ලින්ක්බක්ස් වලින් මුදල් සොයමු - දෙවන කොටස (Bla

Status
Not open for further replies.

Chemal

Well-known member
  • Jul 14, 2009
    965
    49
    48
    machan me soft ware eka dala thiyeddi net giyata hari download karata hari kamak nada? :D
     

    Chemal

    Well-known member
  • Jul 14, 2009
    965
    49
    48
    mama 2 hours withara dala thibba mage balance eka awith thibune 0.0249 kiyala. mita wada wadikara ganda barida ban. 2 hours walata madi wage ne ban :D
     

    Chemal

    Well-known member
  • Jul 14, 2009
    965
    49
    48


    massreloader.jpg




    mama mass reloader eka us karala baluwa eke mage proxy setting eke mokuth pennanne nahane ban. mokak hari karanda thiyenawada
    :(
     

    SP22614

    Well-known member
  • Jun 15, 2007
    13,584
    1,373
    113
    404 not found
    mama mass reloader eka us karala baluwa eke mage proxy setting eke mokuth pennanne nahane ban. mokak hari karanda thiyenawada
    :(

    okata proxy list eka load karanna oona ban, oke tiyanne load proxy button eka, habai umbe tiyanne slt nisa proxy text file eka edit karanna oona,
    127.0.01:9051 wenuwata,
    localhost:8118 daaganna, eka anith tool ekatath use kalaata aulak naa...
     

    Chemal

    Well-known member
  • Jul 14, 2009
    965
    49
    48
    okata proxy list eka load karanna oona ban, oke tiyanne load proxy button eka, habai umbe tiyanne slt nisa proxy text file eka edit karanna oona,
    127.0.01:9051 wenuwata,
    localhost:8118 daaganna, eka anith tool ekatath use kalaata aulak naa...

    a kiyanne proxy text file eke thiyena okoma makala localhost:8118 50 parak withara dila save karandada ona;)
     
    Status
    Not open for further replies.