mage Budget 1th okama thamai
mamath Mazda Bj5p Prado light 1k hari Ek3 1k hari hoyanawa
kata hari hoda 1k set unoth matath kiyanna
mamath Mazda Bj5p Prado light 1k hari Ek3 1k hari hoyanawa
kata hari hoda 1k set unoth matath kiyanna


හැමතැනින්ම Mazda BJ5P ඒක ගැන +point එනවා. Mazda parts එහෙම කොහොමද ලංකාවේ?
Mazda BJ5 hoda car ekak
e wagema mitshubishi Cedia/Lancer CS2 ekath hodai machan![]()
samahara ewage potheth thiyenne Japan kiyalalu but badu indian assemble or something Fu*K
'Macha me Mitsubishi wala indian ekak enawalu nedasamahara ewage potheth thiyenne Japan kiyalalu but badu indian assemble or something Fu*K
![]()

ewa hoyala balanna puluwan
Cedia ekanam malaysian or thai , mata sure nahamaruti 800ekakata palayang. sook waahane


bump BJ5p hoday but BJ3p nam fuel karanne na anith eka 1300 nisa nikan madi wage![]()
oya 17 n ganna puluwan ekak aduwata aran eeka wikunapan 18 ta
eeken thawa ekak aran eeka deepan 19 ta
eeken aayi 20
21
22
23
24
ganin 121 ekak



Engine capacity adu wunai kiyala thel karanne na machan...wahane loku nisa ookata 1300cc poddak madi wage..A/C dala 4 denek ehema yaddi load eka wadi ne..eeka nisa power eka madi..eekai 1.5 eka hondayi kiyanne...BJ3P kiyanne 1300cc eka..BJ5P kiyanne ooke 1500cc eka..eeka nisa BJ5P ekak balanna..2000-2001 wage condition honda ekak ganna puluwan 15-16 athara..J number ekak wage...මම බැලුවේ 1300 එකක් තමයි මචන්, එත් මොකක්ද මේ තෙල් කරන්නේ නෑ කියන කතාව? 1.3 නිසා 1.5 වලට වඩා හොදට තෙල් කරන්න ඕන නේද?


car eke weight eka wedinum podi engine ekak thiyala thibuna kiyala fuel karan ne,allion eke 1.5 ekata wada fuel karanawa 1.8 engine ekeමම බැලුවේ 1300 එකක් තමයි මචන්, එත් මොකක්ද මේ තෙල් කරන්නේ නෑ කියන කතාව? 1.3 නිසා 1.5 වලට වඩා හොදට තෙල් කරන්න ඕන නේද?

mazda wage aran nam duk widinna epa. parts ehema patta ganan. hoyagannath naha. gannawa nam toyota hari nissan ekak ganin. nissan fb15 eka ehema nam hodata petrol karanawa. indian jarawa gannath epa keeyata dunnath.
මම බැලුවේ 1300 එකක් තමයි මචන්, එත් මොකක්ද මේ තෙල් කරන්නේ නෑ කියන කතාව? 1.3 නිසා 1.5 වලට වඩා හොදට තෙල් කරන්න ඕන නේද?
ubata kauda kivve..ehema ekak ne mchn..example ekak dipan balanna...man oya jathi dekenma wahana use karala tiyenawa..mazda parts ona taram tiyenawa,anika nissan wala parts demmama aye masa 3 wage kedenawa mazda ekaka demmama demma tamai aye kaden ne lesiyen...price eke mata nan difference ekak ne.uba parts ganan adui kiyanne nissan walata enawa 3rd quality parts ewa dapu gaman kadenawa..mazda walata enne genuine mazda or genuine malaysia parts ewa orginalma tamai.anika nissan taram aduwen petrol karana wena japan vahana ne..man use karapu wahana wala nissan tamai aduwenma petrol kare...





