda danne
    mamath hewwa geyak passe atharala danma
    dan mama geyak hadanna inne
    idamak hoyagannath lesi na hamadema balanna epai
    good luck
     

    Barry Allen

    Member
    Oct 15, 2016
    2,855
    139
    0
    Central City
    තැන්ක්ස් මචන්

    mama ge hadanna patan gatte 2015 august wala wage ate tibbe lax 60 wage
    ge hadala iwara una 2016 april wenakota
    ituru une dewani tattuwe civilin gahana witarai

    lak 80 yankota hariyata haduwot tattu deke geyak complete karana puluwan plan eke pena widihata lassanata
    hadapu gewal ganna epa hitapan ai ge wikunnae kiyala ochara hoda nam
    ekko ea patte value eka bahinawa , ekko ge bala badu dala hadala, ekko gedara yadenne na

    mama ge haduwet siddamulle
    siddamulla mattegoda honnantara kituwen 2 lax wenakota perch ekak hoya ganna bari wena ekak na podak hoyala baluwot

    tamnata kiyala geyak tiyena eke tiyena value eka kiyala wadak na machan
    kanna bonna nati unat watila inna puluwan marenakan hari hitata sanaseemai

    mama nam ubata kiyane idamak aran hoda welawak balala wade patan ganin deiyane kiyala

    අඩෝ සිද්දමුල්ලේ හරිය මන් දන්නවා..ඔය හරියේ ඉඩමක් බලන්න අවා..කුබුරු දෙකක් මැදින් කන්ද උඩට පාරක් තියෙනවා..school එකක් කන්ද උඩට වෙන්න තියෙනවා...අරවින්ද කියලා ලෝයර් මහත්මයෙක් හිටියා..දැන් මතක නැනේ 255 හැරුන තැනට කියපු නම :baffled: 2.75 හරි 3.00 වගේ කිව්වා බන්

    උබට හොද සුවර්ද 80 ගෙයක් ගහන් පුළුවන් කියලා :nerd: මට එවපන්කෝ බන් උබ plan ඇන්ද කෙනාගේ විස්තර..වෙලාවක එන්නම් ගේ බලන්නම්..ඔතනින් මන් යනවා මාසෙකට සැරයක් වගේ ;)

    මචන් පොඩි හදිස්සියක් ලක්ෂ 20 විතර ගන්න තියේද ළඟ .. :oo:
    :P

    lol yako maget yaluwek innawa uba wage

    apita salli labuna kiyala dana gata gaman u call karala salli illanawa achara diyan mechara diyan kiyala :lol::lol:
    යකෝ නය වෙලා ගෙයක් ගන්න හදන මගෙන් මු ඉල්ලනවා :lol:
     

    Barry Allen

    Member
    Oct 15, 2016
    2,855
    139
    0
    Central City
    machan geyak hadana eka thamai hondama de
    mokada wikunanna hadana un hariyata owa hadanne na. baala badu daala hadanne
    uba ge ganne godak kal inna balagena ehema gedaraka passe kaleka repairs awama ewatath hena ganak yanawa
    ubatath epa wei
    owa mona widiyta hadalada kawda danne
    mamath hewwa geyak passe atharala danma
    dan mama geyak hadanna inne
    idamak hoyagannath lesi na hamadema balanna epai
    good luck

    මාත් මේ ගෙයක් හෙව්වේ බන් හදන්න ගියාම කරදරේ නිසා..අනික දැන් මන් මාස 04ක් වගේ ඉඩම් බැලුවා...සෙට් වෙන එකයි අහු උනේ..එක 3.50 කිව්වා..ඒ වෙලාවේ සල්ලි තිබ්බේ නැහැ :baffled: එකෙත් පචස් ගාන කැඩෙන විදිය අවුල්..

    එකක් බලන් ගියා කාර් එක හරවන් එන්න තැනක් නැහැ..පුදුම දුකක් වින්දේ..අයිමත් පිටි පස්සටම අවා.. එහෙම වෙලත් 4.50 කිව්වා..

    කැස්බෑව උසාවියට පොඩ්ඩක් එහා එකක් බලන්න ගියා 4.00 කිව්වා පරණ ගෙයක් තියෙනවා,බලනකොට වේලක් ගොඩ කරලා :growl:

    මන් බලන්න ගිය හැම එකේම මොනවා හරි අප්සෙට් එකක් තියෙනවයි :(:sorry:
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    තැන්ක්ස් මචන්



    අඩෝ සිද්දමුල්ලේ හරිය මන් දන්නවා..ඔය හරියේ ඉඩමක් බලන්න අවා..කුබුරු දෙකක් මැදින් කන්ද උඩට පාරක් තියෙනවා..school එකක් කන්ද උඩට වෙන්න තියෙනවා...අරවින්ද කියලා ලෝයර් මහත්මයෙක් හිටියා..දැන් මතක නැනේ 255 හැරුන තැනට කියපු නම :baffled: 2.75 හරි 3.00 වගේ කිව්වා බන්

    උබට හොද සුවර්ද 80 ගෙයක් ගහන් පුළුවන් කියලා :nerd: මට එවපන්කෝ බන් උබ plan ඇන්ද කෙනාගේ විස්තර..වෙලාවක එන්නම් ගේ බලන්නම්..ඔතනින් මන් යනවා මාසෙකට සැරයක් වගේ ;)


    :P


    යකෝ නය වෙලා ගෙයක් ගන්න හදන මගෙන් මු ඉල්ලනවා :lol:


    siddmulle hariye pare aine nam amarui bun oya ganan walata ganna
    pare aine 4 and 5 yanne
    api inne podak atulata wenne 600m wage atule pare idan
    ea hariyet yanne 2 or 3 wage dan
    habai honnatrara hariyen nam ganna puluwan mama danna widihata ubata

    hariyata geyak gahanwa nam 80 goda yana puluwan machan
    mata total 65 or 70 yanakota me tika okoma complete kala 98% wage
    ubata 80 yanakota aniwa wada tika lasanata iwara karala garden ekat hada gana puluwan
    wiswasayak tiyagena wadeta bahapan

    apita nam geyak hadanawa arena wena option ekak tibune na
    api wadata giyama ape gedara ituru wenne ganu dennek witarai
    ge haduwe ea golonwa laga tiyala mage loku ammala

    bass la apitwa hora wada nokalemat na ewa nam itin normal dewal

    issela hodata plan eka ada ganna ita pase hoda nakatak balanna
    hariyata piritak kiyala hamuduruwo gennala wade patan ganna aniwa goda yanawa