Questions ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල්

dilan_randika

Well-known member
  • Feb 18, 2015
    4,153
    4,147
    113
    දැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
    බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?

    ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,091
    1
    58,416
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    දැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
    බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?

    ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
    මිනිස්සු මෙහෙම හිතන්නෙ ඇයි කියල මට හිතාගන්න බෑනෙ
    Chris Think GIF by NETFLIX
     
    • Like
    Reactions: wawula

    NEMISIS

    Well-known member
  • Nov 13, 2013
    11,410
    19,589
    113
    Colombo
    PAYE Tax uth adu wenawada fren?
    ඒව කියන්න බෑ
    ගවමන්ට් වැඩ කරන අයගෙ විතරක් paye අඩු කරලා ප්‍රයිවෙට් වැඩ කරන අයෙගෙ paye වැඩි කරන්න වගේ යනවද දන්නෙත් නැහැ. :P
     
    Last edited:
    • Sad
    Reactions: Jack_Sparrow

    Bounty_Hunter

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    3,417
    5,783
    113
    දැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
    බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?

    ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
    ehema wenne neh
    pre crisis price+ dollar fluctuation + market change = price
    kalin rs200 nam
    200+120 (dollar eke wediwima) + <>10%= 340+++---
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඒව කියන්න බෑ
    ගවමන්ට් වැඩ කරන අයගෙ විතරක් payee අඩු කරලා ප්‍රයිවෙට් වැඩ කරන අයෙගෙ payee වැඩි කරන්න වගේ යනවද දන්නෙත් නැහැ. :P

    ehenam itin kolli api giya kiyala wena kohe hari dismiss wenna oni
    nattam remote job yanna oni
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    zormiGT.png

    2048 තමයි ඔක්කොම හරියනව කියන්නෙ....
    ඒක තමයි ටාගට් එකත් ඒක....
     
    • Haha
    Reactions: wqe123