දැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?
ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?
ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
එයි එයිදැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?
ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
මිනිස්සු මෙහෙම හිතන්නෙ ඇයි කියල මට හිතාගන්න බෑනෙදැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?
ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
$ ekat normal weida?දැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?
ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
තව ටැක්ස් ගහන්න කියල IMF කියන අස්සෙ ඇයි මෙහෙම කරන්නෙ?දැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම්
open economy should be back kiyala thamai kiyawuneතව ටැක්ස් ගහන්න කියල IMF කියන අස්සෙ ඇයි මෙහෙම කරන්නෙ?
Open economy does not mean tax reduction at all.open economy should be back kiyala thamai kiyawune
ඒව කියන්න බෑPAYE Tax uth adu wenawada fren?

ehema wenne nehදැන් ලබන මාසේ දිහාට tax නෝමල් කරනවානම් (වාහන හැර )
බඩු ඉස්සර තිබුන price එකටම එයි නේද ?
ඉවසල ඉන්න එක හොදද ? මෝඩද ?
ඒව කියන්න බෑ
ගවමන්ට් වැඩ කරන අයගෙ විතරක් payee අඩු කරලා ප්රයිවෙට් වැඩ කරන අයෙගෙ payee වැඩි කරන්න වගේ යනවද දන්නෙත් නැහැ.![]()