machan oya hamoma ganna ganna kiyana model set eka nam loweth gewennama duwala thiyenne dan.
specially 110 corolla, FB14, soluna cars 3 mewa ganna kalin 100% sure karan ganna
better choices are,
mazda familiar 1500
nissan pulser 1500
nissan presea 1500
mewath balanna, manual nam aniwa petrol 11-15 wada oya cars 3ma
i have a nissan presea manual, yesterday I went to colombo from kandy and it has done around 16km/l afterall.
