machan mehema setting hadanna akak mage nehene.....ADSL nisada danne nehe ? akata mokakda karanne ?



machan mehema setting hadanna akak mage nehene.....ADSL nisada danne nehe ? akata mokakda karanne ?
LAN setting wenas karapan. hari yanawa. matath oya seen ekA AWA![]()


Thanks macho...![]()
net use karata hari download karata hari kamak nada ban. mama download karanne IDM eken. awulak yaida, natham shape da
net use karata hari download karata hari kamak nada ban. mama download karanne IDM eken. awulak yaida, natham shape da
![]()
links genarate karanna danna oni ape blog witharada......
mata 1 blog ekai ne thiyenne..![]()
no problem, net use karanna FF4 da ganin...[/
QUOTE]
ff4 kiwe mokada ban
no problem, net use karanna FF4 da ganin...[/
QUOTE]
ff4 kiwe mokada ban
FireFox 4![]()

mama mass reloader eka us karala baluwa eke mage proxy setting eke mokuth pennanne nahane ban. mokak hari karanda thiyenawada
![]()
okata proxy list eka load karanna oona ban, oke tiyanne load proxy button eka, habai umbe tiyanne slt nisa proxy text file eka edit karanna oona,
127.0.01:9051 wenuwata,
localhost:8118 daaganna, eka anith tool ekatath use kalaata aulak naa...

a kiyanne proxy text file eke thiyena okoma makala localhost:8118 50 parak withara dila save karandada ona![]()


