ලව් කරන්නෙ නැතිව ගහන්නෙ කොහොමද?

ThadiPollenCepaDenawa

Well-known member
  • Apr 11, 2025
    2,821
    5,085
    113
    පයියාගල
    සිංගල් කෙල්ලෙක් ඉන්නව ලස්සනයි
    මං එක්ක හැමදේම කියනව, මං casual sex ගැන ඇහුවම කියනව කරන දෙයක් BF එක්ක විතරලු
    මෙයාගෙන් යාලෝවෙන්න ඇහුවොත් මට කමති වෙනව ශුවර්
    ඒත් මං ලව් කරන්න කැමති නෑ බං. බොරුවට ලව් කියල රවට්ටල හුකල අතාරිනත් කැමති නෑ බං කැරි වැඩක්නෙ ඒක.
    කියපන්කො කමයක්
     

    Bimmer

    Well-known member
  • Dec 27, 2023
    2,198
    3,166
    113
    Maybe try taking her out on few dates.

    But theres a high possibility it wont work bro
     

    Nanosudha

    Well-known member
  • Dec 28, 2012
    5,165
    4,937
    113
    uba ekka sex talk open nm, 70% she is ok to get fucked.
    Just flirt more, have a date and kiss her.
    count dates may be :rolleyes:, you know what I mean
     

    Kodiya97

    Well-known member
  • Feb 22, 2018
    10,626
    22,774
    113
    අම්බකිස්ස
    ලව් එකක් තියෙන කෙල්ලට ගහන එකයි ඕනිම හිලකට ඔබන එකයි දෙකක් ඉතිං. උබට ඕනි එක නන් ලෝබ නොවී සල්ලි දීලා බඩුවක් ගහපන්කෝ. පිනට හුකන්න හොයන්නෙ නැතුව
     
    • Like
    Reactions: Son of Satan

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,377
    113
    සිංගල් කෙල්ලෙක් ඉන්නව ලස්සනයි
    මං එක්ක හැමදේම කියනව, මං casual sex ගැන ඇහුවම කියනව කරන දෙයක් BF එක්ක විතරලු
    මෙයාගෙන් යාලෝවෙන්න ඇහුවොත් මට කමති වෙනව ශුවර්
    ඒත් මං ලව් කරන්න කැමති නෑ බං. බොරුවට ලව් කියල රවට්ටල හුකල අතාරිනත් කැමති නෑ බං කැරි වැඩක්නෙ ඒක.
    කියපන්කො කමයක්
    Ehemada dheshana karala thitenne?
     

    pramodh87

    Well-known member
  • Oct 11, 2007
    3,922
    10,278
    113
    තඩි පොල්ලෙන් ගහපන්. නම නම් "තඩි පොල්ලෙන් සැප දෙනවා"
     
    • Haha
    Reactions: Cypress