අසාමාන්ය ආසාවල් නැහැ බන් මගේ කෙල්ලට. අරක මම කලෙත් නිකම් වෙනසකට වගේඋබ Scat sex ත් කරනවද?

අසාමාන්ය ආසාවල් නැහැ බන් මගේ කෙල්ලට. අරක මම කලෙත් නිකම් වෙනසකට වගේඋබ Scat sex ත් කරනවද?

සමහර වෙලාවට කඩෙන් කන්නත් වෙනව
ලිංගිකව හැසිරෙන එක සිමාවෙන්න ඕනේ නෑ තමන්ගේ පවුලත් එක්ක . තමන්ගේ බිරිඳව අත හැරල බඩු ගහන එක නම් ලෙඩක් තමයි.

may beඋඹ බැදපු දවසක ගෑණි අධෝ මාර්ගයට උඹ දිව දාන්නෙ නැහැ කියල වෙන මිනිහෙක් හොයාගෙන යන එකත් උඹේ පැත්තෙන් ලාවට සාධාරණයිද බන්?![]()






අනේ පල යන්න තෝ අර අරූගේ පුංචිට මෝල් කරලා ඔබන්න කිව්ව එකා නෙane manda ekek ahanawa badu gahanna room ekak koheda thiyenne kiyala
thawa ekek kiyanawa badu gahana eka hondai lu
thawa ekek kiyanawa man dawasata 10 times masturbate karanawa kiyala thawa ekek kiynawa kellage vagina ekata diwa daanawa kiyala
privacy ekak kiyala deyak umbalata nadda bn man ahanne
baduwak gahuwanan gahapu widihata paththakata wela hitapanko bn meke dala kiyawanne nathuwa
wadakata athi thread ekak dapan danna deyak naththan nikan hitapan![]()
umba sarcasm kiyala ekak ahala naddaඅනේ පල යන්න තෝ අර අරූගේ පුංචිට මෝල් කරලා ඔබන්න කිව්ව එකා නෙ




විහිලුවට බැලිලියෙ කිව්වෙumba sarcasm kiyala ekak ahala nadda
ona modayekta therenawa man eka kiwwe chater ekata kiyala
anika e thread eka dapu ekath umba wagema pissekda koheda u karana ewa thread wala dada yanawa lajja nadda bn sirawata
heta thread ekak dala kiyapan kellage gu tikath taste karala baluwa kiyala![]()

gon katha kiyanna epa ban
badu gahala leda hadagena asarana ganitai daruwantai hamotama kalakanni leda bokarannada
issella hoda lingika adyapanayak labala me wage thred ekak dahan

mu hadanne pita rata thiyana culture eka ape ratatath genna

විහිලුවට බැලිලියෙ කිව්වෙ![]()



කෙල්ලෙක්ව අනාත කරනවට වඩා හොඳයි බඩුවක් ගහන එක. කෙල්ලව බඳිනවාම නම් ඉතින් ගෙවල් වලත් දන්නවා නම් කමක් නැහැ. එහෙම නැත්තම් මෝල් කෑල්ලක් නම් කමකුත් නැහැ. මම කියලා තියෙන්නෙ මෝල හිර කරන්නෙ නැතුව ගෑනියෙක් උස්සපන් කියලාwihiluwata hari oya wage waradi messages denna epa bn
umba ehemai kiyala hamoma ehema na
anika umbala hathara wate ganuth ekka wesakame gihinda kellage honeymoon eka dawase ande sudu reddak elala balanne
thamange kellagen fun ganna eka wenama deyak eth umba kiyala thiyenne baduwak gahapan awlak na kiyalane![]()