ලැප් එකේ ඉරක් ඇවිල්ලා හුත්තො😞😞

Clockwork

Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,623
    9,111
    113
    View attachment 239751View attachment 239752

    මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
    tech knowledge 0%
     

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    උබේ අම්මගේ හුත්තෙත් ඉරක් යයි හෙට 🤮
    උබේ අම්මගේ හුත්තේ ඉරක් නෑනේ පකෝ බෝර් කරලා රවුම් වෙලා තියෙන්නේ🤮
    tech knowledge 0%
    මොකො පකෝ.
     

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,623
    9,111
    113
    මොකො පකෝ.
    tho wage unwa campaign karanna ganna unta mulin ghnn oone

    ආන්ඩු පැරුදුන නිසා සිරිකොතෙන් ගෙවන්නෙ නැද්ද පොන්නයො අලුත් එකක් ගන්න
    kottu nalu
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 12:13 AM
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,448
    32,176
    113
    View attachment 239751View attachment 239752

    මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
    utta madde irak thiyanawa thamai utto...
     

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    Display එකේ අවුලක් බන්.ඕක warrenty තියේ නම් claim කරලා display replace කර ගනින්.නැත්තම් උඹට ඕක කඩේකට දීලා display දාන්න වෙනවා.මීට වඩා ඉරි ගියපු ඒවා තියෙනවා ඕක පාවිච්චි කරපන්.විකිනෙයි උබට ඕක දාන්න ගියොත්.
     

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    Display එකේ අවුලක් බන්.ඕක warrenty තියේ නම් claim කරලා display replace කර ගනින්.නැත්තම් උඹට ඕක කඩේකට දීලා display දාන්න වෙනවා.මීට වඩා ඉරි ගියපු ඒවා තියෙනවා ඕක පාවිච්චි කරපන්.විකිනෙයි උබට ඕක දාන්න ගියොත්.
    bios menu එකට ගියාම පේන්නේ නෑ.
     
    • Sad
    Reactions: VimangaLK

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.

    owa monawada ponnayo ube ammage puke guhawak haduwe bodiyawaththe kollo
     

    KillZone85

    Well-known member
  • Oct 5, 2018
    757
    427
    63
    View attachment 239751View attachment 239752

    මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
    හොද වැඩේ තොට
     

    P Starlin

    Well-known member
  • Sep 25, 2024
    1,374
    1,021
    113
    Panadura
    Display දාන්න වෙනවලු පකෝ තාත්තගේ අදුරන එකෙක් 28500 කට සෙට් කරලා දෙන්නම් කිව්වා

    owa monawada ponnayo ube ammage puke guhawak haduwe bodiyawaththe kollo
    Ube ammage hutta assata army eken maltibarrel gahuwe pako😂😂🤣🤣
    පොනිල්ගේ සරම අස්සට ගියාම ඉර පේනවද බලපන්
    ube amma lapa wesige puthage payya kanna giyata anith unuth yanne na pako🤣🤣
    ------ Post added on Oct 20, 2024 at 11:09 AM