ලිංගිකව හැසිරෙන එක ලෙඩක්ද? 18+

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0

ලිංගිකව හැසිරෙන එක සිමාවෙන්න ඕනේ නෑ තමන්ගේ පවුලත් එක්ක . තමන්ගේ බිරිඳව අත හැරල බඩු ගහන එක නම් ලෙඩක් තමයි.
සමහර වෙලාවට කඩෙන් කන්නත් වෙනව:P
 

Honest-killer

Member
Feb 11, 2012
20,634
1,117
0
උඹ බැදපු දවසක ගෑණි අධෝ මාර්ගයට උඹ දිව දාන්නෙ නැහැ කියල වෙන මිනිහෙක් හොයාගෙන යන එකත් උඹේ පැත්තෙන් ලාවට සාධාරණයිද බන්? :rolleyes:
may be :yes:
 

After_math

Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    ane manda ekek ahanawa badu gahanna room ekak koheda thiyenne kiyala
    thawa ekek kiyanawa badu gahana eka hondai lu :rolleyes:
    thawa ekek kiyanawa man dawasata 10 times masturbate karanawa kiyala thawa ekek kiynawa kellage vagina ekata diwa daanawa kiyala :rolleyes:
    privacy ekak kiyala deyak umbalata nadda bn man ahanne:confused:
    baduwak gahuwanan gahapu widihata paththakata wela hitapanko bn meke dala kiyawanne nathuwa :D
    wadakata athi thread ekak dapan danna deyak naththan nikan hitapan :yes:
     

    Zimova

    Member
    Jan 1, 2014
    83
    12
    0
    ane manda ekek ahanawa badu gahanna room ekak koheda thiyenne kiyala
    thawa ekek kiyanawa badu gahana eka hondai lu :rolleyes:
    thawa ekek kiyanawa man dawasata 10 times masturbate karanawa kiyala thawa ekek kiynawa kellage vagina ekata diwa daanawa kiyala :rolleyes:
    privacy ekak kiyala deyak umbalata nadda bn man ahanne:confused:
    baduwak gahuwanan gahapu widihata paththakata wela hitapanko bn meke dala kiyawanne nathuwa :D
    wadakata athi thread ekak dapan danna deyak naththan nikan hitapan :yes:
    අනේ පල යන්න තෝ අර අරූගේ පුංචිට මෝල් කරලා ඔබන්න කිව්ව එකා නෙ
     

    kasuncj

    Member
    Sep 10, 2008
    4,420
    230
    0
    matara
    gon katha kiyanna epa ban
    badu gahala leda hadagena asarana ganitai daruwantai hamotama kalakanni leda bokarannada
    issella hoda lingika adyapanayak labala me wage thred ekak dahan
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    අනේ පල යන්න තෝ අර අරූගේ පුංචිට මෝල් කරලා ඔබන්න කිව්ව එකා නෙ
    umba sarcasm kiyala ekak ahala nadda:P
    ona modayekta therenawa man eka kiwwe chater ekata kiyala:rofl:
    anika e thread eka dapu ekath umba wagema pissekda koheda u karana ewa thread wala dada yanawa lajja nadda bn sirawata:confused:
    heta thread ekak dala kiyapan kellage gu tikath taste karala baluwa kiyala:rolleyes:
     

    Zimova

    Member
    Jan 1, 2014
    83
    12
    0
    umba sarcasm kiyala ekak ahala nadda:P
    ona modayekta therenawa man eka kiwwe chater ekata kiyala:rofl:
    anika e thread eka dapu ekath umba wagema pissekda koheda u karana ewa thread wala dada yanawa lajja nadda bn sirawata:confused:
    heta thread ekak dala kiyapan kellage gu tikath taste karala baluwa kiyala:rolleyes:
    විහිලුවට බැලිලියෙ කිව්වෙ :baffled:
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    gon katha kiyanna epa ban
    badu gahala leda hadagena asarana ganitai daruwantai hamotama kalakanni leda bokarannada
    issella hoda lingika adyapanayak labala me wage thred ekak dahan

    :yes::yes:mu hadanne pita rata thiyana culture eka ape ratatath genna
    ape rate lamai hadanawa adu unath hondata sex karanawa:yes:
    ehema kiyala ganiwa dala pita ganuth ekka sex karana eka ne mu me nokiya hondai kiyanne:D
     

    After_math

    Well-known member
  • Nov 16, 2009
    9,952
    617
    113
    31
    .::ıɹıʞɐlǝ::.
    විහිලුවට බැලිලියෙ කිව්වෙ :baffled:

    wihiluwata hari oya wage waradi messages denna epa bn
    umba ehemai kiyala hamoma ehema na:dull:
    anika umbala hathara wate ganuth ekka wesakame gihinda kellage honeymoon eka dawase ande sudu reddak elala balanne:confused:
    thamange kellagen fun ganna eka wenama deyak eth umba kiyala thiyenne baduwak gahapan awlak na kiyalane:confused:
     

    Zimova

    Member
    Jan 1, 2014
    83
    12
    0
    wihiluwata hari oya wage waradi messages denna epa bn
    umba ehemai kiyala hamoma ehema na:dull:
    anika umbala hathara wate ganuth ekka wesakame gihinda kellage honeymoon eka dawase ande sudu reddak elala balanne:confused:
    thamange kellagen fun ganna eka wenama deyak eth umba kiyala thiyenne baduwak gahapan awlak na kiyalane:confused:
    කෙල්ලෙක්ව අනාත කරනවට වඩා හොඳයි බඩුවක් ගහන එක. කෙල්ලව බඳිනවාම නම් ඉතින් ගෙවල් වලත් දන්නවා නම් කමක් නැහැ. එහෙම නැත්තම් මෝල් කෑල්ලක් නම් කමකුත් නැහැ. මම කියලා තියෙන්නෙ මෝල හිර කරන්නෙ නැතුව ගෑනියෙක් උස්සපන් කියලා