ලන්කාවේ තනු කොපි කිරීමේ කලාව.....

Hitcha

Banned
Jun 19, 2010
45
17
0
ෆෙක් අයිඩි කියන්නෙ යකො ඔරිගිනල් ප්‍රොෆයිල් එකට අමතරව හදන ප්‍රොෆයිල් වලට.

සින්දු හදන එකා කියන්නෙ නෑ නේ කොපි කරන්න එපා කියලා.

එපා කියද්දි කොපි කරොත් තමා වෑරදි.


උබයි මමයි දන්න ආතල්.

ඔරිගිනල් එකෙන් එන්න කොන්ද නෑති පො*නයා.


සිංදුවක් කියන්නේ පේමන්ට් එකේ තියාගෙන ගොඩක් පහයි එකක් දහයයි කියාගෙන විකුණන එකක් නෙවේ බන්. තෝ වගේ උළමෙක්ට ඒක තේරෙන්නේ නැති එක ගැන පුදුමෙකුත් නෑ....

උඹට පුදුම කැහිල්ලක් තියනවා නේද අයි. ඩී ගැන. උඹ ඔච්චර පොර නම්, උඹේ ඇඩ්‍රස් එක මට දීපං. ඊට පස්සේ හොඳට නාල එහෙම හක පුරෝගෙන හිටපන්, මම රියල් අයි. ඩී එකෙන් උඹ්ලගේ ගෙදර ඇවිත්, පිරෙන්න ඇරලා යන්නම්.
අනික උඹ ඉතින් මට වඩා ආතල් ගැන දන්නවා ඇති, මොකද උඹ රට වටේටම දෙන එකානේ.

ආවා මෙතන මට කියවන්න, කිරි හොම්බි
.
 
Last edited:

kosandpol

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    45,329
    1,492
    113
    a what?

    anyway while watching goodfellas i came across the original english version of some well known sinhala song :rofl:
    this :
    27668_1181952657.jpg


    What Sinhala song ?
     

    suranga84

    Well-known member
  • Nov 20, 2006
    20,029
    1,654
    113
    EBUWE...
    සඳ මිතුරි කියන්නේ කොපියක් නෙමෙයි.ටැමිල් එකේ මියුසික් කරලා තියෙන්නෙත් රාජ් ම තමයි. ඒ ගැන ගොඩක් උන් දන්නවා.ඒ වගේම මේක රී-පෝස්ට්
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    සිංදුවක් කියන්නේ පේමන්ට් එකේ තියාගෙන ගොඩක් පහයි එකක් දහයයි කියාගෙන විකුණන එකක් නෙවේ බන්. තෝ වගේ උළමෙක්ට ඒක තේරෙන්නේ නැති එක ගැන පුදුමෙකුත් නෑ....

    උඹට පුදුම කැහිල්ලක් තියනවා නේද අයි. ඩී ගැන. උඹ ඔච්චර පොර නම්, උඹේ ඇඩ්‍රස් එක මට දීපං. ඊට පස්සේ හොඳට නාල එහෙම හක පුරෝගෙන හිටපන්, මම රියල් අයි. ඩී එකෙන් උඹ්ලගේ ගෙදර ඇවිත්, පිරෙන්න ඇරලා යන්නම්.
    අනික උඹ ඉතින් මට වඩා ආතල් ගැන දන්නවා ඇති, මොකද උඹ රට වටේටම දෙන එකානේ.

    ආවා මෙතන මට කියවන්න, කිරි හොම්බි
    .


    ow.mage polla ratema inna athal kellanta denawa athal eka ganna kiyala.

    koheda ethin ubalata polu.

    ubalata thiyenne hila ne.

    paw ban.


    thawath ubala wage p dial ekka mama katha karanne nehe.
    ubala wage ayata mama anukampa karanawa.
     

    Hitcha

    Banned
    Jun 19, 2010
    45
    17
    0
    ow.mage polla ratema inna athal kellanta denawa athal eka ganna kiyala.

    koheda ethin ubalata polu.

    ubalata thiyenne hila ne.

    paw ban.


    thawath ubala wage p dial ekka mama katha karanne nehe.
    ubala wage ayata mama anukampa karanawa.


    පක නැති උඹලා වගේ උන් පොල්ලක් වත් ඒ වෙනුවට තියාගෙන ඉන්න එක ගැන මම අවංකවම සතුටු වෙනවා. සිරා මචං. උඹ මාර ක්‍රියේටිව්. උඹ හරි. අපිට මොකටද පොලු ?. උපතින්ම හොඳ එකක් ලැබිලා තියනවා. වෙන මොනවත්ම උඹට කරන්න නැත්නම් පුක හරි කමක් නෑ විකුණලා ජීවත් වෙයන්, අපි වැරැද්දක් කියන්නේ නෑ.

    උඹේ ඇඩ්‍රස් එක මට දීලා, අර මං ඉස්සෙල්ලා කිව්වා වගේ ලෑස්ති වෙලා හිටියොත් නම්, මට පුළුවන් ඇවිත් උඹට අනුකම්පා කරලා යන්න.
    හොඳින් ජීවත්වෙයන් King රම්බෝ.
     

    gihand4r

    Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    ay oka witarada! sanda mithuri ekath copiyak ne!


    *****
    sada mithuri mokenda copy kare???????

    eka original eka tamil ekak. kare Raj. Raj ta sinahala versn eka kraganna une wela tma Kasun ta kiyala a meldy ektma sinhala kragatte. eka copy1k neme..

    anika BnS la Iraj la copy krna hatiyata Kasun ge sindu lassanai hari