ලක්ෂ 14-17 අතර හොද කාර් එකක් ගන්න help එකක්...

speedmalli

Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,615
    17,700
    113
    Auckland
    machan oya hamoma ganna ganna kiyana model set eka nam loweth gewennama duwala thiyenne dan.
    specially 110 corolla, FB14, soluna cars 3 mewa ganna kalin 100% sure karan ganna

    better choices are,

    mazda familiar 1500
    nissan pulser 1500
    nissan presea 1500

    mewath balanna, manual nam aniwa petrol 11-15 wada oya cars 3ma :yes:

    i have a nissan presea manual, yesterday I went to colombo from kandy and it has done around 16km/l afterall. :D