ලන්කාවේ තනු කොපි කිරීමේ කලාව.....

gihand4r

Well-known member
  • Oct 29, 2007
    13,583
    3,997
    113
    Lanka
    Sanda mithurith Tamil song ekaka copyak. :P


    ***********
    sandamithuri pora copy karapu ekak neme. tamil eka karapu Raj kiyana porata sinahala vrsn eka krgnna une wela Kasunta kiyla kra gatta. eka Raj ma kiwwa tv progrm wala bcz godak ewun eka copy kiyala kiyana nisa
     

    conqureshadow

    Well-known member
  • Mar 8, 2010
    2,084
    235
    63
    bns ,sachith peries lage hit una godak songs hindi meledies ne

    govi geethaya chinnamma chilkamma http://www.youtube.com/watch?v=iDeIbwbFAao

    srilanka matha bns http://www.youtube.com/watch?v=TImOBenn3XY video 1kth copy

    gedi pitin nethy unath codes hema song ekema wage hindi songs walin gaththa ewa dala mehe music karanne awlak ne eth porawal wage katha karanne ar rahmanlatath eha giya aya wage ekai allanethy case eka nihathamaniwa copy kalanam e widiyata shape eke inna one
     

    silentsahan

    Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    පුත්තලම් බූරැවෝ...උඹ වගේ සින්තටික් විදිහට හිතන උන් තමා කිසිම විලි ලැජ්ජාවක් නැතුව අනිත් උන්ගේ ඒවා කොපි කරලා පොරවෙන්න යන්නේ.

    තනුවක් කියන්නේ වීදි ගණිකාවක් වගේ කියලා පොදු දෙයක් කියලා කියන්නේ කොහොමද මැට්ටෝ ?. නිර්මාණකරැවෙක් නිර්මාණයක් කරන්න යොදන්නේ ඔහුගේ/ඇයගේ හැකියාව. ඒ නිර්මාණය නෛතික නොවුනත් නිසඟ අයිතියක් නිර්මාණකරැවාට හිමිවෙනවා. උඹ කොහොමද ඒක නෑ කියන්නේ.

    කවුරැහරි කියනවානම් මගේ ගෑණිත් එක්ක ඕනෙ එකෙක් ඇවිත් නිදාගනින් මට ප්‍රශ්ණයක් නෑ කියලා, එහෙනම් එහෙම කරන එක එකක්.නැතුව හොඳට ඇදිලා යන පවුල් ඇතුලට රිංගන්න, ඒක සාධාරණීකරනය කරන එක එකක්.


    බූරැ සිමෝ...උඹලා ඉතින් දන්නේ ෆේක් ID ගගා කෑගහන්න විතරයි. උඹට බනින්න තමයි මම ෆේක් එකකින් ආවේ. :lol::lol::lol:
    මොකක්ද බන් ෆේක් ID කියන්නේ?. ඇයි උඹලා ඉන්නේ රියල් අයි. ඩී වලින්ද ?. උඹගේ උප්පැන්නේ තියෙන්නේ ඔය නමද ?. උඹ ඇත්තටමත් ඔය උඹේ avatar එකේ ඉන්නවා වගේ ඔටු කුදේ හැදිච්ච හිපාටුවෙක්ද ?.
    කට රින වුනාම ෆේක් අයි. ඩී. :lol: :lol:

    උබ දන්නේ ඉතින් ඕපන් සෝස් විතරනේ. මනුස්සයෝ ඕපන් සෝස් එකක් කොහොමද උබ කලා නිර්මානයකට සම කරන්නේ?. ඕපන් සෝස් තියෙන්නේ ඒ විදිහට නොමිලේ ගන්න තමයි. අමාරැවෙන් සිංදුවක් හදන මිනිහත් ඒ විදිහට කියනවද " ඕනෙ එකෙක් මේ සිංදුවට ඕනෙ දෙයක් කරපල්ලා කියලා " ?. එහෙම කියනවා නම් කියන්නේ අතට පොඩි ගතමන්ට් එකක් ඒකෙනුත් සෙට් කරගන්න බලන හාල් පාරැවෝ. උඹලා වගේ රියල් ID කියාගෙන ලදරැ ආතල් ගන්න එවුන්ට ඕව තේරෙන්නේ නෑ

    සිංදුවක් කියන්නේ පේමන්ට් එකේ තියාගෙන ගොඩක් පහයි එකක් දහයයි කියාගෙන විකුණන එකක් නෙවේ බන්. තෝ වගේ උළමෙක්ට ඒක තේරෙන්නේ නැති එක ගැන පුදුමෙකුත් නෑ....

    උඹට පුදුම කැහිල්ලක් තියනවා නේද අයි. ඩී ගැන. උඹ ඔච්චර පොර නම්, උඹේ ඇඩ්‍රස් එක මට දීපං. ඊට පස්සේ හොඳට නාල එහෙම හක පුරෝගෙන හිටපන්, මම රියල් අයි. ඩී එකෙන් උඹ්ලගේ ගෙදර ඇවිත්, පිරෙන්න ඇරලා යන්නම්.
    අනික උඹ ඉතින් මට වඩා ආතල් ගැන දන්නවා ඇති, මොකද උඹ රට වටේටම දෙන එකානේ.

    ආවා මෙතන මට කියවන්න, කිරි හොම්බි
    .

    පක නැති උඹලා වගේ උන් පොල්ලක් වත් ඒ වෙනුවට තියාගෙන ඉන්න එක ගැන මම අවංකවම සතුටු වෙනවා. සිරා මචං. උඹ මාර ක්‍රියේටිව්. උඹ හරි. අපිට මොකටද පොලු ?. උපතින්ම හොඳ එකක් ලැබිලා තියනවා. වෙන මොනවත්ම උඹට කරන්න නැත්නම් පුක හරි කමක් නෑ විකුණලා ජීවත් වෙයන්, අපි වැරැද්දක් කියන්නේ නෑ.

    උඹේ ඇඩ්‍රස් එක මට දීලා, අර මං ඉස්සෙල්ලා කිව්වා වගේ ලෑස්ති වෙලා හිටියොත් නම්, මට පුළුවන් ඇවිත් උඹට අනුකම්පා කරලා යන්න.
    හොඳින් ජීවත්වෙයන් King රම්බෝ.
    :lol:
     
    Last edited: