ලක්ෂ 14-17 අතර හොද කාර් එකක් ගන්න help එකක්...

Jack_Sparrow

Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Macha me Mitsubishi wala indian ekak enawalu neda:angry: samahara ewage potheth thiyenne Japan kiyalalu but badu indian assemble or something Fu*K:angry:
    '
    mama hariyata danne na, alutin ena Mirage eka ganada danne na oya kiyanne :P

    anyway e kale apu CS2 Lancer nam Japan :) ewa hoyala balanna puluwan :) Cedia ekanam malaysian or thai , mata sure naha
     

    misty9051

    Active member
  • Jul 25, 2011
    403
    60
    28
    Sudan
    bump BJ5p hoday but BJ3p nam fuel karanne na anith eka 1300 nisa nikan madi wage :)

    මම බැලුවේ 1300 එකක් තමයි මචන්, එත් මොකක්ද මේ තෙල් කරන්නේ නෑ කියන කතාව? 1.3 නිසා 1.5 වලට වඩා හොදට තෙල් කරන්න ඕන නේද?
     

    Sun_Boy

    Well-known member
  • Jul 6, 2009
    13,623
    1,012
    113
    ගම්පහ
    මම බැලුවේ 1300 එකක් තමයි මචන්, එත් මොකක්ද මේ තෙල් කරන්නේ නෑ කියන කතාව? 1.3 නිසා 1.5 වලට වඩා හොදට තෙල් කරන්න ඕන නේද?
    Engine capacity adu wunai kiyala thel karanne na machan...wahane loku nisa ookata 1300cc poddak madi wage..A/C dala 4 denek ehema yaddi load eka wadi ne..eeka nisa power eka madi..eekai 1.5 eka hondayi kiyanne...BJ3P kiyanne 1300cc eka..BJ5P kiyanne ooke 1500cc eka..eeka nisa BJ5P ekak balanna..2000-2001 wage condition honda ekak ganna puluwan 15-16 athara..J number ekak wage...:):)
     

    sylar**

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    mazda wage aran nam duk widinna epa. parts ehema patta ganan. hoyagannath naha. gannawa nam toyota hari nissan ekak ganin. nissan fb15 eka ehema nam hodata petrol karanawa. indian jarawa gannath epa keeyata dunnath.
     

    vmsgamer

    Well-known member
  • Jul 16, 2010
    3,706
    503
    113
    මම බැලුවේ 1300 එකක් තමයි මචන්, එත් මොකක්ද මේ තෙල් කරන්නේ නෑ කියන කතාව? 1.3 නිසා 1.5 වලට වඩා හොදට තෙල් කරන්න ඕන නේද?
    car eke weight eka wedinum podi engine ekak thiyala thibuna kiyala fuel karan ne,allion eke 1.5 ekata wada fuel karanawa 1.8 engine eke :)
     
    Last edited:

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    mazda wage aran nam duk widinna epa. parts ehema patta ganan. hoyagannath naha. gannawa nam toyota hari nissan ekak ganin. nissan fb15 eka ehema nam hodata petrol karanawa. indian jarawa gannath epa keeyata dunnath.

    ubata kauda kivve..ehema ekak ne mchn..example ekak dipan balanna...man oya jathi dekenma wahana use karala tiyenawa..mazda parts ona taram tiyenawa,anika nissan wala parts demmama aye masa 3 wage kedenawa mazda ekaka demmama demma tamai aye kaden ne lesiyen...price eke mata nan difference ekak ne.uba parts ganan adui kiyanne nissan walata enawa 3rd quality parts ewa dapu gaman kadenawa..mazda walata enne genuine mazda or genuine malaysia parts ewa orginalma tamai.anika nissan taram aduwen petrol karana wena japan vahana ne..man use karapu wahana wala nissan tamai aduwenma petrol kare...
     

    chathumalchandrasiri

    Junior member
  • Sep 23, 2010
    77
    11
    8
    මම බැලුවේ 1300 එකක් තමයි මචන්, එත් මොකක්ද මේ තෙල් කරන්නේ නෑ කියන කතාව? 1.3 නිසා 1.5 වලට වඩා හොදට තෙල් කරන්න ඕන නේද?

    ehema ne machan... aniwa 1.3 ekata wada 1.5 eka thel karanwa wadii.. petrol engine wala adinna thiyena barata sapekshawa engine eke capacity eka madi nam loweth thel karanne... bj 5p e wagema case ekak thama carina ti myroad 1.5, 1.8 eketh thiyenne... eketh 1.8 eka thama thel karanawa wadii ban
     

    DKC

    Well-known member
  • Jan 18, 2011
    1,960
    86
    48
    weliyata bara gama
    ubata kauda kivve..ehema ekak ne mchn..example ekak dipan balanna...man oya jathi dekenma wahana use karala tiyenawa..mazda parts ona taram tiyenawa,anika nissan wala parts demmama aye masa 3 wage kedenawa mazda ekaka demmama demma tamai aye kaden ne lesiyen...price eke mata nan difference ekak ne.uba parts ganan adui kiyanne nissan walata enawa 3rd quality parts ewa dapu gaman kadenawa..mazda walata enne genuine mazda or genuine malaysia parts ewa orginalma tamai.anika nissan taram aduwen petrol karana wena japan vahana ne..man use karapu wahana wala nissan tamai aduwenma petrol kare...


    :yes::yes::yes::yes::yes::yes: