tech knowledge 0%View attachment 239751View attachment 239752
මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
උබේ අම්මගේ හුත්තේ ඉරක් නෑනේ පකෝ බෝර් කරලා රවුම් වෙලා තියෙන්නේඋබේ අම්මගේ හුත්තෙත් ඉරක් යයි හෙට![]()
මොකො පකෝ.tech knowledge 0%
tho wage unwa campaign karanna ganna unta mulin ghnn ooneමොකො පකෝ.
kottu naluආන්ඩු පැරුදුන නිසා සිරිකොතෙන් ගෙවන්නෙ නැද්ද පොන්නයො අලුත් එකක් ගන්න
utta madde irak thiyanawa thamai utto...View attachment 239751View attachment 239752
මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
උබේ අම්මගේ හුත්තේ ඉරක් නෑනේ පකෝ බෝර් කරලා රවුම් වෙලා තියෙන්නේ![]()
උබේ Ranilta අල්ලපු ගෙදර driver පුකේ ඇරලා තමයි ඔය ඉර ගියේ![]()
bios menu එකට ගියාම පේන්නේ නෑ.Display එකේ අවුලක් බන්.ඕක warrenty තියේ නම් claim කරලා display replace කර ගනින්.නැත්තම් උඹට ඕක කඩේකට දීලා display දාන්න වෙනවා.මීට වඩා ඉරි ගියපු ඒවා තියෙනවා ඕක පාවිච්චි කරපන්.විකිනෙයි උබට ඕක දාන්න ගියොත්.
bios menu එකට ගියාම පේන්නේ නෑ.
මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
හොද වැඩේ තොටView attachment 239751View attachment 239752
මේ මොන හුප්තක්ද බන් එකපාර උනේ.lenovo legion එකක් අරන් අවුරුදු 3 යි.ලෙඩ මුකුත් තිබ්බේ නෑ එකපාර.drivers uninstall කරලා දැම්මා හරියන්නේ නෑ.windows පාරක් ගහලා බලන්නත් හිතෙනවා drivers වලද අවුල බලන්න.
Ube ammage hutta assata army eken maltibarrel gahuwe pakoowa monawada ponnayo ube ammage puke guhawak haduwe bodiyawaththe kollo
ube amma lapa wesige puthage payya kanna giyata anith unuth yanne na pakoපොනිල්ගේ සරම අස්සට ගියාම ඉර පේනවද බලපන්