හිහි... හොඳට බලල දියං මචං..බඳින එකනං බඳින්නත් ඕනෙ හොඳද..
![]()
mama enna da bandapu eka lihanna?


හිහි... හොඳට බලල දියං මචං..බඳින එකනං බඳින්නත් ඕනෙ හොඳද..
![]()


තාම බැන්දෙ නෑ බං.. ෆවුසි ලොක්කා කියනවනෙ මොකද්ද කොස්සක් තියෙනවා කියලා..mama enna da bandapu eka lihanna?

තාම බැන්දෙ නෑ බං.. ෆවුසි ලොක්කා කියනවනෙ මොකද්ද කොස්සක් තියෙනවා කියලා..![]()
කුම්භය්ට බුද ටිකක් අසුභයි.බුධ 22 වුනාම ටිකක් පරිස්සම් වෙන්ඩ ඕනේ බුධ මහ දශා , අතුරු දශා ,බදාද දවස,බුධ හෝරාවThnkz a lot bro for ur kind reply...dhanu machan
txMr.Pawusi doing a great job here...cheers...![]()
සිකුරු ටිකක් දුර්වල වෙලා තියෙන්නෙ කුජ 7 ඉද්දි.කෙල්ලෙක් ඉන්නව නම් කෙල්ලගේ එකත් එවල තියෙපන්.හෙට බලමුතාම බැන්දෙ නෑ බං.. ෆවුසි ලොක්කා කියනවනෙ මොකද්ද කොස්සක් තියෙනවා කියලා..![]()
860127: හවස 4.30; මගේ රස්සාව ගැනත් මඳක් සළකා බලනු මැනවි..සිකුරු ටිකක් දුර්වල වෙලා තියෙන්නෙ කුජ 7 ඉද්දි.කෙල්ලෙක් ඉන්නව නම් කෙල්ලගේ එකත් එවල තියෙපන්.හෙට බලමු

eka balanne kohomada? star eke mona page ekada?ඕකේ ශනි කේතු ඉන්න අංශක දෙක මොනවද?
porondam wala nogalapeem nam godai.. eka nam echchara worry wenna deyak na. eth kiyanna kanagaatui.. ubala dennata bahuma doshayak thiyenawa. e wage kendara dekak wiwahayata anumatha nokarami.860127: හවස 4.30; මගේ රස්සාව ගැනත් මඳක් සළකා බලනු මැනවි..![]()
kila balannasamahara wita idalak dei pawusi ayya
![]()




මොනවද බං මේ ඇගේ හිරිගඬු පිපෙන කතා..porondam wala nogalapeem nam godai.. eka nam echchara worry wenna deyak na. eth kiyanna kanagaatui.. ubala dennata bahuma doshayak thiyenawa. e wage kendara dekak wiwahayata anumatha nokarami.
wedi wisthara pawusiya kiyai
මොකද්ද මේ බහුම දෝස අටමගල...porondam wala nogalapeem nam godai.. eka nam echchara worry wenna deyak na. eth kiyanna kanagaatui.. ubala dennata bahuma doshayak thiyenawa. e wage kendara dekak wiwahayata anumatha nokarami.
wedi wisthara pawusiya kiyai



